A configurazione curretta di Beeline router

L'utenti ùn sempre prestu attenzione à l'aggiornamentu di u pacchetto Microsoft Office. È questu hè assai male, perchè ci hè parechji vantaghji di stu prucessu. Tuttu quessa vale a discutà più in particulare, è cunsiderà più specificamente à a procedura d'aggiornamentu.

Benefiti di l'aggiornu

Ogni attualizazione hà un numeru numeru di vari miglioramenti per l'Ufficiu:

  • Ottimisazione di a velocità è a stabilità;
  • Correzione di eventuali errori;
  • A interazione migliorata cù l'altru software;
  • Funzionalità di raffinamentu o empowerment, è assai di più.

Cum'è si pò capisce, l'aggiornamenti portanu assai informazioni utili à u prugramma. U più spessu, naturalmente, l'upirazioni di MS Office per un scopu di correggere eventuali errori relativi à prestazioni è funzioni, oltre à a compatibilità cù diverse applicazioni.

Dunque, ùn hè necessariu postu chjude questu procedura indefinitamente, s'ellu hè pussibule dà praticà.

Metudu 1: Da u situ ufficiale

U megliu modu per scaricà u pacchetto di l'aggiornamentu per a vostra versione di MS Office da u situ Web ufficiali di Microsoft hè chì avè certamente cuntene chjave di PowerPoint s'e sò previste per.

  1. Prima si deve andà à u situ ufficiale di Microsoft è andate à a sezione per l'upirazioni di MS Office. Per facilità a missione, un link direttu à sta pagina hè situatu sottu.
  2. Sezione cù l'aggiornamenti per MS Office

  3. Quì avemu bisognu di una scatula di ricerca chì hè situata in cima di a pagina. Duvete inserire u nome è a versione di u vostru pacchetto software. In sta situazione hè "Microsoft Office 2016".
  4. In a basa di a ricerca darà parechji risultati. In cima, sarà u pacchetto di l'aggiornamentu più impurtante per una dumita richiesta. Benintesa, ci vogliono prima verificà cù u sistema nantu à u punta chì va questu patch - 32 o 64. Queste informazioni sò sempre in nome di l'aggiornu.
  5. Dopu cliccatu nantu à l'opzione desiderata, u situ va andà à a pagina duve pudete avè informazione dettagliata nantu à i rimunerii annantu à sta patch, è ancu altre informazioni affine. Per fà quessa, avete bisognu di espansione di e sezioni pertinenti, indicate per cercles cù un segnu più in mezu è u nome di a sezione accantu à questu. Presserà u pulsante "Download"per inizià u prucessu di scaricà l'aggiornamentu in u vostru computer.
  6. Dopu, dopu, resterà per fà u littariu scaricatu, accettà l'accordu è seguite e istruzioni di u installatore.

Metudu 2: l'aggiornamentu automaticu

Questi aggiornamenti sò spessu scaricati indipendentemente à l'uppò di Windows. A cosa più bona da fà in sta situazione hè di verificà è permettere à u sistema à scaricà l'aggiornamenti per MS Office, s'è questu permessu manca.

  1. Per fà quessa, andate "Opzioni". Qui avete bisognu di selezziunà l'elemento più recente - "Aggiorna è Sicurezza".
  2. In a finestra chì si apre, avete bisognu in a prima sezione ("Windows Update") selezziunate "Opzioni avanzate".
  3. Quì u primu articulu va "Quandu aghjurnate Windows, furnite aggiornamenti per altri prudutti di Microsoft". Hè necessariu controllà s'ellu ci hè una marcata quì, è installatu, se ùn ci hè nè.

Ora, u sistema hà verificate regolarmente, scaricà è installà e miglioramenti per MS Office in modalità automatica.

Metudu 3: Sostituendu a nova versione

Un bon analogu pò esse u rimpiazzamentu di MS Office per un'altra. Durante l'installazione, a versione più attuale di u pruduttu hè generalmente installata.

Scaricate a nova versione di MS Office

  1. Cù u ligame di sopra pudete andà à a pagina in cui scarichi varie versioni di Microsoft Office.
  2. Quì pudete vede una lista di versioni dispunibuli per cumprà è scaricà. Attualmente, 365 è 2016 sò pertinenti, è Microsoft propone di stallà i so.
  3. Dopu sarà una transizione versu una pagina induve pudete scaricà u pacchjettu software desideratu.
  4. Hè solu installà u MS Office scaricatu.

Leggi ancu: Installazione di PowerPoint

Optional

Qualche infurmazione in più nantu à u prucessu di l'upperate di MS Office.

  • Questu articulu descrive u prucessu di l'aggiornamentu di u pacchettu ghjustizia di MS Office. E versioni pirata piraticate ùn sò spessu micca macinate. Per esempiu, s'è pruvatu à stallà una attualizazione scaricata manualmente, u sistema genererà un errore cù u testu indendu chì u componente chì serve per l'aggiornu manca nant'à u computer.
  • A versione pirata di Windows 10 ùn hà ancu più aggiornate e versioni hackerate di MS Office cumunu. Versioni anteriori di stu sistema operativu scaricavanu in silenziu è installanu pacchetti di add-on per un set di applicazioni di ufficio da Microsoft, ma in 10-ke questa funzione ùn funziona più e tentativi spesso portanu à errori.
  • I sviluppatori publicanu raramente cambiamenti di funzioni in i so add-ons. Più spessu, tali cambiamenti principali sò inclusi in e nuove versioni di software. Questu ùn hè micca applicatu, eccettu chì Microsoft Office 365, chì hè in crisi attivu è cambia periodicamente a so apparizione. Micca spessu, ma accade. Dunque, a maghjine di l'aggiornamenti sò di natura tecnica è sò associati à u miglioramentu di u prugramma.
  • Spessu, quandu una interruzione non pianificata di u prucessu di l'aggiornamentu di u pacchjettu software pò esse danneggiata è smetta di travaglià. In una tale situazione pò ghjustu aiutà a reinstallazione completa.
  • E versioni cumparate più anziane di MS Office (vale à dì, 2011 è 2013) ùn ponu micca esse scaricate da u 28 di Februu di u 2017, avendu un abbonamentu à MS Office 365, cumi era ancu prima. Ora i prugrammi sò acquistati separatamente. In più, Microsoft ghjunghjera vivamente l'upgrade di sti versioni versu u 2016.

Conclusione

Di conseguenza, hè necessariu aggiornà PowerPoint cum'è parte di MS Office à ogni opportunità pratica, pruvendu à ùn stallà nisuna. Cum'è ogni patch installatu oghje pò purtà à u fattu chì l'utente ùn allura micca un difettu in u prugramma dumane, ciò chì avia certamente accadutu è ripresenta tuttu u travagliu. Tuttavia, à crede o ùn crede in u destinu hè una questione di ognunu individualmente. Ma avè a cura di a rilevanza di u so software hè u dovere di ogni utente di PC.