Ùn sempre micca è nant'à ogni parte ci hè a possibilità di montà e immagini di u discu ISO. Per accede à i schedari conservati in a imagine, pò esse spacchiatu cù certi prugrammi.
Opzioni ISO per l'imballaggiu
Tecnicamente, l'immagine ISO hè un archiviu cun file di una certa struttura è, perciò, u prugrammu di l'archiviu hà a fronteghja u travagliu di spaccà.
Metudu 1: WinRAR
L'archiviu più diffusa per Windows pò aprire senza sforzà e sfruttare i schedari ISO.
Scaricate WinRAR
- Aprite u prugramma è usa u gestore di file integratu in VINRAR per navigà versu u cartulare cù u schedariu di destinazione. Una volta in a cartella desiderata, dopu cliccate Pittura da u schedariu ISO.
- L'immagine serà chjamata per visione. Highlight u cuntenutu ISO cù a scelta di tastiera Ctrl + LMBdopu cliccate nantu à u bottinu "Rimuovi" in a barra di strumenti.
- Piazzà i parametri di l'estrazione di file è u cartulare di destinazione, cliccate nant'à "OK" per inizià a spaccata.
- À a fine di u prucessu di l'estrazione, i schedari disimballati cù ISO appareceranu in u cartulare sceltu.
L'archivatore WinRAR hè assai praticu per l'usu ogni ghjornu, ma hè distribuitu per una tariffa, chì pò esse un svantaggiu significativu per certi utenti.
Metudu 2: 7-Zip
Una bona alternativa à WinRAR pagatu hè 7-Zip, chì hè liberatu sottu una licenza libera. U 7-Zip ricone ancu perfettamente è unpack i file ISO.
Scaricate 7-Zip
- Fighjate 7-Zip è aprite in questu u cartulare cù l'immusione chì volete tralasciare. Dopu fà quì, aprite l'ISO cun doppiu clic.
- Per spaccà u contenutu di a maghjina, selezziunate tutti i schedari inditi è cliccate nantu à u bottinu. "Rimuovi".
- Specifichi u cartulare finale di l'estrazione è cliccate "OK" per inizià u prucessu di u packeting.
- Verificate u risultatu di u prugramma.
L'interfaccia di 7-Zip hè più complicata di a maggior parte di l'altri archivers, ma altrimenti hè una ottima soluzione per u disimballu di l'ISO.
Conclusione
Sintendu, ponemu in evidenza chì quasi qualsiasi applicazione moderna di archiviu pò aprire correttamente è uttene u cuntenutu da i file ISO.
Vede dinò: Archivatori per Windows