Per u funziunamentu currettu di certi prudutti software hè necessariu aprire certi porti. Installate cumu si pò fà questu per Windows 7.
Vede ancu: Cumu sapere u vostru portu in Windows 7
Procedura di apertura
Prima di aprite u portu, avete bisognu di avè una idea di perchè seguite sta procedura è sì bisognu di fà lu solu. Dopu tuttu, questu pò esse una fonte di vulnerabilità per un computer, soprattuttu se l'utellu dà l'accessu à applicazioni pocu fiduciali. In listessu tempu, alcuni prudutti di software pratichi per una prestazione ottimale richiedenu l'apertura di porti specifici. Per esempiu, per u ghjocu "Minecraft" - questu hè a porta 25565, è per Skype - 80 è 433.
Questu travagliu pò esse risoltu cù l'aiutu di strumenti di Windows integrati (Impostazioni di firewall è Linea di cumannu), è ancu cù l'aiutu di prugrammi separati di terze parti (per esempio, Skype, uTorrent, Simple Port Forwarding).
Ma ci vole à ricordà chì, se ùn usate micca una cunnessione diretta à Internet, ma una cunnessione cù un router, allora questu prucessu porterà i so risultati solu sì avete aperto non solu in Windows, ma ancu in l'impostazioni di u router. Ma ùn tenemu micca cunsiderà sta opzione, chì, in primu passu, u router hè indirettamente legatu à u sistema operativu stessu, è dopu, l'impostazioni di certi marche di router sò significativamente diversi, perciò ùn ci hè nunda in descrivente un mudellu specificu.
Ora cunsiderate i modi specifici per apraiu in più dettallu.
Metudu 1: uTorrent
Iniziate a considerazione di i modi per risolve u prublema in Windows 7 cun una panoramica di e azzioni in prugrammi di terze parti, in particulare, in l'applicazione uTorrent. Sò subitu à dì chì u metudu hè adatto solu per l'utenti chì anu un IP staticu.
- Aprite uTorrent. Cliccate nantu à u menu "Impostazioni". In a lista, spedisci à a posizione "Impostazioni di prugramma". Pudete ancu aduprà una combinazione di pulsanti. Ctrl + P.
- Ejecuta la finestra di configurazione. Move a sezione "Cunnessione" cù u menu di a barra laterale.
- In a finestra aperta ci interessa in u blocu di parametri. "Port Settings". In a zona "Portu in entrata" inserite u numeru di portu chì vulete aprire. Poi premete "Applicà" è "OK".
- Dopu à quest'azione, u socket specificatu (portu liatu à un indirizzu IP specificu) deve esse aperto. Per verificà stu, cliccate nantu à u menu uTorrent. "Impostazioni"è poi andate à Setup Assistant. Pudete ancu aduprà una cumbinazione di Ctrl + G.
- A finestra di l'assistente di configurazione si aprite. Tastate da puntu "Test di velocità" Pudete rimuoverli subitu, da chì questu unità ùn hè micca necessaria per a missione, è a so verifica piglia solu à u tempu. Sì u interessu à u blocu "Rete". Deve esse un tick à u nome. In u campu "Portu" deve esse u numeru chì hà statu aperto in precedenza attraverso e impostazioni uTorrent. Piglia in u campu automaticamente. Ma per qualchì avutu raghjone hè statu messu in ballu un altru numeru, allora ghjustu cambiate lu à l'opzione desiderata. Next, cliccate "Test".
- A procedura per verificà l'apertura di u socket hè fatta.
- Quandu a procedura di verifica hè finita, un messaggio apparisce in a finestra uTorrent. Se a missione hè cumpletata cù successu, u missaghju hè cumpratu: "Risultati: porta aperta". Se a missione ùn pò esse cumpleta, cum'è in l'imagine sottu, u missaghju sarà: "Risultati: portu ùn hè aperta (scarica dispunibule)". Più probabilmente, u mutivu di u fallimentu pò esse chì u fornitore vi fornisca micca un IP staticu, ma un dinamicu. In stu casu, aprite un socket cù uTorrent ùn hà micca accettatu. Cumu fà sta per indirizzi IP dinamichi in altru modu serà discupru in più.
Vede ancu: Circa i porti in uTorrent
Metudu 2: Skype
U modu successu di risolve u prublema implica l'impiegazione di u prugramma per a cumunicazione Skype. Questa opzione hè adatta ancu solu per quiddi utenti à chì u fornitore hà attribuitu un IP staticu.
- Avvia Skype. In u menù orizzontale, cliccate "Strumenti". Vai à l'oggetto "Impostazioni ...".
- A finestra di cunfigurazione inizia. Andà à a sezione chì utilizza u menù laterale. "Avanzate".
- Move to subsection "Cunnessione".
- A finestra di configurazione di cunnessione in Skype hè attivata. In a zona "Uta una porta per e cunnessioni in entrata" avete bisognu di inserì u numeru di u portu chì vo vulete aprire. Poi cliccate "Salvà".
- Dopu à quessa, una finestra si aprirà, vi informanu chì tutte e cambiamenti saranu applicate à a prossima volta chì principiate Skype. Cliccate "OK".
- Riavvia Skype. Se state usando un IP staticu, allora u socket specificatu si aprirà.
Lezione: Porti necessarii per e cunnessioni Skype in entrata
Metudu 3: Windows Firewall
Questu metudu implica l'esecuzione di manipolazioni à travers u "Firewall Windows", cioè, senza l'usu di applicazioni di terze parti, ma solo usando e risorse di u sistema operativu stessa. Questa opzione hè adatta per l'utenti chì utilizanu un indirizzu IP staticu, è chì utilizanu una IP dinamica.
- Per lanciare u Firewall di Windows, cliccate "Start"dopu cliccate nantu à "Pannello di cuntrollu".
- Cliccate dopu "Sistema è Sicurezza".
- Dopu à quella stampa "Windows Firewall".
Ci hè ancu un modu più veloce per andà à a sezione desiderata, ma impone di memorizà un certu cummentu. Si faci per mezu di un strumentu. Run. Chjamate chjamatu cliccando Win + R. Enter:
firewall.cpl
Cliccate "OK".
- Una qualsiasi di queste azioni aprirà a finestra di configurazione di Firewall. In u menù laterale, cliccate "Opzioni avanzate".
- Adu cusì andate à a sezione chì utilizza u menù laterale. "Regole in entrata".
- Strumentu di furmazione di regula in entrata si apre. Per aprite un socket specificu, avemu da formà una nova regula. In u menù laterale, cliccate "Crea una regula ...".
- L 'strumentu di a generazione di regule hè lanciatu. Prima di tuttu, avete bisognu di sceglie u so tippu. In blocu "Chì tippu di regula vulete creà?" impostate u pulsante di radio per posiziona "Per u portu" è cliccate "Prossimu".
- Allora in blocco "Specify Protocol" lasciateli u pulsu di radio in posizioni "Protocollo TCP". In blocu "Specifichi porti" mette u pulsante di radio in posizioni "Porti lucali specifici". In u campu à a destra di stu parametru, inserisci u numeru di a porta specifica ch'è vo vulete attivà. Cliccate "Prossimu".
- Ora vi vole à specificà l'azione. Piazzà u switch in posizione "Permette a cunnessione". Appughjà "Prossimu".
- Allora ghjudicate u tippu di profili:
- Privatu;
- Dominiu;
- Publicu
Un marcatu deve esse verificatu vicinu à ognunu di i punti indicati. Appughjà "Prossimu".
- In a prossima finestra in u campu "Nome" un nome arbitrariu di a regula creata hè necessariu. In u campu "Description" Pudete facenu facenu un commentu nantu à a regula, ma questu ùn hè micca necessariu. Dopu à ciò pudete cliccà "Fatti".
- Dunque, a regula per u protocollo TCP hè creata. Ma per furnisce una garanzia di u corregiu operazione, avete bisognu di creà una voce simile per UDP per u listinu di socket. Per fà quessa, cliccate torna "Crea una regula ...".
- In a finestra chì si apre, ripigghia dinò u pulsante di radio in a posizione "Per u portu". Appughjà "Prossimu".
- Ora ponite u pulsu di radio per posiziona "Protocollo UDP". Sottu, lasciendu u pulsante di radio in posizioni "Porti lucali specifici", stà u mo numeru cum'è in situazione di sopra. Cliccate "Prossimu".
- In a nova finestra tralascianu a configurazione esistente, chì vale a volta, u switch deve esse in una posizione "Permette a cunnessione". Cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra torna, assicuratevi chì i zucche sò verificate vicinu à ogni prufessu, è cliccate "Prossimu".
- À u passu finale in u campu "Nome" inserite u nome di a regula. Deve esse diversu da u nome chì hè statu attribuitu à a regula precedente. Oghji avete da pressà "Fatti".
- Avemu furmatu duie regole chì assicuranu l'attivazione di u socket sceltu.
Metudu 4: "Linea di comando"
Pudete fà a task usendu a "Linea di comando". Deve esse attivatu cù diritti amministrativi.
- Cliccate "Start". Move to "Tutti i prugrammi".
- Truvate u catalogu in a lista "Standard" è vi truverete.
- In a lista di prugrammi, truvà u nomu "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à u cù u mouse, cù u bottinu nantu à a destra. In a lista, finisci à l'elemento "Run as administrator".
- A finestra s'hè aperta "CMD". Per attivà un socket TCP, avete bisognu di inserisce un'espressione per u mudellu:
netsh advfirewall firewall add name rule = L2TP_TCP protocol = TCP localport = **** action = allow dir = IN
Carattere "****" bisognu esse rimpiazzatu da un numeru specificu.
- Dopu à l'introduzione di l'espressione, preme Enter. U socket specificatu hè attivatu.
- Avà faremu attivazione nantu à UPD. L'esempiu di espressione hè:
netsh advfirewall firewall add rule name = "Open Port ****" dir = in action = allow protocol = UDP localport = ****
Sostituite e stelle cù numerazione. Inserite l'espressione in a finestra di console, è cliccate Enter.
- Attivazione UPD cumpleta.
Lezione: Attivendu a "Linia di comando" in Windows 7
Metudu 5: Spedizioni di Portu
Conclusemu sta lezione cù una descrizione di u metudu aduprendu una applicazione chì hè stata specificatamente disignata per fà questu impegni - Simple Port Forwarding. L'utilizazione di stu prugramma hè a sola opzione di tutti quelli descritti, cù a messa in opera chì pudete aprire un socket non solu in u sistema operativo, ma ancu in l'impostazioni di u router, è l'utente ùn anu ancu entrà in a finestra di configurazione. Dunque, questu metudu hè universale per a maggior parte di i mudelli di router.
Scaricare Simple Port Forwarding
- Dopu avè lanciatu Simple Port Forwarding, prima di tuttu, per più comodità in u travagliu cù stu prugramma, avete bisognu di cambià a lingua di l'interfaccia da Inglese, chì hè installatu per difettu, per russo. Per fà quessa, cliccate nantu à u campu in u angulu in menu à sinistra di a finestra in cui u nome specificatu di a lingua attuale hè visualizata. In u nostru casu hè "English I English".
- A maiò un grande listinu di lingue diverse. Sceglite in essa "Russu I russu".
- Dopu à questu, l'interfaccia di l'applicazione hè Russified.
- In u campu "Indirizzu IP di u router" A IP di u vostru router deve esse automaticamente visualizzata.
S'ellu ùn accade micca, allura duverà esse cunduci in manuale. Nantu à a maggior parte di i casi, sarà l'indirittu seguente:
192.168.1.1
Ma hè megliu à verificà a so correttezza à traversu "Linea di cumandamentu". Sta volta, ùn hè necessariu di lanciare questu strumentu cù diritti amministrativi, è cusì scarnereremo in una manera più veloce di a so considerazione prima. Quadrante Win + R. In u campu aperto Run enter:
cmd
Appughjà "OK".
In a finestra iniziale "Linea di cumannu" digià espressione:
Ipconfig
Cliccate Enter.
Dopu à ciò, l'infurmazione di basa di cunnessione hè visualizzata. Avemu bisognu di un valore contru à u parametru "Main Gateway". Deve esse inseritu in u campu "Indirizzu IP di u router" in a finestra di l'applicazione Simple Port Forwarding. Finestra "Linea di cumannu" finchè chjenu, cum'è i dati presentati in noi pò esse utili in futuro.
- Ora vi vole à truvà u router in l'interfaccia di u prugramma. Appughjà "Cerca".
- Una lista si apre cun u nome di i vari mudelli di più di 3000 routers. Hè necessariu truvà u nomu di u mudellu chì hà u cunnessu.
Se ùn cunniscite micca u nomu di u mudellu, allora in a maiò parte di i casi si pò vede nant'à u corpu di u router. Pudete ancu scopre u so nome cù l'interfaccia di u navigatore. Per fà quessa, inserite in a barra di indirizzu di ogni navigatore web l'indirizzu IP chì avemu determinatu in precedenza à traversu "Linea di cumandamentu". Si trova vicinu à u parametru "Main Gateway". Dopu avè inseritu in a barra di indirizzu di u navigatore, cliccate Enter. A finestra di configurazione di u router si aprirà. Sicondu a so marca, u nomu di u mudellu pò esse visualizatu sia in a finestra aperta, sia in u nome di a tab.
Dopu, truvate u nomu di u router in a lista chì hè presentata in u prugramma Simple Port Forwarding, è dopu cliccate annantu.
- Poi in i campi di u prugramma "Login" è "Password" I dati di l'account standard per u mudellu di router specificu sò visualizati. Se avete cambiatu in precedenza manualmente, inserite u login attuale è password.
- Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Add Entry" ("Add entry") cum'è un segnu "+".
- In a finestra aperta per aghjunghje un socket novu, cliccate nantu à u pulsante. "Add Special".
- Dopu, una finestra hè lanciata in cui avete bisognu di specificà i parametri di u socket esse aperto. In u campu "Nome" scriviamo ogni nomu arbitrariu, cù una lunghezza chì ùn supereghje micca 10 caratteri, da chì identificerete stu record. In a zona "Tipu" lasciate u parametru "TCP / UDP". Dunque, ùn avemu micca duvendu creà una voce separata per ogni protocollo. In a zona "Avete Portu" è "End Port" martellu in u numeru di u portu chì apri. Pudete ancu cumincià una gamma completa. In questu casu, tutte e prese di l'ampieghju di numeri specificatu saranu aperte. In u campu "Indirizzu IP" I dati devanu trallà automaticamente. Perciò, ùn cambiate micca u valore existente.
Ma solu in casu chì pò esse verificatu. Deve andà cù u valore chì vene accantu à u parametru. "Indirizzu IPv4" in a finestra "Linea di cumannu".
Dopu chì tutte e impostazioni specificate sò state fatte, cliccate nantu à u pulsante in l'interfaccia di u prugramma Simple Port Forwarding "Add".
- Poi, per tornà à a finestra di prugramma principale, chiudite a finestra d'aggiunu di portu.
- Comu pudete vede, u registru creatu apparse in a finestra di prugramma. Selezziunu e cliccate Run.
- Dopu à quessa, a prucedura di l'ouverture di a culla sarà fatta, dopu allora, à a fine di u rapportu, u missaghju apparirà "Aghjunghje fattu".
- Dunque, u compitu hè finitu. Ora pudete fermà sicuru u Rinoutimentu di e Portu Semplice è "Linea di cumandamentu".
Comu pudete vede, ci sò parechje manere per aprire un portu per mezu di l'utili nant'à Windows, è cù l'aiutu di prugrammi di terze parti. Ma a maiò parte di elli apriranu solu u socket in u sistema operativu, è a so apertura in l'impostazioni di u router duverà esse fatta separatamente. Eppuru, ci sò prugrammi separati, per esempiu, Simple Port Forwarding, chì permetterà l'utente di affrontà ambe attività cumplicate sopra simultaneamente senza eseguirà nisuna manipolazione manuali cù a regolazione di u router.