Applicazioni di fotore per Android


I telefoni intelligenti cun moduli fotocamera belli è putenti inghjustu aghjunghjenu dighje à u caminu fotocamere digitali low-cost. A ultima, ma micca u menu micca, grazie à l'algititrii post-elaborazione in applicazioni. Sfortunatamente, parechji produttori installanu in i so dispositivi prugrami semplici, camerari chì ùn rivelanu micca u potenziale impurtante di u ferru. Hè quì i sviluppatori di terze parti vene à u salvu.

BestMe Selfie Camera

Comu dà u nome, u scopu principale di sta applicazione hè di fà una selfie. Sottinu à questu s'accurca sia l'interfaccia sia e funzioni di basa - per esempiu, l'impostazioni di u timer o u lampu.

In più, u prugramma hà una grande selezione di opzioni di filtri è emoticon diverse applicate à a foto in tempo reale. Puru, direttamente da l'applicazione, pudete spartà a foto risultata cun amichi nantu à i reti sociali. Di e funzioni addiziunali, si notemu u cambiamentu in a proporzione di l'aspettu (quadratu o rettangulu) è a scelta di a situazione di conservazione. Inconvenienti - una parte significativa di i filtri hè pagata, è annunci abbastanza fastidiosi.

Scaricate BestMe Selfie Camera

Camera FV-5

Una di e prime applicazioni di terze parti per a fotocamera in generale. Sò già più funzionale di assai soluzioni incastite (in particulare in i dispositivi di u bilanciu). Ci sò parechje opzioni chì si trovanu: da u bilanciu di biancu à u velocità di l'ottu manuale.

Poi questu applicazione hè utili per l'utenti cun dispositivi chì supportanu CameraAPI 2. Cosa ti permette di scena in u formatu RAW (s'ellu supporta da u firmware è i driver di fotocamera). Cume u numeru selezzione di dimensioni è modi di fotografia anu cunnessu, ancu una fotocamera PV-5 pò esse chjamata una di e migliori soluzioni. Ahimè, ùn hè micca una mosca in l'unguagliu - certi di u funziunale hè dispunibule in a versione pagata, è ùn ci hè pubblicità in una di quelle gratuite.

Scaricate e Fotomobile FV-5

Camera JB +

L'applicazione hè una versione modificata di a camera, u standard per e versioni d'Android di Jelly Bean (4.1. * - 4.2. *). Dispone di a stessa interfaccia minimalista.

E diffusioni principali da l'originale - a funzionalità addizionale (in particulare in termini di selezzione di qualità), a capacità di assegnà un colu seriale à a chjave di u volume, oltre à un travagliu praticu di u fulmine: ci pende menu à un seculu da u mumentu chì premete u pulsu per avè a foto finita. Un chip interessante ma controversu hè a galleria chì vene cù l'applicazione di a fotocamera (in a maggior parte di e versioni di Android, entrambi i prugrammi multimediali sò cunnessi), ancu una copia precisa di quella nativa per a “marmellata”. Un menu micca, ma significativu - l'applicazione hè cumpressu, nè versioni di prova.

Buy Camera JB +

Camera MX

Un'altra camera cun effetti incisivi. A cuntrariu cù i cunfutelli cun funzionalità simili, funziona più veloce. In più, u prugramma ti permette di accordà u comportamentu di u sparatu, u furmatu è a risoluzione di i risultati, è abilite l'istantaneu (a foto hè presa subitu dopu cliccatu nantu à u sceltu).

In più, ci hè una opzione assai interessante, chjamata LifeShot - in effetti, una serie di immagini, incollate in l'animazione, da u quali l'utente puete scegliere u megliu quadru. Ci hè ancu una integrazione cù i rete sociali, è per cunnessione, per esempiu, i sviluppatori di Facebook ti ricompuntanu da sbloccando certi funzioni. Ié, l'applicazione hè distribuita secondu u mudellu freemium, chì quessa a persona ùn pò piace. U cuntenutu pagatu include ancu u storage cloud integratu per e foto.

Scaricate Camera MX

Zoom di fotomatica fx

Una di e fotocamere più avanzate di terze parti su Android è, secondu i sviluppatori, unu di i più popolari. Se questu questu sia in questione, allora u primu hè senza dubbiosu - u numeru di possibili è di regolazioni aghjunghjenu l'ochji.

U fattu hè chì l'applicazione hà i so propri algoritmi per travaglià cù u modulu di a cammara, chì da una parte fornisce u supportu cumpletu per Camera API 2, è d'altra parte, emula un stabilizzatore digitale chì funziona ancu. In più, l'applicazione hà un editore di fotore integratu, effetti applicati à a mosca è a capacità di fà una ripresa nascosta. Hè triste chì una parte significativa di sti funzioni sia disponibile solu in a versione premium pagata di u prugramma.

Scaricate Camera Zoom FX

Fotocamera Candy

Un altru rapprisentante di e fotocamere "selfie-oriented", cun una tecnica avanzata di post-trattamentu è un gran numaru di filtri.

Una caratteristica interessante hè chì i filtri sò cambiati à a volata, cù un passaghju sinu-dirittu, chì ùn hè micca u casu, per esempio, in Retrica. Oltre à i filtri, ci sò adesivi-adesivi chì ponu esse installati in qualunque parte di a foto in tempo reale. Ci hè ancu una semplice utilità per trattà e immagini (più utile per e ragazze, perchè permette di applicà u cumunu virtuale). Multiple selfie pò esse cumpressu in un collage. Cons di u prugramma - u grande consumu di a batteria è a presenza di publicità.

Scaricare Candy Camera

Camera di cartone

Forse l'applicazione più unica di a nostra accumulazione. Questu ùn hè micca solu una camera - hè stata pensata per sparate video panorami, destinati à vede in a realtà virtuale (in particulare, attraverso i ochji Google Cardboard, chì cunsenta in u nome di u prugramma).

Cume Cartone Camera hè un software abbastanza specificu, ùn ci sò caratteristiche di solitu per a fotocamera moderna - senza filtri, senza impostazioni di sparare, nè un timer, perchè ùn hè micca adatta per u uti di tutti i ghjorni. Nantu à ancu, per scopre tali effetti per VR hè ancu un prublema, ma e tecnulughe ùn sò micca stà fermate. Comu tutti i prudutti di Google, l'applicazione hè cumplettamente libare è senza publicità.

Scaricare Cartone Camera

Cymera

Un'altra camera per selfie, cù un editor di immagini integratu. Un pocu menu in quantità ch'è i colleghjerini in l'officina, è puru da un pocu più di funzionalità. Per esempiu, a fotula in realtà pò travaglià in dui modi - normale è fotocamera di bellezza.

In a seconda varianta, i algoritmi di post-trattamentu di l'immagini nantu à a mosca eliminanu i difetti è imponenu u mumpiu (pò esse cambiatu in l'impostazioni). Stessi algoritmi sò aduprati in u editor di e foto prestu - per esempiu, cù u so aiutu pudete curregge a forma. Ùn ci vole à dà bè ghjucate à una bella foto è in quantu Naturalmente, in presenza di tutti i tipi di filtri, effetti è adesivi. U travagliu hè ancu supportatu cù selfie-sticks. Cons di u prugramma - a presenza di publicità è di pacchetti à effetti pagati, adesivi.

Scaricate Cymera

L'attrezzamentu fotograficu mudernu permette à ancu à i utilizatori più esperti di sente avè una fotografia di prufessiunale. A duru, ma micca u menu, hè u meritu di un software praticu è di qualità.