Una di l'uttivi principali di l'analisi statistica hè u calculu di a deviazione standard. St'indicatore permette di fà una stima di a devizione standard per u campu o per a populazione totale. Amparemu cumu a formula per a determinazione di a deviazione standard in Excel.
Determinazione di a devizione standard
Determinate subitu ciò chì costituisce a deviazione standard è ciò chì a so formula assimiglia. Stu valore hè a radice quadrata di u numeru mediu aritmetica di i quadrati di a differenza di tutti i valori di una serie è a so media aritmetica. Ci hè un nome identicu per questu indicatore - deviazione standard. Entrambi i nomi sò cumplettamente equivalenti.
Ma, naturalmente, in Excel, l'utente ùn deve micca calcularlo, postu chì u prugramma face tuttu per ellu. Amparemu cum'è calculà a deviazione standard in Excel.
Calculu in Excel
Calculate u valore specificatu in Excel cù duie funzioni speciali STANDOWCLON.V (Per esempiu) è STANDOCLON.G (secondu a populazione generale). U principiu di u so funziunamentu hè assolutamente uguale, ma pò esse attivatu in trè modi, chì discuprà sottu.
Metudu 1: Funzioni di Maestru
- Selezziunate a cella nantu à u fogliu in u quali hè esposta u risultati finiti. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione"à a sinistra di a linea di funzione.
- In a lista chì si apre, circate u record. STANDOWCLON.V o STANDOCLON.G. A lista hà ancu una funzione STANDOWCLONEma si lascia di e versioni precedenti di Excel per ragioni di compatibilità. Dopu chì a voce hè selezionata, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
- A finestra di l'argumentu di a funzione apre. In ogni campu, inserite u numeru di a populazione. Se i numeri sò in e cellule di u fogliu, pudete specificà e coordinate di queste cellule o cliccate nantu à elli. I indirizzi sò immediatamente riflessi in i campi adatti. Dopu chì tutti i numeri in l'agregatu sò inseriti, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- U risultatu di u calculu sarà affissatu in a cella chì hè stata seleziona à l'iniziu di a procedura per trovà a deviazione standard.
Metudu 2: Tabulata di Formule
Pudete ancu calculà u valore di a deviazione standard cù a scheda "Formule".
- Selezzi a cella per visualizà u risultatu è andate à la tabulazione "Formule".
- In u blocu di l'utili "Biblioteca di funzioni" preme u pulsante "Altre Funzioni". Da a lista chì vene, selezziunate l'elemento "Statistica". In u prossimu menu fà una scelta tra i valori. STANDOWCLON.V o STANDOCLON.G a seconda chì u campionu o a popolazione in generale participassi à i calculi.
- Dopu à quessa, a finestra d'argomenza cumincia. Tutte l'azione ulteriore sò da fassi cum'è a prima variante.
Metudu 3: Ingressu di formule manuali
Ci hè ancu un modu chì ùn avete micca bisognu chjamà a finestra d'argumentu à tutti. Per fà quessa, inserite a formula manualmente.
- Selezzi a cellula per visualizà u risultatu è setizà l'espressione in essu o in a barra di formula cù u mudellu chì seguita:
= STDEVRAG.G (numero1 (cell_address1); number2 (cell_address2); ...)
o= STDEVA.V (numero1 (cell_address1); number2 (cell_address2); ...).
Se ci vole, pudete scrive fino à 255 argumenti, se necessariu.
- Dopu l'entrata hè fatta, cliccate nantu à u bottinu. Enter in a tastiera.
Lezione: Operà cun formule in Excel
Comu pudete vede, u meccanismu per calculà a deviazione standard in Excel hè assai sèmplice. L'utente hà bisognu di inserisce numeri da a popolazione o link à e cellule chì li cuntenenu. Tutti i calculi sò fatti da u prugramma in sè. Hè assai più difficiule capisce ciò chì hè l'indicatore calculatu è cumu si pò applicà i risultati di u calculu in pratica. Ma capisce chì sta riguardu più à u campu di e statistiche chè à imparà à travaglià cù software.