Cumu scaricà un Flash Player per Google Chrome è disabilite u plugin prufessiunale di Flash

Se u navigatore Google Chrome di u vostru urdinatore improvvisamentu cuminciò à si chjappu o chì altri fallimenti si verificanu quandu cercanu di riproduci u cuntenutu di flash, cume un video in un contu o in i so compagni di classe, s'è sempre vedu u missaghju "u seguitu plug-in fallitu: Shockwave Flash", quest'istruzione vi aiuta. Amparemu à fà Google Chrome è Flash amici.

Bisognu à cercà "Google Chrome Flash Player" in Internet

A frase di ricerca in u sottotitulu hè a domanda più frequente chjamata da l'utenti di i motori di ricerca quandu ci sò i prublemi cù a ghjucà Flash in u lettore. Se avete a dispusizione di Flash in altre navigatrici, è in u pannellu di cuntrollu di Windows esiste una icona di e impostazioni di u ghjocu, significa chì vo avete u installatu. In caso dimentu, andate in u situ ufficiale in cui pudete scaricà u lettore Flash - //get.adobe.com/ru/flashplayer/. Basta aduprà micca Google Chrome, ma qualchì altro browser, sì altrimenti, vi verrà informatu chì "Adobe Flash Player hè dighjà incorporatu in u vostru navigatore di Google Chrome."

Installatu in Adobe Flash Player

Perchè allora, u lighjer Flash funziona in tutti i navigatori, eccettu chrome? U fattu hè chì Google Chrome utilizza u lettore integratu in u navigatore per ghjucà Flash è, per risolve u prublema cù i fallimenti, dà bisognu di disattivà u lettore integratu è de configurà u lampu in modo da aduprà quellu installatu in Windows.

Cumu disattivà u flash integratu in Google Chrome

In a barra di indirizzu di u chrome scrivite l'indirizzu about: plugins e premete Invescia, cliccate nantu à u segnu di più in alto a destra cù a scritta "Dettagli". Tra i plug-in installati, vedi dui lettori flash. Unu sarà in a cartella di navigatore, e l'altru - in a cartella di sistema di Windows. (Se avete solu un lettore di flash, è micca cum'è a foto, significa chì ùn avete micca scaricatu u lettore da u situ di Adobe).

Cliccate "Disable" per u lettore integratu in cromu. Dopu, chjappate a tab, chiudi Google Chrome è falla u novu. Cusì, tuttu deve aghjuntà - aduprendu ora u sistema Flash Player.

Se dopu à questu i prublemi cù Google Chrome continueranu, allora ci hè una possibilità chì a questione ùn sia micca in u lettore Flash, è l'istruzzioni chì seguanu ti utteneranu: Cumu risolve Google Chrome crashes.