In qualunque smartphone modernu ci hè una modalità speciale disignata per sviluppatori di software. Apra di funzioni supplementari chì facilitanu u sviluppu di prodotti per dispositivi basati nantu à Android. Nant'à qualchi dispositivi, ùn hè micca dispunibile inizialmente, dunque ci hè bisognu di attivà lu. Cume cumu sblocca è attiva sta manera, imparerai in questu articulu.
Accendi modalità di sviluppatore nantu à Android
Hè pussibule chì sta manera sia già attivata nantu à u vostru smartphone. Fighjate hè abbastanza sbricatu: andate in l'impostazioni di u telefunu è truvà l'elemento "Per sviluppatori" in a sezione "Sistema".
Sì ùn ci hè nisunu articulu, seguite u algoritmu seguente:
- Andate à l'impostazioni di u dispositivo è andate in u menù "Circa u telefunu"
- Trova un puntu "Custru numeru" e tene toccu finu chè dice "Sei diventatu un sviluppatore!". Di solitu, ci vole da 5-7 clicks.
- Ora ùn ci hè più da attivà a modalità stessa. Per fà quessa, andate in l'impostazioni "Per sviluppatori" è cambia u selettore di toggle in cima di u schermu.
Fate attenzione! Nantu à i dispositivi di certi articuli di i fabricanti "Per sviluppatori" Pò esse in un altru stabilimentu di locu Per esempiu, per i telefuni Xiaomi, hè situatu in u menù "Avanzate".
Dopu chì tutti i passi sopra riportati sò stati cumpletati, u modalità di sviluppatore nantu à u vostru dispositivo sarà sbloccatu è attivatu.