Salvà u situ in i segnalibri di Opera


Di recente, u fattu di bloccà una o un'altra risorsa nantu à Internet o a so pagina separata hè sempre più cumuna. Se u situ hè operativu sottu u protocollo HTTPS, quandu u secondu porta à u blocchimentu di tutta a risorsa. Oghje ci spieghjaremu cumu una tale chjave pò esse eludita.

Avemu accesso à e risorse bloccate

U muvimentu di bloccu stessa travaglia à u livellu fornitore - in grosse parlà, si tratta di un firewall à larga scala, chì o chjucate o ridirizza u trafficu andendu nantu à l'indirizzi IP di dispositivi specifici. A scarpa chì ti permette di sfrutterà u blocchimentu hè di guadagnà un indirizzu IP appartenendu à un altru paese in cui u situ ùn hè micca bloccatu.

Metudu 1: Google Translate

Metudu spirituu, apri l'utenti attenti di stu serviziu da u "bonu corporatu". Tuttu u vostru bisognu hè un navigatore chì supporti a mostra di a versione PC di a pagina di Google Traduzzione, è Chrome le fà.

  1. Vai à l'applicazione, andate in a pagina di traduttrice - si trova in translate.google.com.
  2. Quandu a pagina ci carica, aprite u menu di u navigatore - evidenziatu cù una chiave o premendu i 3 punti in cima à destra.

    Verificate a casella accantu à u menu "Versione cumpleta".
  3. Ricuperate sta finestra quì.

    S'ellu hè troppu chjucu per voi, pudete andà in modalità paesaggiu o appena scala a pagina.
  4. Inserite in u campu di traduzzione l'indirizzu di u situ chì vulete visità.

    Dopu cliccate nantu à u ligame in a finestra di traduzione. U situ web si carica, ma un pocu più lente - u fattu hè chì u ligame ricevutu per mezu di u traduttore hè prima trattatu nantu à i servitori di Google situati in USA. Per questo, pudete avè accesso à u situ blogatu, chì hà ricevutu una richiesta micca da u vostru IP, ma da l'indirizzu di u servitore di u traduttore.

U metudu hè bonu è simplici, ma hà un svantaghju significativu - hè impossibile accede in e pagine caricate in stu modu, dunque se, per esempiu, vene da l'Ucraina è vulete visità Vkontakte, stu metudu ùn funziona per voi.

Metudu 2: Servizio VPN

Opzione leggermente più complicata. Essa consiste in aduprà una Rete Privata Virtuale - una rete nantu à un altru (per esempio, l'internet di casa da un ISP), chì ti permette di mascherà u trafficu è di sostituite l'indirizzi IP.
In Android, questu hè implementatu sia cù l'utili incorporati di certi navigatori (per esempiu, Opera Max) o estensioni ad elli, o per e applicazioni individuali. Avemu mostratu stu metudu in azzione nantu à l'esempiu di quest'ultima - VPN Master.

Scaricate VPN Master

  1. Dopu avè installatu l'applicazione, fate u prughjettu. A finestra principale sarà simu questu.

    Per a parolla "Automatic" Pudete toghjistrà e uttene un elencu di i paesi specifichi chì anu i so indirizzi IP ponu aduprà per accede à i siti bloccati.

    Cume di regula, u modalità automatica hè abbastanza, perchè cunsiglii lasciatela.
  2. Per abilità VPN, sceglite solu l'interruttore sottu à u pulsante di selezzione di regione.

    Quandu primu aduprà l'applicazione riceverà un tale avizariu.

    Cliccate "OK".
  3. Dopu avè stabilitu a cunnessione VPN, u guidatore li signaleghja cù una breve vibrazione, è duie notifiche appareceranu in a barra di stato.

    U primu hè a gestione di l'applicazione stessa, a seconda hè a notizia di Android standard di una VPN attiva.
  4. Fatti - pudete aduprà u navigatore per accede à i siti precedentemente bloccati. Inoltre, per via di una cunnessione, hè possibile usà applicazioni cliente - per esempiu per Vkontakte o Spotify ùn hè micca dispunibile in a CIS. Ancu una volta attiremu a vostra attenzione à a perdita inevitabile di velocità Internet.

U serviziu di rete privata hè certamente conveniente, ma a maggior parte di i clienti gratuiti afficca annunci (cum'è durante a navigazione), è dinò ci hè una prubabilità non zero di fuge di dati: qualchì i creaturi di un serviziu VPN ponu raccoglie statistiche nantu à voi parallele.

Metudu 3: Navigatore web cù una modalità di risparmiu di trafficu

Hè dinò un tipu di metudu di sfruttamentu chì utilizza e funzioni senza documenti di una funzione chì ùn hè micca prugna per st'usu. U fattu hè chì u trafficu sia salvatu per a cunnessione proxy: i dati inviati da a pagina vennu à u servitore di l'urviluppatori di navigatore, cumpressu è mandatu à l'apparecchiatura client.

Per esempiu, Opera Mini hà funzioni simili, chì daremo da esempiu.

  1. Fighjate l'applicazione è andate per a configurazione iniziale.
  2. Quandu accede à a finestra principale, verificate se a modalità di risparmiu hè attivata. Pudete fà sta cliccando nantu à u buttonu cù u logo di l'Opera nantu à a barra di strumenti.
  3. In a finestra di pop-up à a parte superiore ci hè un bottinu "Salvamentu di Traficu". Fate un clicu.

    A tabulazione di a configurazione di stu modalità si aprirà. L'opzione di difettu deve esse attivata. "Automatic".

    Per u nostru scopu hè abbastanza, ma se avete bisognu, pudete cambià dà cliccando nantu à sta vocazione è sceglite una unica o disattivà u risparmiu cumunu.
  4. Fate u necessariu, turnate à a finestra principale (premendu "Torna" o u bottinu cù l'imagine di a freccia in cima à sinistra) è pudete entrà in a barra di indirizzu à u situ chì visete andà. Questa funzione funziona significativamente più veloce di un serviziu VPN dedicatu, cusì ùn pudete notà micca un calatu di velocità.

In più di Opera Mini, parechji altri navigatori anu cumulativu. Malgradu a so simplicità, a modalità di risparmiu di u trafficu ùn hè micca una panacea - certi siti, in particulare quelli chì dependenu di a tecnulugia Flash, ùn funzionanu micca correttamente. Inoltre, usando questu mode, pudete dimenticà a riproduzione in linea di musica o video.

Metudu 4: Clienti di Rete Tor

A tecnulugia di a cipolla di Tor hè primariamente cunnisciuta cum'è strumentu per l'usu sicuru è anonimu di Internet. A causa di u fattu chì u trafficu in e so reti ùn dipende micca da a situazione, hè tecnicamente difficiule di blocchialu, perchè pudete accede à i siti chì sò altrimenti inaccessibili.

Ci sò parechji client applicazioni Tor per Android. Avemu suggerisce di aduprà quellu ufficiali chjamatu Orbot.

Scaricate Orbot

  1. Fighjate l'applicazione. Sottu chì avete notatu trè pulsanti. Quellu chì avemu bisognu hè luntanu. "Run".

    Fate un clicu.
  2. L'applicazione cumincerà à cunnessu cun a rete Tor. Quandu hè installatu, vedete a notificazione curretta.

    Cliccate "OK".
  3. Finitu - in a finestra principale è in a notificazione di a barra di statu pudete vede u statu di a cunnessione.

    Tuttavia, ùn dirà nunda à un non-specialistu. In ogni casu, pudete aduprà u vostru visualizzatore web preferitu per andà à tutti i siti, o aduprà l'applicazioni clientele.

    Se per una ragione ùn hè micca pussibile stabilisce una cunnessione in a manera usuale, una alternativa in forma di cunnessione VPN hè à u vostru servitu, chì ùn hè micca diversa da quella descritta in u Metudu 2.


  4. In generali, Orbot pò esse descrittu cum'è una opzione win-win, ma a causa di e peculiarità di sta tecnulugia, a velocità di cunnessione sarà significativamente riduttu.

Sintendu, ponemu in mente chì e restrizioni di l'accessu à una risorsa particulare ponu esse ragionate, perchè vi propemu di rimanere estremamente vigilanti quandu visiti tali siti.