In u prucessu di navigà in Internet o di passà u tempu in u ghjocu, l'utente quessa voli invece registrà e so azzioni in video per fà vede à i so amichi o poni un hosting di video. Questu hè facilissimu di implementà è aghjusta ancu i soni di sistema è u sughjettu di microfonu cum'è desideratu.
Registrazione di l'agnellu IPhone
Pudete attivà a cattura video in u iPhone in diversi modi: usando le impostazioni di iOS standard (versione 11 è superiore), o usando prugrammi di terze parti in u computer. L'ultima opzione sarà pertinente per quiddi chì detenenu u vecchiu iPhone è ùn anu micca aggiornatu u sistema per un bellu pezzu.
IOS 11 o up
A cumincendu cù a 11a versione di IOS, in iPhone hè pussibule di registrà video da u schermu cù l'urdinatore incorporatu. In stu casu, u schedariu finitu hè salvatu in l'applicazione. "Foto". Inoltre, se l'utente quessa anu avè strumenti addiziunali per travaglià cù video, pudete pensà à scaricà un'applicazione di terze parti.
Opzione 1: DU Recorder
U prugramma più diffusa per a registrazione in iPhone. Combina facilità d'usu è funzioni avanzate di edizione video. U prucessu di a so inclusione hè simule à u strumentu di registrazione standard, ma ci sò alcune differenze. Cumu aduprà DU Recorder è ciò chì si pò fà, leghjite u nostru articulu in Metudu 2.
Leggi più: Scaricà Instagram Videos in iPhone
Opzione 2: Strumenti di iOS
OS iPhone offre ancu i so strumenti per a cattura video. Per abilità sta caratteristica, andate in a configurazione di u telefunu. In u futuru, l'utente userà solu "Pannello di cuntrollu" (Accessu rapidu à e funzioni di basa).
Prima ci vole à assicurà chì l'utellu "Screen Record" avè in "Pannello di cuntrollu" sistema.
- Andà à "Impostazioni" Iphone
- Vai à la sezione "Punto di cuntrollu". Cliccate "Personalizà a gestione di l'elementi".
- Addu un articulu "Screen Record" in u blocu superiore. Per fà quessa, cliccate nantu à u segnu di più nantu à u puntu desideratu.
- L'utente pò ancu cambià l'ordine di l'elementi, cliccendu e tenendu l'elemento in un postu specificu indichiatu in u screenshot. Questu hà da influenzà a so posizione in "Pannello di cuntrollu".
U prucessu di attivazione di u modu di catturà a schermata hè cumpratu:
- Aprite "Pannello di cuntrollu" IPhone, spazzulendu da u lìgiu superiore dirittu di u schermu in giù (in IOS 12) o si spazzuleghja da u bordu inferiore di u schermu. Trova l'icona di registrazione di u schermu.
- Toccare e tene per un pocu secondu, allora u menu di regolazione si aprirà, induve pudete ancu accende u microfunu.
- Cliccate "Inizia a registrazione". Dopu 3 seconde, tuttu ciò chì fate nantu à u schermu sarà arregistratu. Questu include sonnuli di notifiche. Pudete rimuoverli attivendu u modalità Ùn Turbate in l'impostazioni di u telefunu.
- Per finì à a cattura video, torna à "Pannello di cuntrollu" è cliccate nantu à l'icona di scrittura di novu. Ci vole à avverendu chì durante a furtuna pudete ancu spegnere è accende u microfunu.
- Pudete truvà u schedariu salvatu in l'applicazione. "Foto" - album "Tutte le foto"o andendu à a sezione "Tipi di schedari media" - "Video".
Vede ancu: Cumu per disattivà a vibrazione in u iPhone
Vede ancu:
Cumu trasferisce video da iPhone à iPhone
Applicazioni per scaricà video in iPhone
iOS 10 o inferiori
Se l'utente ùn vogliu aghjurnà a iOS 11 o versioni altru, allora a voce di schermu standard ùn sarà micca dispunibile. I pruprietari di i vecchi iPhones ponu aduprà u prugramma libaru iTools. Questu hè una sorta di alternativa à l'iTunes classicu, chì, per qualchì ragione, ùn furnisce micca una funzione simile. Cumu travaglià cù stu prugramma è cume si registra video da u schermu, leghje l'articolo chì seguitu.
Leggi ancu: Cumu aduprà iTools
In questu articulu, i principali prugrammi è strumenti per a cattura di video da u schermu di l'iPhone sò stati smassati. A cumincià cù iOS 11, i proprietarii di dispositivi pò attivà rapidamente sta caratteristica in "Pannello di cuntrollu".