Tipi di cumulo in Photoshop


U editor più gravi di u graficu hè Photoshop. Hè in u so arsenale una grande quantità di varie funzioni è modi, pè dà risorse senza fine. Spessu u prugramma utilizza a funzione di riempimento.

Tipi di pieno

Ci hè dui funzioni per l'applicazione di u culore in l'editor graficu - "Gradient" è "Fà".

Queste funzioni in Photoshop si trovanu cliccendu nantu à "Bucket with a drop". Se avete bisognu di sceglie unu di i tappeti, avete bisognu di clicà à dirittu nantu à l'icona. Dopu à questu, una finestra apparirà in cui i strumenti per l'applicazione di culore sò situati.

"Fà" Perfetta per l'applicazione di u culore à l'immagine, oltre à l'upplicazione di mudelli o di figure geometriche. Dunque, questu dispositivu pò esse adupratu quandu riempisce u cundinariu, l'oggetti, è quandu applicanu disegni intricati o astrazioni.

"Gradient" utilizatu quandu hè necessariu riempà cù dui o più culori, è sti culori passavanu dolci di unu à l'altru. Grazie à questu strumentu, u cunfine tra i culori diventa invisibile. U gradientu hè ancu utatu per sottumessà transizioni di culori è delineazioni di cunferenza.

I parametri di u riempiu ponu esse configurabili senza difficoltà, ciò chì permette di sceglie a manera desiderata per a riempimentu di l'immagine o di l'oggetti.

Fate u riempimentu

Quandu travaglia cù culore, in Photoshop hè impurtante cunsiderà u tippu di furmazione adupratu. Per uttene u risultatu desideratu, avete bisognu di sceglie u pieno di dirittu è adattate in modo perfettu a so impostazioni.

Applicà strumentu "Fà", ci vole à adattà i seguenti parametri:

1. Fighjate a fonte - Questa hè a funzione cù cui i modi di riempimentu di a zona principale sò aduprati (per esempio, un coppiu finu o un ornamentu);

2 Pattern.

3. Modu riempiu - Permette di personalizà u modalità di applicazione di u culore.

4. Opacità - Stu parametru cuntrulla u livellu di trasparenza di u pieno;

5. Toleranza - stabilisce u modalità di a vicinanza di i culori chì vulete applicà; cù l'utile "Pixel adiacenti" si pò versà tagli stretti inclusi in Tolerance;

6. Lisciendu - forma un tagli mezu dipintu trà l'intervalli pieni è micca pieni;

7. Tutti i strati - mette culore nantu à tutti i strati in a palette.

Per installà è aduprà u strumentu "Gradient" in Photoshop, avete bisognu:

- identificate l'ambiente da suppurtà è mettite in risu;

- piglià l'utile "Gradient";

- selezziunu u culore desideratu per riempitu di u background, è determinà u culore principale;

- inserite u cursore in a zona selezionata;

- Aduprà u bottinu sinu di u mouse per tracciare una linea; u prucessu di transizione di culori dipende da a lunghezza di a linea - più u più lungu hè, u visibilità hè u travagliu di culore.


A barra di strumentu in cima di u schermu, pudete sceglie a forma di riempimento desiderata. Dunque, pudete aduprà u livellu di trasparenza, metru di overlay, stile, area di riempimentu.

Quandu travaglia cun u strumentu di culore, aduprà diversi tipi di pieni, pudete ottene u risultatu originale è un quadru assai di qualità.

U riempimentu hè adupratu in a quasi ogni prucessione di l'immagine prufessiunale, indipende e dumande è u scopu. In listessu tempu, si suggerisce di aduprà l'editor di Photoshop quandu si travagliate cun immagini.