U travagliu cù iTunes, l'utenti pò scuntrà vari problemi. In particulare, questu articulu discurrerà chì fate se iTunes rifiuta di lanciatu à tutti.
Difficienzie di partenza di iTunes ponu nasce per diverse ragioni. In questu articulu, pruvaremu di copre u numeru massimu di modi per risolve u prublema, in modo da pudete finalmente lanciare iTunes.
Cume sitarribuisce iTunes
Metudu 1: Modifichi a risoluzione di a schermata
A volte i prublemi cù u lussu di u lanciu di iTunes è di mostra a finestra di prugramma pò esse accadutu à causa di una risoluzione di u schjerore micca piazzata in a cuesce di Windows.
Per fà quessa, fate un clic destro nantu à qualunque zona libre di u desktop è in u menù contestuale visualizatu, andate à "Opzioni di schermu".
In a finestra chì si apre, aprite u ligame "Impostazioni di a schermata avanzata".
In u campu "Risoluzione" impostate a risoluzione massima dispunibile per u vostru schermu, allora salvate e selezzioni è chjate sta finestra.
Dopu avè fattu sti passi, cum'è in generale, iTunes cumincia a travaglià bè.
Metudu 2: Reinstallate iTunes
Una versione obsoleta di iTunes pò esse installata in u vostru computer o u prugramma installatu ùn hè micca currettu, perchè iTunes ùn hè micca bè.
In stu casu, vi propemu di reinstallà iTunes, dopu a caccià u prugramma cumpletamente da u vostru computer. Disinstalla u prugramma, ripartisce u computer.
Vede ancu: Cumu rimuie cum'è iTunes da u vostru computer
È appena avete finitu di rimuovere iTunes da u vostru computer, pudete cuminciare à scaricà una nova versione di u kit di distribuzione da u situ di sviluppatore, è dopu installà u prugramma in u vostru computer.
Scaricate iTunes
Metudu 3: pulizia u cartulare QuickTime
Se QuickTime Player hè installatu in u vostru computer, a ragione pò esse chì un plug-in o codec conflisci cun questu lettore.
In questu casu, ancu se si rimuove QuickTine da u vostru computer è reinstallà iTunes, u prublema ùn sarà solu risoltu, cusì i vostri ulteriori azioni saranu sì spiegati cumprintu:
Andate in Esploratore di Windows in u seguitu via. C: Sistema di Windows 32. S'ellu ci hè una cartulina in sta cartula "Quicktime", eliminate tuttu u so cuntenutu, è dopu riavvià u computer.
Metudu 4: Pulizia di i File di Configurazione danneggiati
Di solitu, stu prublema si faci cù l'utenti dopu l'aggiornu. In questu casu, a finestra di iTunes ùn sarà visualizata, ma se fighje Task Manager (Ctrl + Shift + Esc), vedite u prucessu di iTunes.
In questo casu, pò indicà a presenza di file di configurazione di u sistema danneggiati. A soluzione hè di sguassà i file di dati.
Per cumincià, avete bisognu di visualizà i schedari è i cartelli nascosti. Per fà quessa, aprite u menu "Pannello di cuntrollu", setate u modu di visualizzazione di l'elemento menu in u angulu in dirittu superiore "Piccole Icone"è poi andate in sezione "Opzioni di Explorer".
In a finestra chì si apre, andate in tab "Vede"Andà à a fine di u listinu è selezziunate a casella. "Mostra i cartelli, i cartelli è le unità nascoste". Salvà i cambiamenti.
Ora aprite l'Esploratore di Windows è seguite u seguitu via (per navigà rapidamente à u cartulare specificatu, pudete incolla quest'indirizzu in a barra di indirizzu di l'Explorer):
C: ProgramData Apple Computer iTunes Info SC
Aprite u cuntenutu di u cartulare, bisognu eliminà dui file: "SC Info.sidb" è "SC Info.sidd". Quandu questi fatti sò stati eliminati, avete bisognu di ripartisce Windows.
Metudu 5: pulizia di virus
Benchì questa versione di i prublemi di i prublemi cù u lance di iTunes esisti meno spessu, ùn si pò micca escludere a possibilità chì u lance di iTunes blocchi u prugrammu di virus chì si trova in u vostru computer.
Fate una scansione nantu à u vostru antivirus o utilizate una utrazione di trattamento particulare. Dr.Web CureItchì permetterà non solu di truvà, ma dinò curà i virusi (se a curazione ùn hè micca pussibule, i virus seranu messi in quarantena). Inoltre, questu utilità hè distribuita assolutamente gratuitamente è ùn hè micca cuncessu cù antivirus di l'altri produttori, affinchì si puderebbe aduprà cum'è strumentu per scansione di u sistema se u vostru antivirus ùn pò truvà tutte e minacce in u vostru computer.
Scaricate Dr.Web CureIt
Appena avete eliminatu tutte e minacce di virus detectati, riavuta u computer. Hè pussibule chì avete bisognu di reinstallà completamente iTunes è tutti i cumpunenti relativi, chì I virus puderianu disturbà u so travagliu.
Metru 6: Installate a versione curretta
Stu metudu hè pertinente solu per l'utenti di Windows Vista è versioni inferiori di stu sistema operativu, è per sistemi di 32 bit.
U prublema hè chì Apple hà smettuu di sviluppà iTunes per versioni OS obsoleti, chì significa chì s'è gestitu à scaricà iTunes per u vostru computer è ancu installatu annantu à u vostru computer, u prugramma ùn sarà più.
In questu casu, avete bisognu di rimuovere completamente a versione non travagliata di iTunes da u computer (link à l'istruzzioni chì truverete sopra), è dopu scaricà u pacchettu di distribuzione di l'ultima versione dispunibile di iTunes per u vostru computer è installatu.
iTunes per Windows XP è Vista 32 bit
iTunes per Windows Vista 64 bit
Modi 7: Installazione di Microsoft .NET Framework
Se iTunes ùn aprisce micca, visualizendu Errore 7 (errore di Windows 998), allora significa chì a componente di software Microsoft .NET Framework manca da u vostru computer o a so versione incompleta hè installata.
Scaricate u Microsoft .NET Framework à stu link da u situ ufficiale di Microsoft. Dopu avè installatu u pacchjettu, riavvi u computer.
Di regula, queste sò e racusazioni principali chì ti permettenu di risolve i prublemi in esecuzione di iTunes. Se avete raccomandazioni chì ti permettenu di aghjunghje un articulu, spartite elli in i commenti.