Ci hè una serie di motivi chì ponu caccia à un utente di sguassà u software antivirus da un computer. U più impurtante hè di sbarazzà micca solu di u prugrammu in sè, ma ancu di i file residui, chì dopu serà appacà u sistema. In questu articulu, imparerai cume à disinstallà correttamente Norton Security antivirus da un computer chì esegue Windows 10.
Metodi per rimuovere Norton Security in Windows 10
In tuttu, ci sò dui modi principali per uninstall u menzionatu anti-virus. Tutti dui sò simili in u principiu di u travagliu, ma differenu in esecuzione. In u primu casu, a procedura hè effettuata cù un prugramma speciale, è in u secondu - da una utilità di sistema. Ulteriormente, noi dicemu in i dettagli di ognuna di i metudi.
Metudu 1: Software specializatu di terze parti
In un articulu precedente, avemu parlatu di i migliori programmi per disinstallà l'applicazioni. Pudete cunniscite cun u cliccanu nantu à u ligame sottu.
Per sapè di più: 6 migliori soluzioni per a rimozione cumpleta di prugrammi
U vantaghju principali di stu prugramma hè chì ùn pò micca solu una disinstallazione curretta di u lugiziale, ma purtalla ancu una pulizia completa di u sistema. Questu metudu impone l'usu di unu di sti prugrammi, per esempiu, IObit Uninstaller, chì sarà adupratu in l'esempiu sottu.
Scaricate IObit Uninstaller
Ùn ti serà bisognu di fà e azzioni seguenti:
- Installate è in esecuzione IObit Uninstaller. A parte sinistra di a finestra chì si apre, cliccate nantu à a linea. "Tutti i prugrammi". Cusì, un listinu di tutte e applicazioni chì avete installatu apparecerà à a parte diritta. Truvate Norton Security antivirus nant'à a lista di software, è cliccate nantu à u pulsante verde in forma di un cesto chì cunsiste u nome.
- Dopu, avete bisognu di mette una marcata vicina à l'opzione "Eliminà automaticamente i residui". Ci vole à avvisà chì in stu casu attivate a funzione "Crea un puntu di riparazione prima di sguassà" ùn hè micca necessaria. In pratica, raramente ci sò i casi in cui l'errori critichi si verificanu durante a disinstallazione. Ma s'è vo vulete toghje u salvu, pudete marcà. Poi cliccate nantu à u pulsante Disinstalla.
- Dopu à quessa, u prucessu di disinstallazione andrà. In stu stadiu, avete bisognu di aspettà un pocu.
- Dopu un pocu di tempu, una finestra in più apparirà nantu à u schermu cù opzioni per a cancellazione. Deve attivà a linea "Elimina Norton è tutti i dati di l'utente". Attenzione è assicuratevi di deselezzione a casella cù un testu scarsu. S'ellu ùn hè micca fattu, u cumpunente di Norton Security Scan rimarrà in u sistema. À a fine, cliccate "Sguassà u mo Norton".
- In a pagina successiva vi verrà dumandatu di furnisce un feedback o indichi u mutivu per a rimozione di u pruduttu. Ùn hè micca un requisitu, cusì pudete basta à premete torna u pulsante. "Sguassà u mo Norton".
- Cusì inizià a preparazione per a rimozione, è dopu a procedura di disinstallazione stessa, chì dura una minaccia.
- Dopu à 1-2 minuti vi vedu una finestra cù u missaghju chì u prucessu hè statu cumpletatu cù successu. Perchè tutti i schedari esse completamente cancellati da u discu duru, bisognu ripetutu u computer. Appughjà nantu à u pulsante Ora ripartisce. Prima di presse, ùn vi scurdate di salvà tutti i dati aperti, cume a pratica di ruminà riprende immediatamente.
Avemu riesaminatu a procedura per rimuovere l'antivirus cù un software speciale, ma se ùn vulete usà lu, vi pregu di leghje u metodo chì seguita.
Metudu 2: Utilità standard di Windows 10
In una qualsiasi versione di Windows 10 ci hè un strumentu integratu per rimuovere i prugrammi installati, chì ponu dinò ancu cumparà cù a rimozione di l'antivirus.
- Cliccate u pulsante "Start " annantu à u desktop cù u selezzione di u mouse Un menu vi sarà in cui duvete cliccà "Opzioni".
- Dopu, andate à a sezione "Applicazioni". Per fà quessa, cliccate nantu à u so nome.
- In a finestra chì compare, a sottusezzione necessaria sarà selezionata automaticamente - "Applicazioni è Caratteristiche". Avete ghjustu scansu à u fondu di a parte diritta di a finestra è truvà Norton Security in a lista di prugrammi. Cliccendu nant'à a linea, si vedi un menu in goccia. In essa, cliccate "Elimina".
- Dopu, una finestra supplementare vi creata chjamata per conferma di a disinstallazione. Cliccate nant'à "Elimina".
- Cusì, una finestra di u antivirus Norton apparirà. Marcate a linea "Elimina Norton è tutti i dati di l'utente", deselezziunate a casella sottu è cliccate nantu à u bottinu giallu in u fondu di a finestra.
- Se desiderate, indicate u mutivu di e vostre azzioni cliccando "Dicci a vostra decisione". Altrimenti, cliccate nantu à u bottinu. "Sguassà u mo Norton".
- Ora avete solu aspettà finu chì u prucessu di disinstallazione hè finitu. Sò accumpagnatu da un missaghju chì vi chiede di riavvià u computer. Cunsiglii di seguità i cunsiglii è cliccate nantu à u bottinu pertinente in a finestra.
Dopu avendu riavvitatu u sistema, i file antivirus saranu completamente cancellati.
Avemu consideratu dui metodi di rimucà Norton Security da un computer o laptop. Ricordate chì ùn hè micca necessariu installà un antivirus per truvà è eliminà malware, soprattuttu da u Defender incarnatu in Windows 10 faci un bonu travagliu di garantisce a sicurezza.
Per di più: Verificendu u vostru computer per virusu senza antivirus