Composizione XX squadra di a settimana FIFA 19

EA hà presentatu u XX squadra di a settimana in u simulatore FIFA 19. I giocatori chì si sò presentati in vera calcina anu occupatu un postu in a squadra simbolica è in una carta migliorata per a modalità Ultimate Team. Quale è per quali meriti aghjuntu in u TOP-11 è hà andatu nantu à a panchina sta volta?

U cuntenutu

  • Top XX giocatori di u team FIFA 19
    • Portiere
    • Centru indietro
    • Sinistra laterale
    • A destra laterale
    • Centrocampista centrale
    • Extrema sinistra
    • Extrema destra
    • Giocatore offensivo

Top XX giocatori di u team FIFA 19

-

Portiere

U portari di Nizza hè l'argentu Walter Benitez. Hè diventatu unu di l'eroi di u ghjocu di casa contro Nîmes, riflettendu sette colpi nantu à a buca da a squadra attaccante da u sud di a Francia.

-

A carta migliorata hà ricunnisciutu una valutazione di 84, è l'indicatori di selezzione di posizione è di riflessi aumentavanu di più di 10 unità paragonate à a classica carta d'oro.

-

Centru indietro

Tre difensori centrali di i migliori ghjente apru u veteranu brasilianu da u club Montpellier Ilton. U capitanu di a squadra hè diventatu unu di i principali creatori di a vittoria di u so club à Kahn. Ilton di 41 anni, hà fattu quellu u capimachja di a difesa, permettendu à i rivali solu duie per spenderà nantu à u golu Ben Lekomta.

-

A nova carta di difensore hà ricivutu un rating di 84, ma hè prubabile chì i gamers apru a caccia di l'eroi di a partita di u domenicu, perchè a velocità di u lettore hè sempre assai bassu - 44 unità, chì hè totalmente inugerable in a meta attuale.

-

U second difensore di a squadra stella l'ultima settimana hè Jose Maria Jimenez. L'uruguanu, di 26 anni, hè fiorita è diventa più forte accantu à i più esperti Diego Godin in a difesa di l'Atletico Madrid. L'ultima partita contra Getafe hè a prova di quessa. U muru uruguaiano hà permessu à i rivali di pugnà solu à u scopu duie volte. José hà guadagnatu tutti i cumbattuli di cavalli è hà fattu 84% di passà precisi.

-

U progressu di u lettore ùn hè micca significativu cum'è altri lettori di a lista. A so carta aghjusta solu 2 unità di valutazione, cambendu da 84 à 86.

-

U terzu difensore in u mudellu di a squadra di a settimana hè u vantaghju di Barcellona Nelson Semedo. U novu di u club hà sempre cercatu ellu in a squadra, ma i so sforzi sò stati abbastanza per aiutà u club in a partita contra a Girona. U ghjocu di l'ospite hè statu veramente sfida per i Catalani, ma à u 9 di u minutu di u ghjocu, Semedo hà ancu segnatu un gol, chì hà permessu à u squadra di ghjucà à un calciu dura è appiccicosa imposti da l'ospiti.

-

I portoghesi anu ricevutu un incremento à a valutazione di trè unità è tiratu un pocu nantu à e statistiche principali.

-

Sinistra laterale

U flussu à sinistra hè à mercuriu di u travagliu furzatu Rafael Gereiro di Borussia Dortmund. I portoghesi aghjunghjenu una parte diretta à a sconfitta di Hannover cù un puntuu di 5-1.

-

U fiancu à a sinistra, chì hè stata difesa da Miiko Albornoz, hè stata strappata in pezzi, è Gereiro hà micca solu accordatu una assistenza, hà ancu segnatu, per chì meritava un incremento di u rating da 4 unità da 78 à 82.

-

A destra laterale

In quantu troppu portoghesi in a squadra attuale di a settimana ... Giustus giusta laterale è compatriutu Cristiano Ronaldo Zhao Cancelo aiutatu a squadra à strappà una vittoria forte da voglia di u Lazio romanu. U portoghese si hè distintu à u 74u muvimentu di a riunione è à 88 anni l'ha forzatu à cunquistà u so amicu in a area di rigore, guadagnendu penalità. Implementatu, naturalmente, KriRo.

-

A nova carta cù un rating di 87 attira subitu l'attenziu di i ghjente cun indicatori eccezziuni di velocità, dribbule è qualità di i prugrammi.

-

Centrocampista centrale

Unexpected hè stata a manifestazione in a squadra di a settimana l'Espagnu Joan Hordan da l'umulani cuntadini medio di a Liga Eibar. In un partitu disegnatu cù Leganè, u midfielder centrali hà fattu un aiutu è hà fattu segnà un gol. In più, a percentuale di precisione di passata superau l'81%, è u lettore ùn hà micca perso u combattimentu in tuttu in l'aria.

-

In a graduazione, a carta di Hordan hà fattu aumentà di 7 unità. Aumentazione significativa di l'indicatori di dribbling, trasmissione è impattu.

-

Posizionà u playmaker in a squadra di a settimana in u casu di l'attaccu u centrocampista Atalanta Alejandro Gomez. Unu di i ghjucatori più intelligenti di u nostru tempu trova una occasione per un trasferimentu impurtante da ogni postu. E so brillanti decisioni ùn anu micca permesso à Atalanta di perde a partita contra a capitale Roma. L'Argentinu hà fattu aiutà duie assistes è hà datu u 94% di i passaghji accurati per jocu. Una figura fantastica per un ghjocu attaccante!

-

Alejandro hà sighjatu 3 unità di rating è hà cambiatu a so posizione di priorità da u centru in avanti à u centrocampista attaccante.

-

Extrema sinistra

A u bordu di sinistra di l'attacco in a squadra aggiornata di a settimana era l'Armintore Argentu Angel di Maria. Winger aiutò PSG à scunfighjà à Rennes. Di Maria hà fattu un golu è aiuta.

-

A so nova carta hà ricivutu un rating di 87, chì hè 3 unità superiore à a carta standard. Questu hè u dopu successu di l'Argentinu in a squadra di a settimana: a so prima carta era marcata cù una valutazione di 86 unità.

-

Extrema destra

À u cantu dirittu di l'attacco hè un marcatore persunale, una vera macchina per a distruzzione di a difesa di Fabio Quagliarella da Sampdoria. A ghjente vechja di 36 anni hè a prima di a corsa di bombardamentu in Serie-A, davanti à Cristiano Ronaldo è Duvan Zapata. 16 buturi in 20 ghjochi di sta stagione! Aghju avutu in a squadra di a Fabio settimana per un doppiu è un aiutu in a porta di l'Udinese chì si schiantò.

-

A valutazione di a carta hà fattu aumentà di 5 unità, è a velocità debuta di l'attaccu è oghje ùn sembra micca senza speranza.

-

Giocatore offensivo

Karim Benzema hà participatu à l'ultime dui vittorie di u Real Madrid. L'ubbiettivi regulari ricurdati chì ùn hè micca per u bè chì Karim hè statu cunsideratu u principale attaccante di u club reale per parechji anni. A doppia per a porta di Hispaniola in La Liga è u scopu di Girona in a Coppa di Spagna hà cunvince EA à dà à u Francisu una carta di ghjocu di a settimana cù un rating di 86.

-

In via d'equità, a mappa di a Champions League da a categoria di l'elemento speciale cù una valutazione di 87 hè ancu megliu.

-

Quì hè stata a forma assai principale di a XX squadra di a sesta settimana à FIFA 19. A banchina ci ponu vede a inizio a vaga di a Repubblica di Bielorussia, Lipsia, Yusuf Poulsen avendu un 84 di punitu, Brescia Alfredo Donnarumma avanti gli stessi indicatori è hà lasciatu u Borussia da Mönchengladbach Oscar Wendt cu 81.

-

-

-

Forse unu di sti ragazzi hà ancu entratu in u vostru squadra, perchè certi carte sò davvero valuri l'attenzione! Hè vera, a cumunità di calciu hà dighjà gestitu à batteghjà a XXia squadra di a settimana una di i più bè prufitti in FIFA 19 a causa di u pochi numeri di giocatori top. Tuttavia, ùn si deve micca scurdà chì quiddi chì si sò presentati in vera calcina sò inclusi in a squadra naziunale. A composizione presentata hè capace di dà a battaglia ancu à l'ultimi assemblei di u budget, è per certi individui vale a pena urganizà una caccia personale.