SSCServiceUtility 4.30

Sapete di a possibilità di a stabilizazione video in Sony Vegas Pro? Stu strumentu hè destinatu à corregge tutti i generi di nervosatura laterale, urti, travaglii, quandu si sparavanu cun essa. Beninture, pudete sparare attentamente, ma sì e vostre mani anu trematu, allora sarete appena capaci di fà un bon video. Fighjate à cume si pone u video in ordine cù l'utile di stabilizzazione.

Cume à stabilizà i video in Sony Vegas?

1. Per cumincià, carica un video à l'editor video chì deve esse stabilizatu. Se avete bisognu solu una certa quantità di tempu, allora ùn vi scurdate di separà stu pezzu da u restu di u schedariu video cù a "S". Dopu fate un clic destro à stu snippet è selezziunate "Crea subclip". In stu modu preparerai u frammentu per l'elaborazione è quandu applicate un effettu, hè applicatu solu à stu pezzu di video.

2. Ora fate un clic nantu à u bottinu nantu à u fragmentu video è andate à u menu di selezzione di effetti speciali.

3. Truvate l'attu di Stabilizzazione di Sony è sovrapposhjite à u video.

4. Ora selezziunu unu di i pre-effetti preimpostati. Inoltre, se hè necessariu, regolate manualmente cambendu a posizione di i cursori.

Comu pudete vede, a stabilizazione video ùn hè micca difficiule. Speremu chì u nostru articulu hà aiutatu à fà u video un pocu megliu. Continuà à esplorà e possibilità di Sony Vegas è fà una installazione veramente di alta qualità.

Saluti à voi!