Funzione VPR in Microsoft Excel

U travagliu cù una tavola generica implica coinvolgere i valori da altre tabelle in essa. S'ellu ci hè parechje tabelle, u trasferimentu manuali turrà una quantità enorme di tempu, è sì i dati sò sempre aggiornati, allora questu hè un travagliu di Sisifu. Fortunatamente, ci hè una funzione CDF chì offre a capacità di catturà automaticamente dati. Eguite in esempi specifici di cume questa funzione funziona.

Definizione di a funzione CDF

U nome di a funzione CDF hè decodificatu cum'è "funzione di visione verticale". In Inglese u so nome sona - VLOOKUP. Questa funzione cerca i dati in a colonna di sinistra di u intervallo studiatu, è poi riporta u valore resultatu in a cella specifica. Dunque, VPR permette di riorganizà valori da una cella di una tavula à un'altra tavula. Scopri cumu aduprà a funzione VLOOKUP in Excel.

Un esempiu di aduprà CDF

E vedemu cumu a funzione VLR funziona cun un esempiu specificu.

Avemu duie tabelle. U primu di elli hè una tavula di cumparazioni in a quali sò piazzati i nomi di i prudutti alimentarii. In a colonna successiva dopu u nome hè u valore di a quantità di merci chì vulete acquistà. Poi vene u prezzu. È in l'ultima colonna - u costu tutali di cumprà un nome specificu di u pruduttu, chì hè calculatu per a formula di multiplicà a quantità per u prezzu già impiantatu in a cella. Ma u prezzu avemu ghjustu à caccià cù a CDF da u tavulu adiacente, chì hè un listinu di prezzi.

  1. Cliccate nantu à a cella superiore (C3) in a colonna "Prezzo" in u primu tavulu. Dopu cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione"chì hè situatu davanti à a barra di formula.
  2. In a finestra di l'aiutu di funzioni chì si apre, selezziunate una categoria "Links è matrici". Dopu, da u serie presentata di funzioni, selezziunate "CDF". Pressu u pulsante "OK".
  3. Dopu à quessa, una finestra s'hè aperta in cui inserisce l'argomenti di a funzione. Cliccate nantu à u bottinu situatu à a destra di u campu di entrata di dati per procedere à a selezzione di l'argumentu di u valore desideratu.
  4. Chì avemu u valore desideratu per a cella C3, questu "Patate"selezziunate u valore corrispondente. Ci ritornu à a finestra d'argomenza di funzioni.
  5. Di listessa manera, cliccate nantu à l'icona à a destra di u campu di entrata di dati per selezziunà a tavula da cui i valori sò arristati.
  6. Selezziunate l'intera area di a seconda tavula, duve si truvavanu i valori, eccettu per l'iniziale. U novu torna à a finestra d'argomenza di funzioni.
  7. Per uttene i valori scelti relativi assoluti, è avemu bisognu di cusì per chì i valori ùn si movenu quandu a tavula hè successivamente cambiata, selezziunate solu u ligame in u campu "Tavula"è premete a chjave di funzione F4. Dopu à ciò, i segni di u dollaru sò aghjunti à u ligame è diventa assolutu.
  8. In a prossima colonna "Numero di colonna" avemu bisognu di specificà u numeru di a colonna da cui vi mostreremo i valori. Questa colonna hè situata in a zona evidenziata di a tavula. Siccome a tavula hè spartita in duie colonne, è a colonna cù i prezzi hè u secondu, avemu stabilitu u numeru "2".
  9. In l'ultima colonna "A vedi intervallu" avemu bisognu di specificà u valore "0" (FALSE) o "1" (TRUE). In u primu casu, solu le partite esatte saranu visualizzate, è in u secondu - u più approssimatu. Chì i nomi di i prudutti sò dati di testu, ùn pò esse approssimati, à diffe bassi di dati numerichi, perciò chì avemu bisognu di imposta u valore "0". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Comu pudete vede, u prezzu di a patata tira in u tavulu da u listinu di prezzi. Per ùn fà cusì una procedura complicata cù altri nomi commerciali, rimasemu semplicemente in l'angulu in u dirittu inferu di a cella piena per chì una croce si veda. Avemu sta crucella à u fondu di a tavula.

Così, avemu tiratu tutti i dati necessarii da una tavola à un'altra, aduprendu a funzione CDF.

Comu pudete vede, a funzione CDF ùn hè micca cum'è cum'è cum'è a prima vista. Capisce a so applicazione ùn hè micca difficiule, ma u padrone di questu strumentu vi farà risurtà assai tempu à u travagliu cù e tavule.