L'utenti dumandanu nantu à cume si registra u schedariu dll in Windows 7 è 8. Normalmente, dopu avè scontruutu errori cum'è "U prugramma ùn pò esse principiatu, perchè a DLL necessaria ùn hè micca nant'à u computer." Circa stu è parlà.
In fattu, a registrazione di una biblioteca in un sistema ùn hè micca una missione difficili (vi mostreraghju cum'è nùarme variazioni di un metudu) - in realtà, solu un passu hè necessariu. U solu requisitu hè chì avete diritti di amministratore di Windows.
Tuttavia, ci sò alcune sfumature - per esempiu, ancu a rializazione di successu di a DLL ùn hà micca necessariamente salvatu da l'errore mancante di l'errore di a biblioteca, è l'apparenza di un errore RegSvr32 cù u messaghju chì u modulu ùn hè micca compatibile cù a versione di Windows di stu computer o u punto d'entrata DLLRegisterServer Ùn significa micca chì fassi qualcosa di male (ti spiegeraghju à a fine di l'articolo).
Tri modi per registrà una DLL in u SO
Descrivendu i passi successivi, suppongo chì avete trovu duvete avete bisognu di copià a vostra biblioteca è a DLL hè dighjà in u cartulare System32 o SysWOW64 (è forse in altrò, s'ellu ci vole).
Nota: quì sottu descrivemu cumu registra a biblioteca DLL cù regsvr32.exe, tuttavia, vi attiru l'attenzione à u fattu chì, se avete un sistema di 64 bit, allora avete dui regsvr32.exe - unu in a cartella C: Windows t u secondu hè C: Sistema di Windows32. È sò i file duvuti, cù 64-bit situati in a cartella System32. A propiu ancu usà u chjassu cumpletu per regsvr32.exe in ognunu di i modi, è micca solu u nomu di file, cumu aghju dimustratu in esempi.
U primu metudu hè discupratu in Internet più spessu di altri è cumpresu da i seguenti:
- Premete i tasti Windows + R o selezziunate l'opzione Run in u menu Start di Windows 7 (se, naturalmente, avete abilitu a so visione).
- Enter regsvr32.exe path_to_file_dll
- Cliccate OK o Enter.
Dopu à quellu, se tuttu va bè, avete da vede un messaghju chì a biblioteca hè stata bè registrata. Ma, cun una alta probabilità vedi un altru messaghju - u Module hè carregatu, ma u punto di entrata DllRegisterServer ùn hè statu micca trovu è vale a pena cunnervà chì u vostru DLL sia u schedariu correttuu (scrivero più tardi).
U secondu modu hè di stallà a linea di cumunicazione cume un amministratore è inserite u listinu ordine da l'elemento precedente.
- Eseguite u prompt di cum'è di Amministratore. In Windows 8, pudete preme i tasti Win + X è poi selezziunate l'elemento menu di u menu desideratu. In Windows 7, pudete truvà a linea di cumandata in u menu Start, fate un clic destro nantu ad ellu è selezziunate "Run as administrator".
- Inserite u cumandamentu regsvr32.exe path_to_library_dll (pudete vede un esempiu in u screenshot).
Di novu, hè prubabile chì ùn puderete micca registrà a DLL in u sistema.
È l'ultimu metudu, chì pò esse utile ancu in certi casi:
- Fate un clic destro su DLL che volete registrà e seleziona l'elemento di menu "Apri con".
- Cliccate "Sfoglia" è trova u file regsvr32.exe in a cartella Windows / System32 o Windows / SysWow64, apri a DLL cù lu.
L'essenza di tutti i modi descritti di registrà una DLL in u sistema hè u listessu, solu uni pochi di modi per mette in opera u listinu cumandamentu - chì hè più pratice per quellu. È ora di perchè ùn pudete micca fà nulla.
Perchè ùn pudete micca registrà a DLL
Allora, ùn avete micca un file DLL, per via di ciò chì vedite un errore in a partenza di u ghjocu o di u prugramma, avete scaricatu stu file da Internet è pruvate à registrà, ma u puntu di entrata DllRegisterServer o u modulu ùn hè micca compatibile cù a versione attuale di Windows, e forse qualchì altra cosa, cioè a registrazione DLL hè impossibile.
Perchè accade questu (di seguito, è cume hè risolvitu):
- Non tutti i file DLL sò destinati à esse registrati. Per ch'ellu si sia registratu in questu modu, deve esse suppurtatu per a funzione DllRegisterServer stessa. A volte un errore hè ancu causatu da u fattu chì a biblioteca hè già registrata.
- Alcuni siti chì offrinu per scaricà una DLL, in verità, cuntenenu lima fitture cù u nomu che stai cercendu è ùn ponu micca esse registratu, perchè in realtà questu ùn hè micca una biblioteca.
È ora cume dà a riparazione:
- Se sì un prugrammatore è dumanda a vostra DLL, pruvate regasm.exe
- Se sì un utente è ùn inizià micca qualcosa cù un missaghju chì dichiara chì a DLL ùn hè micca nant'à u computer, ricercà in Internet per quale tippu di schedariu hè e micca in cui scaricà. Sapendu ciò, pudete generalmente scaricà u prugrammu di stallazione ufficiali chì installà e librerie originali è li registra in u sistema - per esempiu, per tutti i file cun un nome chì parte da d3d, metti à DirectX da u situ ufficiale di Microsoft, per msvc, una di e versioni di Visual Studio Redistributable. (E se un ghjocu ùn da micca da un torrent, fighjate cunnosce i rapporti di l'antivirus, puderà rimuovere a DLL necessaria, succede spessu cù alcune biblioteche modificate).
- Di solitu, invece di registà a DLL, u situu di u file in a stessa cartella cum'è u file exe eseguibile chì necessita di questa libreria hè urdinatu.
A propositu, speru chì qualcosa sia diventatu più chjaru ch'è ne era.