U guvernu belga hà avutu un casu penale nantu à Electronic Arts

Sanzioni furse minacciate i editori di videogiochi americani per rifiutavanu di rimuovere Luthboxes da unu di i so ghjochi.

In aprile di questu annu, e autorità belghe equiparavanu Luthboxes in videogiochi à l'intrattenimentu di u ghjocu. E violazioni sò state identificate in ghjochi cum'è FIFA 18, Overwatch, è CS: GO.

Electronic Arts, chì rilascia una serie di FIFA, hà rifiutatu, à l'incuntrà di l'altri editori, di fà cambiamenti à u so ghjocu per conformà à a nova legislazione belga.

Il direttore esecutivu di EA, Andrew Wilson, ha già dittatu chì in u so simulatore di calciu, Luthboxes ùn pò esse equiparatu à l'azzardo, cum'è Electronic Arts ùn dà à i ghjucatori "l'abilità di cassa o vendi oggetti o valuta virtuale per soldi veri."

Tuttavia, u guvernu belgiu hà una cuntrastu diversa: secondu i rapporti di i media, Electronic Arts hà avutu un casu penale in stu paese. Ùn sò ancu annunziatu nisunu dettagli.

Fighjà chì FIFA 18 hè statu liberatu guasi da un annu fà, u 29 di Settembre. EA hà dighjà preparatu à publicà u prossimu ghjocu di a serie - FIFA 19, chì hè pronta à staccà u listessu ghjornu. Prestu appruvarà s'è "l'elettronica" hà ritiratu da a so posizione, o si rassignà à u fattu chì una parte di u cuntenutu in a versione belga duverà esse annullatu.