Cumu fà un intro in Sony Vegas

Intro hè una piccula clip video chì pudete inserisce à l'iniziu di i vostri video è questu sarà u vostru "chip". L'entrata devia esse luminosa è memorabile, perchè u vostru video cumincerà cù ellu. Fighjate un'occhiata à cumu creà un intro cù Sony Vegas.

Cumu fà un intro in Sony Vegas?

1. Inizià da truvà u funghju per a nostra introduzione. Per fà quessa, scrive in a ricerca di "Background-image". Pruvate à cercà immagini di alta qualità è risoluzioni. Pigliate stu sfondo:

2. Ora scarica u fondu in l'editor video, sulu trascialu nantu à a timeline o scaricendu da u menù. Supponi chì a nostra introduzione durerà 10 secondi, cusì movi u cursore à u lìattu di l'immagine nantu à a linea tempu è aumenta u tempu di visualizzazione à 10 secondi da u stretching.

3. Aggiungemu un pocu di testu. Per fà quessa, selezziunate a vocazione "Add video track" in u menù "Insert", dopu cliccate nantu à u dirittu è selezziunate "Insert file media".

Imparate à aghjunghje testu à un video.

4. In a finestra chì si apre, pudete scrive qualsiasi testu, selezziunate u font, culore, aghjuntene ombre è brillanti, è assai di più. In generale, fate vede l'imaginazione!

5. Add animazione: discursu di testu. Per fà quessa, cliccate nantu à u strumentu "Panning and cropping events ...", chì si trova in u fragmentu cù u testu in a timeline.

6. Facemu una partenza da sopra. Per fà quessa, avete bisognu di mette u quadru (a zona evidenziata da una linea traccata) in modo chì u testu sia più altu è ùn entri in u cornice. Salvà a posizione cliccendu nantu à u "Pulsu Cursore".

7. Ora spostate a carretta in avanti per qualchì tempu (lassate sia 1-1,5 seconde) è spostate a cornice affinchì u testu pigli u locu duve avia da vulà. Salvà a posizione dinò

8. Pudete aghjunghje un'altra etichetta o immagine in listessu modu. Fate una immagine. Caricare una immagine à Sony Vegas in una nova pista è aduprà u mo strumentu - "Panning è ritruvamentu eventi ..." aghjaremo una animazione di partenza.

Interessante

Se vulete rimuovere un sottu rigalu da una immagine, allora utilizate u strumentu di Chroma Key. Per sapè di più nantu à cumu si usa quì.

Cumu rimuovere u sfondo verde in Sony Vegas?

9. Add music!

10. L'ultimu passu hè di salvà. In l'elemento menu "File" selezziunate a linea "Visualize as ...". Allora ghjustu à truvà u furmatu in cui vulete salvà l'introduzione è aspettà finu à a fine di u rendering.

Per sapè di più nantu à salvà i video in Sony Vegas.

Fatti!

Ora chì l'introduzione hè pronta, pudete inserirla à l'iniziu di tutti i video chì fate. U più attraente, più luminosu l'introduzione, più interessante u spettatore à vede u video in sè. Dunque, fantasia è ùn smetta micca di esplorà Sony Vegas.