Ùn hè micca segretu chì, cù un usu prolungatu di Windows, u sistema cumincia à travaglià più lentamente, o ancu apertamente lag. Questu pò esse dovutu à l'affossamentu di i directory di sistema è di u "spazzunu" di registru, l'attività di virus è tanti altri fattori. In stu casu, hà sensu di resettà i parametri di u sistema à u statu originali. Vedemu chì cum'è chì restaura i cunfusioni di fabbrica in Windows 7.
Modi di ripristinà l'impostazioni
Ci sò parechje metà per resettà l'impostazioni di Windows à u statu di a fabbrica. Prima di tutti, ghjudicate esattamente cumu volete rinasce: restauri i cunfunzioni originali solu à u sistema operativu, o, in più, pulizia completamente u computer da tutti i prugrammi installati. In questu sicondu casu, tutti i dati sò stati eliminati cumpletamenti da u PC.
Metudu 1: Pannello di cuntrollu
La ripresentazione di l'impostazioni di Windows pò esse fatta eseguendu l'utellu necessariu per sta procedura per mezu di "Pannello di cuntrollu". Prima di attivà stu prucessu, assicuratevi di fà un backup di u vostru sistema.
- Cliccate "Start". Andà à "Pannello di cuntrollu".
- In blocu "Sistema è Sicurezza" sceglite opzione "Archiviazione di dati informatici".
- In a finestra chì si vede, selezziunu u puntu più bassu "Ripristinare i parallelli di u sistema".
- Dopu, andate à a didicazione "Metodi di riparazione avanzati".
- A finestra s'hè aperta duie parametri:
- "Usa l'immagine di sistema";
- "Reinstallare Windows" o "Restituite u computer in u statu specificatu da u fabbricante".
Sceglite l'ultimu articulu. Comu pudete vede, si pò avere un nome diversu nantu à diversi Pc, a seconda di i parametri messi da u fabbricante di l'urdinatore. Se u vostru nome hè espositu "Restituite u computer in u statu specificatu da u fabbricante" (U più spessu sta opzione succede in i portatili), allora basta à cliccà nantu à sta iscrizzione. S'ellu vede l'utellu "Reinstallare Windows"Poi, davanti à voi, cliccate nant'à, avete bisognu di inserisce u discu d'installazione di u OS in u drive. Da veda notà chì essa deve esse solu una copia di Windows chì hè attualmente installatu nantu à u computer.
- Chì hè u nomu di l'elemento di sopra ùn era micca, dopu cliccatu nantu ad elli, u computer riavene è u sistema hè restituitu à e impostazioni di fabbrica. Ùn vi sveglite s'è u PC riavanu più volte. Dopu à a fine di stu prucessu, i parametri di u sistema saranu ripresentati à l'originali, è tutti i prugrammi installati sò cancellati. Ma i vecchi settori, se lo vulete, ponu esse restituitu, postu chì i schedari cancellati da u sistema saranu trasferiti in una cartella separata.
Metudu 2: Punto di recuperu
U secondu mezu impone l'usu di un puntu di riparazione di u sistema. In stu casu, solu l'impostazioni di u sistema saranu cambiate, è i schedari scaricati è i prubetti restanu intatti. Ma u prublema prublema hè chì, se vulete ripresentà l'impostazioni à l'impostazioni di a fabbrica, allora per fà ciò, avete bisognu di creà un punto di ripristinamentu appena avete acquistatu un laptop o installate un sistema operativo nantu à un PC. È micca tutti i utilizatori fà quì.
- Dunque, s'ellu ci hè un puntu di riparazione creatu prima di aduprà u computer, andate in u menù "Start". Sceglite "Tutti i prugrammi".
- Dopu, andate in u cartulare "Standard".
- Andate in a cartula "Servizio".
- In u cartulare chì vene, circate a posizione "Ripristinà sistema" è cliccate nantu à ellu.
- U utility di sistema seleziatu hè lanciatu. A finestra di riprendimentu OS apre. Poi cliccate "Prossimu".
- Poi apre una lista di punti di riparazione. Assicuratevi di spuntà a casella "Mostra altri punti di riparazione". S'ellu ci hè più di una opzione, è ùn sapete micca chì scegliete, ancu se sò fermamente sicuru chì avete creatu un puntu cù l'impostazioni di a fabbrica, allora in stu casu, selezziunate l'elementu cù a prima data. U so valore hè espositu in a colonna "Data è Ora". Selezziunate l'elemento pertinente, cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra, basta à cunfirmà chì vulete rimborsà u OS à u puntu di riparazione selezionatu. Se avete fiducia in e vostre azioni, cliccate "Fatti".
- Dopu à questu, u sistema riesce. Forse accadrà più volte. Dopu avà completatu a prucedura, riceverà in u vostru computer un sistema operativo chì funziona cù a mimentazione di fabbrica.
Comu pudete vede, ci sò duie opzioni per ripresentà u statu di u sistema operativu à e impostazioni di fabbrica: reinizendu l'OS e restituite e impostazioni à u puntu di ripristina creatu in precedenza. In u primu casu, tutti i prugrammi installati sò cancellati, è in u secondu, solu i parametri di u sistema saranu cambiati. Qualessu di i metudi da usà dipende da una serie di motivi. Per esempiu, se ùn avete micca creatu un puntu di ripristinamentu subitu dopu a stallazione di u sistema operativo, allora tu vi restanu solu l'opzione descritta in u primu metudu di sta guida. Inoltre, se vulete purificà u vostru computer da virus, allora solu questu metudu hè adattu. Se l'utente ùn vogliu reinstallà tutti i prugrammi chì sò in u PC, allora avete bisognu di agisce in a seconda manera.