A volte si passa chì ci vole à reinstallà u navigatore. Questu pò esse à causa di prublemi di u so travagliu, o di l'impossibilità di aggiornà i metodi standard. In questu casu, un questione assai impurtante hè a sicurezza di i dati di l'utente. Figuremu cumu per reinstallà l'Opera senza perde i dati.
Ripristina standard
Opera Browser hè bonu perchè i dati di l'utente ùn sò micca conservati in a cartella di prugramma, ma in un cartulare separatu di u profilu di l'utente di PC. Cusì, ancu quandu u navigatore hè cancellatu, i dati di l'utente ùn spariscenu, è dopu à reinstallà u prugramma, tutte e informazioni sò messe in u navigatore cum'è in passatu. Ma, in e condizioni normali, per reinstallà u navigatore, ùn vole ancu bisognu di sguassà a vechja versione di u prugramma, ma pudete semplicemente installà una nova nantu à quella.
Vai à u navigatore ufficiale di u situ opera.com. Nant'à a principale pagina s'hè offertu di stallà stu browser web. Cliccate nantu à u bottinu "Download Now".
Dopu, u schedariu d'installazione hè scaricatu in u computer. Quandu u scaricatu hè finitu, chjate u navigatore è esegui u lima da u cartulare induve hè stata salvata.
Dopu avè lanciatu u schedariu di installazione, una finestra si apre in cui avete bisognu à cliccà nantu à u "Accetta è l'aghjurnamentu" pulsante.
U prucedimentu di a stima di a stima si principia, chì ùn vole micca tantu tempu.
Dopu a reinstallazione, u navigatore cumincerà automaticamente. Comu pudete vede, tutte e configurazioni di l'utente saranu salvate.
Reinstallà u navigatore cù a cancellazione di i dati
Tuttavia, à e volte i prublemi cù u travagliu di u browser anu obligatu micca solu à reinstallà u prugramma stessu, ma ancu tutti i dati d'utenti relativi à ellu. Hè cusì, fate una rimozione completa di u prugramma. Benintesa, pochi di persone sò piacenti di perde i segnalibri, password, storia, pannellu espressu è altri dati chì l'utente possa raccolse per un bellu pezzu.
Allora, hè abbastanza raguevu di copià i dati più impurtanti à un trasportatore, è dopu, dopu à reinstallà u navigatore, restituite à u so postu. Dunque, pudete salvà l'impostazioni di l'Opera à a reinstallazione di u sistema Windows cum'è in tuttu. Tutti i dati chiave di l'Opera sò conservati in un prufilu. L'indirizzu di u prufilu pò cambiamentu, dipende da a versione di u sistema operativu è da e impostazioni di l'utente. Per truvà l'indirizzu di u profilu, andate da u menù di u navigatore in a sezione "Circa u prugramma".
In a pagina chì si apre, pudete truvà u parcorsu cumpletu per u profilu di l'Opera.
Aduprendu qualchì gestore di file, vai à u profilu. Avà avemu bisognu di decideru chì schedari da salvà. Benintesa, ogni utente decide per se. Allora, chjamemu solu i nomi è e funzioni di i file principali.
- I segnalibri - i segnalatori sò conservati quì;
- Cookies - conservazione di biscotti;
- Favoriti - stu schedariu hè responsabile di u cuntenutu di u pannellu espressu;
- Storia - U schedariu cuntene a storia di e visite à e pagine web;
- I Dati di Accessu - quì, in a tavula SQL, contene logins è password à i siti, i dati per i quali l'utente hà permessu di ricordà u navigatore.
Rimanendu solu sceglie i schedari di i dati chì l'utente vuleste salvà, copiali in una unità flash USB, o in un antru cartulare di discu rigolu, rimuova completamente u navigatore Opera, è reinstallà, cun u gustu sopra. Dopu à questu, sarà pussibule di fà ritornà i file salvati in u cartulare induve sò stati situati prima.
Comu pudete vede, a reinstallazione standard di Opera hè abbastanza simpatica è durante a st'arrusciata sò salvate tutte e impostazioni di l'utente. Ma, ancu se avete bisognu di sguassà u navigatore assieme à u prufilu, o reinvertite u sistema operativu prima di reinstallà, pudete sempre salvà l'impostazioni di l'utente copianendu.