Rimuova a prutezzione da u file Excel

L'installazione di a prutezzione nantu à i file Excel hè un ottimu modu per prutezzione da l'ingrossu è da e vostre azzioni sbagliate. U prublema hè chì non tutti l'utenti sà cume rimuovere u fermu, affinchì, se necessariu, sia capace di edità u libru o ancu di guardà u so cuntenutu. A quistione hè ancu più pertinente si a password hè statu piazzatu micca da l'utitore edu, ma da un'altra persona chì hà trasmessu a parola di codice, ma un utilizatore senza esperienza ùn sapete micca utilizà. In più, ci sò casi di perdita di password. Scopemu cumu, se hè necessariu, rimuovere a prutezzione da u documentu Excel.

Lezione: Cumu prutegerete un documentu di Microsoft Word

Cume per sbloccà

Ci hè dui tipi di serratura di lima di Excel: prutezzione per un libru è prutezzione per un stratu. Di conseguenza, l'algitimu di sbloccamentu dipende da chì metudu di prutezzione hè stata scelta.

Metudu 1: sblocca u libru

Prima di tuttu, scopre cume rimuovere a prutezzione da u libru.

  1. Quandu provate à eseguire un file Excel prutettu, una piccola finestra si aprà per inserisce a parola di codice. Ùn pudemu micca aprire u libru ancu quandu ne specificu. Allora, inserite a password in u campu pertinente. Fate un clic nantu à u "OK".
  2. Dopu à chì u libru apri. Se vulete rimuovere a tuttu a tuttu, andate in tab "File".
  3. Move a sezione "Dettagli". A parte centrale di a finestra fa clic u pulsante. "Prutege u libru". Selezziunate u menù di menu à tendi "Criptà cun password".
  4. Di novu una finestra si apre cù una parola di còdice. Basta staccà a password da u campu di entrata è cliccate nantu à u pulsante "OK"
  5. Salvà i cambiamenti di u schedariu andendu in tab "Casa" premendu u pulsante "Salvà" in a forma di un dischetto in u angulu in alto à sinu di a finestra.

Oghji, quandu aprite un libru, ùn avete micca bisognu di fà una password è cessa di esse prutestu.

Lezione: Cumu mettere una password in un schedariu Excel

Metudu 2: sfoglia u fogliu

In più, pudete piantà una password in una scheda separata. In questu casu, pudete aprire un libru è ancu visualizà l'infurmazioni nantu à un fogliu chjerchjatu, ma a cambiazione di e cellule in questu ùn funzionerà più. Quandu provate à edità, un messaggio apparisce in a finestra di dialogo chì vi informerà chì a cella hè prutetta da cambiamenti.

Per esse capace di edità è rimuovere completamente a prutezzione da u fogliu, duverete fà una serie di azzioni.

  1. Vai à la tabulazione "Revisione". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Modifiche" preme u pulsante "Unprotect sheet".
  2. A finestra s'hè aperta in u campu di chì avete bisognu di inserisce u password impostata. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".

Dopu, a prutezzione sarà eliminata è l'utente puderà edità u schedariu. Per prutezzione torna u zogliu, duverete installà a so prutezzione di novu.

Lezione: Cumu proteggere una cella da i cambiamenti in Excel

Metudu 3: Proteggi si cambia u còdice

Ma, qualchì volta ci sò i casi in cui l'utente cifra un fogliu cù una password, in modo da ùn fà micca cambiamenti accidentalmente, ma ùn pò ricordà u cifratu. Hè duplu tristi chì, in regula, i lìculi cun informazione preziosa sò codificati è chì perde u password per esse pò esse costu annantu à l'usu. Ma ci hè una via per stà ancu da sta situazione. Hè vera, hè necessariu di cugini cù u còdice di u documentu.

  1. Se u vostru file hà l'estensione xlsx (Cartulina Excel), allora andate direttamente à u terzu paragrafo di e istruzioni. Se a so estensione xls (Classe Excel 97-2003), allora deve esse ricudutu. Per furtuna, sì solu u lìculu hè criptografatu, micca u tuttu di u libru, pudete aprite u documentu è salvarete in ogni formatu dispunibule. Per fà quessa, andate in tab "File" è cliccate nantu à l'elemento "Salvà cum'è ...".
  2. A finestra di salvu si apre. Richiesta in parametru "File Type" setatu u valore "Cartella Excel" invece di "Excel 97-2003 workbook". Pressu u pulsante "OK".
  3. U libru xlsx hè essenzialmente un archiviu zip. Avemu bisognu di edità unu di i file in stu archariu. Ma per quessa vi fate bisognu di cambià immediatamente l'estensione da xlsx per zip. Passamu da l'esploratore versu u cartulare di u discu rigiu in u quale si trova u documentu. Se e estensioni di i file ùn sò micca visibili, cliccate nantu à u bottinu. "Sort" In cima di a finestra, in u menu di menu à manghjà, selezziunate l'elemento "Opzioni di carta è di ricerca".
  4. A finestra di opzioni di cartulare si aprite. Vai à la tabulazione "Vede". In cerca di un articulu "Nascondi le estensioni per i tipi di file registrati". Deselezionali è cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  5. Comu pudete vede, dopu sti azzioni, s'è a so extensione ùn era micca visualizzata, apparve. Facemu clic nantu à u schedariu cù u bottinu di dirittu di u mouse è in u menù contestuale apparitu selezziunemu l'elemento Rinominà.
  6. Cambia a estensione cù xlsx on zip.
  7. Dopu avè rinominatu hè fattu, Windows perceptu stu documentu cum'è un archiviu è pò esse simplicemente apertu cù u stissu esploratore. Fare dopu cliccate nantu à stu schedariu.
  8. Vai à l'indirizzu:

    filename / xl / worksheets /

    File con estensione xml in sta cartulella cuntene l'infurmazioni nantu à i fogli. Aprite u primu cun un editore di testu. Pudete aduprà u Notepad di Windows incorporatu per questi scopi, o pudete aduprà un prugramma più avanzatu, per esempiu, Notepad ++.

  9. Dopu chì u prugramma hà aperto, scrivemu a combinazione di tasti nantu à a tastiera Ctrl + FChì causa a ricerca interna per l'applicazione. Avemu urdinatu in l'espressione di u casu di ricerca:

    sheetProtection

    Li cercamu in u testu. Se ùn hè micca trovu, aprite u secondu file, etc. Fate questu finu quandu l'elemento si trova. Se più pagine Excel sò protette, l'elemento sarà in più file.

  10. Dopu chì questu elementu hè trovu, eliminatu cun a tutte e infurmazioni da u tag di apertura à u tag di chjamata. Salvà u schedariu è chjude u prugramma.
  11. Ritornu à u cartulare di posizioni di l'archiviu è cambia torna a so estensione da zip à xlsx.

Ora, per edità un foglio d'Excel, ùn avete micca bisognu di cunnosce a password scurdata da l'utente.

Metudu 4: Usa l'applicazioni di terze parti

Inoltre, se avete dimenticatu u còdice, a serratura pò esse eliminata cù l'applicazioni specializate di terze parti. In stu casu, pudete cancellà a password da u fogliu prutettatu è da u tuttu. Una di e applicazioni più popolari in sta zona hè Accent OFFICE Password Recovery. Considerà a procedura per resettà a prutezzione nantu à l'esempiu di sta utilità.

Scaricate Accent OFFICE Password Recovery da u situ ufficiale.

  1. Fighjate l'applicazione. Cliccate nantu à l'elemento di menu "File". Selezziunate a posizione in u listinu "Apertu". Invece di queste azzioni, si pò dinò semplicemente digià a scelta rapida Ctrl + O.
  2. A finestra di ricerca di file si apre. Incù l'aiutu di questu, andate in u cartulare induve si trova u cartulare di Excel desideratu, à chì a password hè persa. Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "Apertu".
  3. L'assistente per a recuperazione di a password aghjura, chì riporta chì u schedariu hè prutettatu. Pressu u pulsante "Prossimu".
  4. Poi aprisce un menu in cui avete a scelta di u scenario chì a protezzione sarà sbloccata. Nantu à a maggioranza di i casi, a scelta migliore hè di lasciare a regolazione di difettu è solu in casu di fallimentu provate à cambià e seconde tentative. Pressu u pulsante "Fatti".
  5. A procedura di selezzione di password comincia. Pò fà un periodu impurtante, dipindendu da a complessità di a parola còdice. A dinamica di u prucessu pò esse osservata in u fondu di a finestra.
  6. Dopu a ricerca di dati hè finita, una finestra sarà visualizata in cui un password valida sarà registrata. Avete solu bisognu di lanciare u schedariu Excel in modu normale è inserite u codice in u campu pertinente. Subitu dopu à stu, u fogliu di Excel sarà sbloccatu.

Comu pudete vede, ci sò diversi modi per sguassà a prutezzione da Excel. Chì di elli l'utente deve aduprà in dependenza di u tippu di blocchiu, è ancu à u livellu di e so abilità è à quale rapidità vole avè un risultatu soddisfacente. U modu di sfruttamentu cù un editor di testu hè più veloce, ma ci vole qualchì conoscenza è sforzu. L'utilizazione di prugrammi specializati pò necessità di una quantità significativa di tempu, ma l'applicazione face quasi tuttu da sè.