Zoom u schermu nantu à u computer


U sistema operativu hè un pruduttu software assai complessu, è in alcune situazioni ciò pò dà à vari fallimenti. Si verificanu da conflitti di applicazione, difettu di l'hardware, o per altre ragioni. In st'articulu copieremu l'argumentu di l'errore, avendu u codice 0xc000000f.

Correzione di l'errore 0xc000000f

Come dicemu in l'introduzione, ci sò dui cause globali di l'errore. Ciò hè un eventuale cunflittu o fallimentu in u prugramma, è problemichi in a parte di u "ferro" di u PC. In u primu casu, trattemu cun piloti o à altri prugrammi installati in u sistema, è in u secondu casu - cù i prublemi in u supportu (discu) nantu à chì u sistema operativo hè installatu.

Opzione 1: BIOS

Inizià da verificà l'impostazioni di u firmware di a scheda madre, postu chì sta opzione ùn implichi micca azzioni complicate, ma nant'à u tempu ci permette di scontrà à u prublema. Per fà ciò, avemu bisognu di ghjunghje à u menù adupratu. Certu, avemu un risultatu positivu solu se a ragione si trova precisamente in u BIOS.

Per di più: cum'è entrà in BIOS in u computer

  1. Dopu avè accesso, ci vole à fà attenti à l'ordine di boot (cusì è a coda di discu chì si stanu in u sistema). In certi casi, questa sequenza pò esse interrotta, perchè accade un errore. L'opzione richiesta hè in a sezione "Boot" o, qualchì volta, in "Boot Device Priority".

  2. Eccu quì un discu sistema (chì hè installatu Windows) hè primu in a coda.

    Salvà e impostazioni premendu F10.

  3. Se u discu duru necessariu ùn puderia micca esse truvatu in a lista di media, allora ghjudicavate à un'altra sezione. In u nostru esempiu, si chjama "Unità di Hard Disk" è hè in u listessu blocu "Boot".

  4. Qui ci vole à mette in u primu postu (1st drive) u nostru discu sistema, chì lo face un dispositivo primariu.

  5. Ora pudete persunalizà l'ordine di l'iniziu, ùn vi scurdate di salvà i cambiamenti F10.

    Vede ancu: Configurazione di u BIOS in u computer

Opzione 2: Risturazione sistema

U rolling back Windows à u statu precedente aiuterà s'ì i piloti o à un altru prugrammu installatu nantu à u computer sò responsabili di l'errore. Più spessu, li sapemu immediatamente dopu a stallazione è un altru reiniziu. In una tale situazione, pudete aduprà l'utrani incrudenti o software di terzi.

Leggi di più: Opzioni di riparazione di Windows

Se u sistema ùn pò esse principiatu, avete bisognu di armà un discu d'installazione cù a versione di "Windows" installata nant'à u vostru PC è fà una procedura di rollback senza avè u sistema. Ci sò parechje opzioni è tutte sò descritte in l'articolo à u ligame sottu.

Ulteriori dettagli:
Configurate u BIOS per l'iniziu da un drive flash
Ripristinà sistema in Windows 7

Opzione 3: Hard Drive

I dischi rigidi tendenu à u fallimentu cumpletamente, o "s'arrassucà" cù i settori spezzati. Se in un sìmeru ci sò file necessarii per scaricà u sistema, allora un errore mi varrà inevitabilmente. S'ellu ci hè una sospetta di un malfunzionamentu di u trasportatore, hè necessariu verificarle cun l'aiutu di una utilità di Windows incastunata chì ùn pò micca solu diagnosi di errori in u sistema di file, ma dinò riparà certi. Ci hè ancu un software di terze parti chì hà e stesse funzioni.

Per di più: Verificendu u discu per l'errore in Windows 7

Cum'è l'errore discussu oghje pò impedisce a scarica, vale a serviziu di smuntà u metudu di testu senza avè avvicinatu Windows.

  1. Caricamu u computer da i media (unità flash o discu) cù u kit di distribuzione di Windows scrittu in ellu (vedi l'articolo à u ligame sopra).
  2. Quandu u installatore mostra a finestra di avvio, premete a combinazione di tasti SHIFT + F10di curà "Linea di cumandamentu".

  3. Definiamo u trasportatore cù a cartella "Windows" Command (sistema)

    dir

    Dopu, entremu a lettera di l'unità cun un colon, per esempio, "cun:" è cliccate ENTER.

    dir c:

    Puderete avè bisognu à traversu qualchì lettere, cum'è l'installatore assigna lettere à i dischi per via di sè.

  4. E dopu eseguite u cumandamentu

    chkdsk E: / F / R

    Quì chkdsk - verificate l'utile, E: - a lettera di l'unità, chì identifichi in paragrafo 3, / F è / R - Parametri chì permettenu di riparà i settori difettosi è di correggere alcuni errori.

    Spingi ENTER è aspettate a chjama di u prucessu. Ci vole à avvisà chì u tempu di scansione dipende da a dimensione di u discu è da a so situazione; cusì in certi casi, pudete piglià parechje ore.

Opzione 4: copia Pirata di Windows

E distribuzioni Windows senza licenza ponu avè cunfusioni di sistema, driver è altri componenti difetti. Se l'errore hè osservatu subitu dopu a stallazione di u "Windows", avete bisognu di aduprà un altru, megliu di tutti, discu di licenza.

Conclusione

Avemu dittu quattru opzioni per eliminà l'errore 0xc000000f. Nantu à a maggior parte di i casi, si narra di prublemi assai serii in u sistema operativu o hardware (discu duru). Per fà una procedura per a correzione deve esse in l'ordine in cui hè descritta in stu articulu. Se i raccomandazioni ùn funziunavanu, allora, tristemente, avete da reinstallà Windows o, in casi severi, cambià u discu.