Installazione di u driver per HP LaserJet Pro M1212nf

Dispositivi polivalenti sò una vera collezione di attrezzature varie, induve ogni componente impone l'installazione di u so propriu software. Hè per quessa chì vale a so scopu cume installà u driver per HP LaserJet Pro M1212nf.

Installazione di u driver per HP LaserJet Pro M1212nf

Scaricate u software per a MFP considerata in parechji maneri. Duvate smuntà ciascuna in modu da voi chì avete una scelta.

Metudu 1: u situ ufficiale

Avete bisognu di cuminciare à circà per un driver in u situ ufficiale.

Andate à u situ ufficiale di HP

  1. In u menù truvamu a sezione "Supportu". Facemu una sola pressa, ch'è noi apru un pannellu ulteriore, induve site ci vole à sceglie "Software è driver".
  2. Inserite u nome di l'attrezzamentu per chì cercemu un driver, allora cliccate nantu à "Cerca".
  3. Appena questu azzione hè finita, truvamu à a pagina personale di u dispositivo. Sò immediatamente offerti per installà u pacchjettu completo. Hè cunsigliatu à fà quellu, perchè per u funziunamentu cumpletu di a MFP hè necessariu non solu u driver. Spingite u pulsante "Download".
  4. Scaricate u schedariu cù l'estensione .exe. Aprite.
  5. Impedisce subitu tutte e componenti necessarie di u prugramma. U prughjettu hè curtu, hè solu di aspettà.
  6. Dopu, avemu prupostu di sceglie a stampante per chì l'installazione di software hè necessariu. In u nostru casu, questu hè una opzione M1210. Si seleziona ancu u metodo per cunnessu a MFP ad un computer. Pè inizià cù "Installu da USB".
  7. Ùn ci hè solu à cliccà "Avvia l'installazione" è u prugrammu mette in furia u so travagliu.
  8. U fabbricante hà fattu chì u so consumatore connette a stampatrice in modo correttu, rimuove tutte e parti inutili eccetera. Hè per quessa chì una presentazione si presenta davanti à noi, chì pò esse girata cù i pulsanti sottu. À a fine, ci hè un altru suggestione per carregà u driver. Cliccate "Installare Software di stampante".
  9. A seguitu, selezziunu u metudu d'installazione. Come annunciatu nanzu, hè megliu per installà u pacchjettu di u software piena, cusì scegli "Installazione faciule" è spingi "Prossimu".
  10. Subitu dopu, avete bisognu di specificà un mudellu specificu di stampa. In u nostru casu, questu hè a seconda linea. Fà attivu è cliccate. "Prossimu".
  11. Ancu una volta, specificemu cume si verrà cunnessu esattamente a stampatrice. Se questu azzione hè effettuata via USB, selezziunate u secondu elementu è cliccate "Prossimu".
  12. In stu stadiu, l'installazione di u cunduttore inizia. Ùn manca solu aspettà chì u prugramma installassi tutti i componenti necessarii.
  13. Se a stampatrice ùn hè micca cunnessa, l'applicazione vi mostrerà un avvertenza. Un ulteriore travagliu ùn sarà micca pussibile finché l'MFP cuminciò à interagisce cù u computer. Se tuttu hè fattu correttamente, allora un simu messaghju ùn apparirà micca.

In stu stadiu, stu metudu hè cumpletamente smuntatu.

Metudu 2: Prugrammi di Terza Parte

L'installazione di un software specificu di un dispositivu specificu ùn hà micca sempre bisognu di andà à i siti web di u fabbricante o di scaricà l'utilità ufficiali. A volte hè basta à truvà un prugramma di terze parti chì pò fà tuttu u listessu travagliu, ma assai più veloce è più faciule. U lugiziale, chì hè statu creatu specificamente per a ricerca di i driver, esegue automaticamente una scansione di u sistema è scarica u lugiziale chì manca. Puru l'installazione hè fatta da l'applicazione stessa. In u nostru articulu pudete cunniscà à i migliori rapprisintanti di stu segmentu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

U rapprisentore più impurtante di u software in stu segmentu hè u Driver Booster. Questu hè un software chì ci hè un cuntrollu abbastanza semplici è tuttu hè visibilmente comprensibile ancu à un utente inesperto. Grandi basa di dati in linea cuntenenu i driver di impianti chì ùn sò più supportati ancu da u situ ufficiale.

Installemu un driver per HP LaserJet Pro M1212nf cù un tali prugramma.

  1. Dopu avè esitatu u installatore, una finestra si apre cù un accordu di licenza. Basta à premete "Accettà è installa"cuntinuà à travaglià cù l'applicazione.
  2. Hà inizià a scansione automatica di u computer, per esse più precisu, i dispositivi ch'ella cuntene. Stu prucessu hè necessariu è ùn pò esse saltatu.
  3. Dopu à a fine di u stadiu precedente, pudemu vede cumu sò e cose cù i piloti in computer.
  4. Ma sò interessati à un dispositivu specificu, perciò bisognu cercà u risultatu per questu. Entremu "HP LaserJet Pro M1212nf" in a barra di ricerca in u angulu di a diritta è cliccate "Enter".
  5. Poi, premete u pulsante "Install". Più di a nostra participazione ùn hè micca necessaria, perchè ùn ci hè più da aspettà.

Questa analisi di u metudu hè finita. Avete solu bisognu di rializà u computer.

Metudu 3: ID di dispositiva

Ogni dispositiu hà u so identificatore unicu. Nùmmiru speciale, chì hè necessariu non solu per determinà l'apparecchiatura, ma dinò per scaricà i driver. Questu metudu ùn impone micca l'installazione di utilità o un lungu viaghju in a risorsa ufficiale di u custruente. L'identificatore di HP LaserJet Pro M1212nf hà cum'è questa:

USB VID_03F0 & PID_262A
USBPRINT Hewlett-PackardHP_La02E7

Truvà un driver per ID hè un prucessu di parechji minuti. Ma, s'è in dubbitu chì puderete fà a procedura in questione, allora ghjustu leggere u nostru articulu, chì cuntene istruzioni dettagliate è smuntatu tutte e sfumature di stu metudu.

Lezione: Cercate i piloti da ID hardware

Metudu 4: Mediu Regular di Windows

Se vi pare chì l'installazione di prugrammi ùn sia necessariu, allora stu metu hè più preferibile. Ci si vene un mudellu da u fattu chì u metudu in questione impone solu una cunnessione Internet. Scriviamu cumu per installà in modo currettu un prugramma spiciali per l'MFP HP LaserJet Pro M1212nf.

  1. À u principiu ci vole à andà "Pannello di cuntrollu". U più conveniente à fà a transizione attraverso "Start".
  2. Dopu truvamu "Dispositivi è Stampanti".
  3. In a finestra chì compare, truvà a sezione "Install Printer". Pudete truvà u menù sopra.
  4. Dopu avemu sceltu "Add a printer local" è muvivite.
  5. U portu hè lasciatu à a discrezione di u sistema operativu. In altre parole, senza cambià di nunda, move.
  6. Avà avete bisognu di truvà a stampante in e listate fornite da Windows. Per fà quessa, in la parte di sinistra sceglite "HP"è diritta "HP LaserJet Professional M1212nf MFP". Pressu "Prossimu".
  7. Ùn manca solu sceglie un nome per a MFP. Hè logicu di lassà quellu chì offre u sistema.

Questu completa l'analisi di metanu. Questa opzione hè adatta bè per stallà un driver standard. Hè megliu à aghjurnà u software ancu quandu hà compiatu à sta procedura in un altru modu.

Cusì sò stati esaminati 4 modi per stallà i driver per u dispositivo All-in-One HP LaserJet Pro M1212nf.