Chì versione di Windows vole à installà in un laptop / computer

Buona sera

L'ultimi di i mo articuli sò stati dedicati à e lezioni di Word è Excel, ma sta volta aghju decisu di andà l'altru modu, cioè, di parlà un pocu di a scelta di a versione Windows per un computer o laptop.

Si scopre chì parechji utenti principianti (è micca solu i principianti) si perderanu davanti à una scelta (Windows 7, 8, 8,1, 10; 32 o 64 bit)? Ci hè parechji amichi chì spessu cambianu Windows, micca da u fattu chì hà "vollu" o anu bisognu di più. in opzioni, ma semplicemente motivate da u fattu chì "quì qualchissia hà installatu, è mi serve ...". Dopu un pocu di ghjornu, ripresentanu u vechju OS à u computer (da chì u so PC hà cuminciatu à travaglià più lente nantu à un altru OS) è si calma ...

Va bene, più à u puntu ...

A scelta tra i sistemi 32 è 64 bit

A mo parè per l'usu media, ùn avete mancu appiccicatu a scelta. Se avete più di 3 GB di RAM, pudete sceglie sicuramente Windows OS 64 bit (marcatu cum'è x64). Se avete menu di 3 GB di RAM in u vostru PC, allora installate u OS à 32 bit (marcatu cum'è x86 o x32).

U fattu hè chì OS x32 ùn vede micca a RAM più di 3 GB. Cioè, se avete 4 GB di RAM nantu à u vostru PC è installate u OS x32, allora u prugramma è u OS saranu in grado di aduprà solu 3 GB (tuttu vi darà, ma una parte di a RAM rimarrà in utiliza).

Di più in stu articulu:

Cume sapete chì versione di Windows?

Basta à andà à "u Meu Computer" (o "Questu Computer"), cliccate à duminiu cliccavu à tutti i diritti - è selezziunate "proprietà" in u menù contestuale di popup (vedi Figura 1).

Fig. 1. Prupietà di u sistema. Pudete ancu passà per u pannellu di cuntrollu (in Windows 7, 8, 10: "Pannello di Cuntrollu Sistema è Sistema di Sicurezza").

Circa Windows XP

Tech. Requisiti: Pentium 300 MHz; 64 MB di RAM; 1,5 GB di spaziu di u discu duru; Unità CD o DVD (pò esse installatu da una unità flash USB); Mouse di Microsoft o dispositivo di appiccamentu compatibile; scheda di grafica è monitoru supportendu a modalità Super VGA cù una risoluzione di micca 800 × 600 pixel.

Fig. 2. Windows XP: Desktop

In a mo modesta opinione, questu hè u megliu sistema operativu di Windows per una decina d'anni (finu à a liberazione di Windows 7). Ma oghje, stallà lu in un computer di casa hè ghjustificatu solu in 2 casi (ùn aghju micca portu i computer in travagliu oghje, induve l'uggetti pò esse assai specificu):

- Caratteristiche debuli chì ùn permettenu micca di stabilisce qualcosa di novu;

- mancanza di driver per l'attrezzatura necessaria (o prugrammi specifici per attività specifiche). Ancu una volta, s'ellu hè a seconda ragione - allora più probabilmente questu computer hè più "travaglie" di "casa".

Per riassuntà, installà adesso Windows XP (à a mo opinione) hè solu sì senza a manca ùn ci hè nunda di modu (ancu se parechje persone si scurdanu, per esempiu, di macchine virtuali, o chì a so apparizione ponu esse rimpiazzata cù una nova ...).

About Windows 7

Tech. requisiti: processore - 1 GHz; 1GB di RAM; 16 GB di discu dur; Dispositivo graficu DirectX 9 cun driver WDDM versione 1.0 o suprana.

Fig. 3. Windows 7 - desktop

Unu di i sistemi operativi Windows più popolari (oghje). È micca di casu! Windows 7 (à a mo opinione) combina i migliori qualità:

- Requisiti di sistema relativamente bassi (parechji utilizatori passanu da Windows XP a Windows 7 senza cambià l'hardware);

- Un sistema operativu più stabile (in termini d'errori, glitch è bugs. Windows XP (à a mo opinione) hè più spessu sradicatu cù l'errori);

- A produttività, paragunassi cù a stissa Windows XP, hè diventata più alta;

- U supportu per un numeru più numeru di attrezzature (l'installazione di driver per parechji dispositivi elimina puru a necessità. L'OS può travaglià cun elli immediatamente dopu a cunnessione);

- U travagliu più ottimizatu nantu à i portatarii (è laptop in i tempi di a pubblicazione di Windows 7 cuminciaru à guadagnà una popularità tremenda).

A mo opinione, questu sistema operativo hè a scelta più ottimale per oghje. È di fretta di passà da a Windows 10 - ùn mi vulia.

Circa Windows 8, 8.1

Tech. Requisiti: processore - 1 GHz (cù supportu per PAE, NX è SSE2), 1 GB RAM, 16 GB per HDD, scheda grafica - Microsoft DirectX 9 con driver WDDM.

Fig. 4. Windows 8 (8.1) - desktop

Dopu e so capacità, in principiu, ùn hè micca inferiore è ùn supera micca Windows 7. Veru, u bottinu START hà sparitu è ​​apparso una schermata in piastrelle (chì hà causatu una tempesta di opinioni negativi su stu sistema). Secunu i mo osservazioni, Windows 8 hè un pocu più veloce di Windows 7 (soprattuttu in termini di avvicinamentu quandu u PC hè acceso).

In generali, ùn vulia micca fà grandi differenze tra Windows 7 è Windows 8: a maiò parte di l'applicazioni funzionanu di listessa manera, l'OS hè assai simile (ancu se l'utenti diversi pò si cumportanu diversamente).

Pro Windows 10

Tech. Requisiti: Processore: Almeno 1 GHz o SoC; RAM: 1 GB (per sistemi 32-bit) o ​​2 GB (per sistemi di 64-bit);
Spaziu di u discu duru: 16 GB (per sistemi 32-bit) o ​​20 GB (per sistemi di 64-bit);
Scheda video: DirectX versione 9 o suprana cù WDDM 1.0 driver; Display: 800 x 600

Fig. 5. Windows 10 - desktop. Sembra assai cool!

Malgradu a publicità abbondante è l'offerta sarà aggiornata gratuitamente cù Windows 7 (8) - ùn l'aghju cunò. A mo opinione, Windows 10 hè ancu micca cumpletamente "run-in". Ancu s'è relativu pocu tempu hà passatu trà u so primu liberu, ma dinò un numeru di prublemi chì aghju avutu personalmente nantu à parechji cunnisciuti di u PC è amici:

- mancanza di driver (questu hè u "fenomenu più frequente"). Alcuni di i piloti, a propositu, sò ancu adatti per Windows 7 (8), ma certi di esse vene nantu à vari siti (micca sempre ufficiali). Perciò, almenu, finu à chì i driver «normali» si presenti - ùn vogliu micca precipità per andà;

- u travagliu instabile di u sistema operativo (spessu mi incù un travagliu lungu di l'OS: una schermata nera appare per 5-15 secondi quandu carica);

- Alcuni prughjetti travaglianu cù l'errori (chì ùn sò micca stati osservati in Windows 7, 8).

Riassuntu, diceraghju: Windows 10 hè megliu per installà un secondu OS per a cunniscenza (almenu da principiu per, per valutà e prestazioni di i driver è i prugrammi chì avete bisognu). In generale, se ometti un novu navigatore, un look graficu leggermente modificatu, parechje funzioni nova, allora u sistema operativo ùn hè micca assai differente da Windows 8 (a sì u Windows 8 hè più veloce in a maiò parte di i casi!).

PS

Cume aghju tuttu, una bona scelta