Cumu fà un passaport cù i servizii di u statu

Se cercate Internet per a parola "Passport", allora ci sò parechje offerte di servizii per rende questu per quantità differenti. Ci hè capace chì pudete pagà per l'autorizazione urgente (alcune imprese ante simule opportunità), ma per pagà l'intermediari per una semplice registrazione di un passaport stranariu di un novu campione hè buttà via i soldi.

In generali, aghju avutu bisognu di un passaporto internaziunale, è urigerà a so produzione in u portale di servizii di u Stato via Internet, è nant'à pruponerà cumu si tratta di l'applicazione (è ciò chì accadrà dopu). Vi diceraghju subitu chì, se si decide di fà un passaporto internaziunale cù i servizii publichi, pudete ottenerli in un mese, è, in più di cumplettà una applicazione nantu à u portale, duverete fà solu 3 campagne: à a banca à pagà a tassa, à u serviziu FMS per a fotografia, è quì ottenendu un passaport.

Un novu passaporto tipograficu nantu à i servizii di u statu

Sicuramente ci vole chì tutte l'azzioni successive necessitanu registrazioni nantu à u situ di u serviziu di u Statu //gosuslugi.ru. S'è vo ùn avete micca registratu ancu, vi aduiu u serviziu.

Immettite u portale cù e vostre credenziali, selezziunate a voce di menù "Servizii Elettroniche" - "Servizio Federale di Migrazione" - "Registrazione è emissione di passaporti di un cittadinu di a Federazione Russa, chì certifichi l'identità di un cittadinu di a Federazione Russa fora di u territoriu di a Federazione Russa, contenenti media elettronica, è a so contabilità" (Articulu di primu in rùbbrica).

À a pagina successiva, cliccate nantu à "Per ricevi u serviziu", selezziunate "Fate una nova applicazione" è cliccate nantu à u "Continu".

Nota: sta azione ha causatu l'errore "U serviziu ùn hè micca dispunibile per mè. Per ragioni tecniche, u servizii web di u dipartimentu ùn hè micca tempu dispunibile per l'elaborazione di u modellu di candidatura. Riprova dopu" Fù à longu tempu ùn pussutu micca capisce chì fà è ciò chì era veramente. À a fine, si hè rivelatu chì a ragione hè chì in i mo dati personali per qualchì ragu a data di nascita di u 2012 era indicatu. A cambiamentu à u dirittu correggeva l'errore "per motivi tecnichi, u dipartimentu di i servizii web hè tempuorsu non dispunibile."

Tutti i passi chì seguità sò, in generale, intuitivi, ci vole:

  • Specifichi u locu di riceve u passaport (micca necessariamente l'indirizzu di a registrazione, sceglite a regione, a cità, è dopu da l'opzione).
  • Specifichi i dati persunali (cullati da u cumplessu nantu à i servizii publichi).
  • Sceglite se ricevi un passaport in u locu di registrazione permanente o à u locu di u locu. Specifichi questi indirizzi.
  • Indicate i posti di travagliu di l'ultimi 10 anni (L'elemento più amparatu è pigliò u tempu di più per riempe).
  • Caricare una foto (i requisiti per u schedariu photo sò in granta dettagliu. Questa foto ùn serà utilizzata per u passaporto internaziunale - vi sarà sempre chjamatu per esse fotografatu).
  • Conferma i dati.

L'esigenze per cumplettà ogni articulu sò assai dettagliate in e pagine pertinenti; a mio parè, tutte e sfumature, qualcosa di speciale, chì rapprisenta a cumplessità, sò presi in considerazione, ùn ci hè micca. In qualunque tempu pudete posponte di spiegà u questariu, e dopu ritornà à u prughjettu. U tempu tutale di riempimentu in presenza di tutti i documenti hè di circa 20 minuti (a maiò parte di stu tempu hè speso per riempì posti di travagliu).

Dopu à queste azioni, le notifiche circa a cambiamentu di u statutu di l'applicazione sò inviate à E-mail o via SMS, dipende da a vostra scelta (ancu s'elli ùn vene micca à E-Mail, malgradu u fattu chì anu sceltu SMS). U statutu di a candidatura per a emissione di passaporto, pudete guardà in ogni tempu à i servizii publichi in a "Mie applicazioni".

Ulteriori i vostri atti: pagà u dirittu di u statu di 2400 rubli (i dettagli per u pagamentu riceverete un email più tardi), andate à piglià una foto (una notizia cun a ghjorni è l'ora arriva), ritirate un passaporto (da avvisà dinò). S'ellu ci hè errori in l'applicazione finita, vi sarà ancu infurmatu nantu à questu: in u listessu locu, avete bisognu di correggere l'errori fatti nantu à i servizii di u statu è mandà dinù a dumanda.