Cumu cunnessu a stampante nantu à a rete. Cumu spartite a stampatrice per tutti i PC in rete [istruzioni per Windows 7, 8]

Ciao

Pensu chì i vantaggi di una stampante configurata nantu à a rete locale sò evidenti per tutti. Un esempiu simplici:

- se l'accessu à a stampante ùn hè micca configuratu - allora avete bisognu di mandà in prima una parte i lima nantu à u PC à a quale a stampatrice hè cunnessa (usando una unità flash USB, discu, rete, ecc.) è solu stamparli (in realtà, per stampà 1 file) hè necessariu fà una dozina azzioni "inutili");

- Se a rete è a stampante sò configurate - quandu in qualunque PC nantu à a rete in qualcunu di i redattori, pudete cliccà nant'à un bottinu "Stampa" è u file sarà trasmesso à a stampante!

In pratica? In pratica! Eccu cume configurà a stampatrice per travaglià nantu à a rete in Windows 7, 8 è sarà discupratu in stu articulu ...

STEP 1 - Installazione di u computer à u quale a stampatrice hè cunnessa (o cume "cummunisce" a stampante per tutti i PC in rete).

Assumimimu chì a vostra rete locale sia configurata (vale à dì, i computer vanu se stessi) è a stampatrice hè cunnessa à unu di i computer (cioè, i driver sò installati, tuttu funziona, i file sò stampati).

Per esse capace di aduprà a stampante nantu à ogni PC in a rete, hè necessariu configurà in modu curriculariu u computer à u quale hè cunnessu.

Per fà quessa, andate in u pannellu di cuntrollu di Windows in a sezione: Rete di Cummerciu è di u Rete è di u Spareghju di Raccupà in Internet.

Quì avete bisognu di aprite u ligame in u menù di sinistra "Modifica opzioni di cumpartimentu avanzate".

Fig. 1. Rete è Spartizione

In a finestra chì si apre, avete bisognu di aprite tre tab à u turnu (Fig. 2, 3, 4). In ciascuna di esse devi mettere i checkmark davanti à l'oggetti: abiliteppartizione di file è stampante, disattivà a prutezzione da password.

Fig. 2. A cumparsie di e opzioni - a tabulazione aperta "Privatu (profilo attuale)"

Fig. 3. aprite la tab "guest o public"

Fig. 4. tabulazione espansa "tutti i reti"

Solu, salvate e prugrammi è andate in un'altra sezione di u pannellu di cuntrollu - sezione "Pannello di cuntrollu Apparecchiatura è Sonu Dispositivi è Stampanti".

Quì sceglite a vostra stampante, cliccate puru nant'à u (direttu cliccavule di u mouse) è selezziunate a scheda "Prupietà di a stampante". In i pruprietà, andate à a sezione "Accessu" è mettite un segno di spuntà accanto à l'elemento "Share this printer" (veda Figura 5).

Se l'accessu à sta stampatrice hè aperta, allora qualsiasi utilizatore di a vostra rete locale pò stampà in ellu. A stampatrice ùn hè micca dispunibile solu in certi casi: sì u PC hè disinseritu, hè in modalità sleep, etc.

Fig. 5. A spartera di a stampatrice per cumpartite di rete.

Avete ancu bisognu di andà à la scheda "Sicurezza", poi selezziunate u gruppu "Tutti" di l'utente è abilite a stampa (vedi Figura 6).

Fig. 6. Ora stampà nantu à una stampante hè dispunibuli per tutti!

STEP 2 - Cum'è a cunnessione di a stampante nantu à a rete è stampà nantu à ellu

Ora pudete cuntinuà a configurazione di i computer chì sò in a stessa LAN cù u PC à u quale a stampatrice hè cunnessa.

U primu passu hè di lanciare un esploratore regule. À u fondu di a sinistra, tutti i PC cunnessi à a vostra rete locale devianu esse visualizzati (pertinente per Windows 7, 8).

In generale, cliccate nantu à u PC à u quale a stampatrice hè connessa è sì u passu 1 (vedi sopra) u PC hà statu configuratu in modo adeguatu, vedete a stampante spartita. In realtà - cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse è in u menu di cuntrollu di u pop-up selezziunate a funzione di cunnessione. Di solitu, a cunnessione ùn porta micca più di 30-60 secondi. (ci hè una cunnessione automatica è a messa in furmazione di i piloti).

Fig. 7. cunnessione cù e stampante

Poi (s'ellu ùn ci hè micca errori) andate in u pannellu di cuntrollu è aprite a tab: Pannello di cuntrollu Apparecchiatura è Sonu Dispositivi è Stampanti.

Poi selezziunate a stampante cunnessa, cliccate nantu à u buttoru dirittu di u mouse è attivate l'opzione "Usa per difettu".

Fig. 8. usate l'imprenditore nantu à a rete per difettu

Ora in qualunque editatore sì (Word, Notepad è altri) quandu cliccate nantu à u pulsante Print, a stampante di rete sarà selezionata automaticamente è tuttu avete à fà è cunfirmà a stampa. Setup finitu!

Se sò cunnessi a stampatriceun errore accade in a rete

Per esempiu, un errore frequente in a cunnessione di una stampante hè un standard "Windows ùn pò dì cunnessione à una stampante ...." è ogni codice d'errore hè emesso (cum'è 0x00000002) - veda fig. 9

In un articulu, hè impussibule di tene in considerazione tutte e varietà di errori - ma vi daraghju un sighillu semplici chì spessu aiutami à sbarazzallu di tali errori.

Fig. 9. s'ellu ci hè l'errore ...

Avete bisognu di andà à u pannellu di cuntrollu, andate in "Gestione Computer", è aprite u tab "Servizi". Eccu in u so serviziu - "Print Manager". Avete bisognu di fà u seguitu: disattivà u manager di stampa, ripartite u PC è dopu riattivà stu serviziu (veda figura 10).

Allora pruvate dinò per cunnessu a stampante (vede STEP 2 di st'articulu).

Fig. 10. ripartisce u serviziu di spooler di stampa

PS

Hè tuttu. À propositu, se a stampatrice ùn stampa, ùn vi u mumentu di leggere questu articulu:

Comu sempre, ti ringraziu in anticipazione per qualchì addizione à l'artìculu! Avè un bonu travagliu!