E se u ghjocu ùn hà inizio GTA 4 in Windows 7

A stazione audio audio digitale Studio One hè stata rilasciata relativamente recentemente - in u 2009, è da u 2017 a terza versione hè l'ultima. Per un periodu di tantu tempu, u prugramma hè dighjà diventatu populare, è hè adupratu da prufessiunali è amatori in a creazione di musica. Hè a capacità di Studio One 3 chì cunsideremu oghje.

Vede ancu: Programmi per l'editing di musica

Menu di partenza

Quandu si principia arriva à a finestra di avvicinanza rapida, chì pò esse discuplicata in l'impostazioni, se ne avete bisognu. Quì pudete sceglie un prugettu cù chì avete dighjà lavoratu è cuntene à travaglià annantu o creà una nova. Sce in sta finestra ci hè una sezione cù notizie è u vostru profilu.

Se avete sceltu di creà una nova canzone, parechji mudelli si vedenu davanti à voi. Pudete sceglie u stile di a cumpusizione, regolà u tempo, a durata è specificà u caminu per salvà u prugettu.

Dispensazione di pista

Stu elementu hè prughjettu per creà marcatori, grazie à chì pudete dividi una traccia in parti, per esempiu, chorus è couplets. Ùn hè micca bisognu di tagliare a canzone in pezzi è di creà nuove tracce, selezziunate a parte necessaria è crea una marcata, dopu chì pò esse editatu separatamente.

Notepad

Pudete piglià ogni pista, parte di a pista, u partitu è ​​u trasferisce à u pad scratch, in cui pudete editare è archivare sti pezzi assai singuli senza interferisce cù u prugettu principale. Solu cliccate nantu à u bottinu pertinente, u notepad si aprirà è pudete trasformarli in a larghezza affinchì ùn abbia micca più spaziu.

Unione di strumentu

Pudete creà soni cumplici cun sovrascritti è separazioni per u plugin Multi Instruments. Puru trascinaru nantu à a finestra cun tracce per aprì. Allora selezziunate qualsiasi attrezzi è dispunganu in a finestra di plug-in. Ora pudete cunsulà parechji strumenti per creà un novu sonu.

Navigatore è navigazione

Un pannellu conveniente à a parte destra di u schermu hè sempre utile. Eccu tutti i plugins, l'utuli è l'effetti installati. Quì pudete ancu cercà campioni o cicli installati. Se ùn ricordate micca un certu articulu esse salvatu, ma sapete u so nome, aduprate a ricerca inserendu tuttu u so nome o solu una parte.

Pannello di cuntrollu

Questa finestra hè fatta in u listessu stile cum'è tutti i DAW simili, nunda di superfluu: gestione di pista, registrazione, metronomu, tempo, volume è linea di tempu.

Supporto per dispositivi MIDI

Pudete cunnessu a vostra hardware à un computer è stampà musica o controllà u prugramma cù u so aiutu. Un novu apparecchje hè aghjuntu à traversu l'impostazioni, induve avete bisognu di specificà u fabbricante, u mudellu di a periferica, pudete applicà facultativamente filtri è attribuisci à i canali MIDI.

Registrazione Audio

A registrazione di u sonu in Studio One hè assai faciule. Basta cunnessà un microfunu o un altru dispositivo à u vostru computer, configuratu, è pudete cuminciare u prucessu. Crea una nova pista è attiva u pulsu quì. "Prisente"è dopu cliccate nantu à u buttavulu discute in u pannellu di cuntrollu principale. À a fine appena cliccate "Stop"per fermà u prucessu.

Editor audio è MIDI

Ogni traccia, sì sia audio o midi, pò esse editatu separatamente. Solu cliccate nantu à ellu duie volte, dopu allora chì una finestra separata apparirà. In l'editor audio, pudete taglià una traccia, mutu, selezziunà stereptu o mode Mono è fà un pocu più ajustamenti.

L'editor MIDI esegue le stesse funzioni, solu u Rollu di Pianu hè aghjuntu cù e so proprie regolazioni.

Automazione

Per fà quellu prucessu, ùn avete micca bisognu à cunnesse plugins separati à ogni pista, hè basta à cliccà nantu à "Strumentu di vernice", in cima di a barra di strumenti, è pudete avè rapidamente a muta l'automazione. Pudete attaccà cù linee, curve è qualchi altri tipi di modi pre-fatti.

Tasti caldi da altri DAWs

Se avete u travagliu in un prugramu simile è avete decisu di passà à Studio One, si consiglia di cercà in l'impostazioni, perchè ci putete truvà preselezzioni di tasti d'accessu da altre stazioni di sona di travagliu - stu simplificarà assai per abitu in u novu ambiente.

Supporto per plug-in di terze parti

Comu quasi tutti i DAW popolari, Studio Van hà a capacità di sviluppà a funzionalità cù l'installazione di plug-in di terze parti. Pudete ancu creà una cartulina separata in qualunque situ pratticu per voi, micca necessariamente in a directory radice di u prugramma. I plug-in abitualmente occupanu assai spaziu, perciò ùn avete da raghjunghje a partizione di u sistema cun elli. Poi pudete semplicemente specificà questa cartella in l'impostazioni, è à l'iniziu u prugramu stessu scansionarà per i nuovi file.

Virtues

  • Disponibilità di una versione gratuita per un periodu illimitatu;
  • A versione Prime installata pigghia un pocu più di 150 MB;
  • Assignate tasti d'accessu da altri DAWs.

Inconvenienti

  • Due versioni complete sò di u costu di $ 100 è di $ 500;
  • L'assenza di a lingua russa.

A causa di u fattu chì i sviluppatori publicanu tre versioni di Studio One, pudete sceglie a categoria di prezzi giusta per voi o ancu scaricà è aduprala assolutamente libaru, ma cù alcune restrizioni, è poi deciderete se duverete pagà stu tippu di soldi per questu o no.

Scaricate e versione di prova di PreSonus Studio One

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Anime studio pro BImage Studio Free Music Downloader Studio R-STUDIO

Share l'articolo in reti sociali:
Studio One 3 hè a scelta per quelli chì vogliono creare una musica di qualità. Ognunu pò acquistà una di e tre versioni per se stessi chì sò in un prezzu diversu è una categoria funzionale.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: PreSonus
Costu: $ 100
Dimensioni: 115 MB
Lingua: inglese
Versione: 3.5.1