DVDFab Virtual Drive 1.5.1.1


A maghjine di u cuntenutu distribuitu in l'App Store pesa più di 100 MB. A dimensione di u ghjocu o di l'applicazione hè impurtante se si pensa di scaricà cù l'internet mobile, in quantu a dimensione massima di i dati scaricati senza cunnessione à a Wi-Fi ùn pò micca più di 150 MB. Oghje hà da esaminà à cume questa restrizione pò esse eludita.

In e vecchie versioni di iOS, a dimensione di i ghjochi o l'applicazioni scaricati ùn puderia micca più di 100 MB. Se u cuntenutu pesava di più, un messagiu d'errore di scarica hè statu pusatu nantu à u schermu di l'iPhone (a restrizzione applicata se u ghjocu o l'applicazione ùn hà micca scaricamentu incrementale). Più tardi, Apple hà fattu aumentà a dimensione di u schedariu scaricatu à 150 MB, invece, spessu ancu e applicazioni più semplici pesanu di più.

Ignorà a limitazione di scaricà l'applicazioni nantu à i dati cellulari

Qui di sguardo vedemu duie manere semplici per scaricà un ghjocu o un prugramma, chì a dimensione di cui supera u limite stabilitu di 150 MB.

Metudu 1: Rinvià u dispositivo

  1. Aprite l'App Store, truvate u cuntenutu chì ùn si integra, è pruvate à scaricà. Quandu u messaghju di errore di download si vede in u schermu, tocca u pulsante "OK".
  2. Rinvià u telefonu.

    Leggi più: Cumu ripartite l'iPhone

  3. Appena l'iPhone hè attivatu, dopu à un minutu, avè cuminciatu à scaricà l'applicazione - s'ellu ùn accade micca automaticamente, tocca l'icona di l'applicazione. Se ci vole, ripetite u reiniziziu, perchè questu metudu ùn funziona micca prima.

Metudu 2: Cambia a data

Una piccula vulnerabilità in u firmware permette di sfrutterà a limitazione quandu si scarica ghjochi pesanti è applicazioni nantu à a rete cellulare.

  1. Cumprà l'App Store, truvà u prugramma (jocu) ti interessa, e tenta di scaricà - un messagiu d'errore apparisce nant'à u schermu. Ùn toccate micca i pulsanti in sta finestra, ma riturnate à u desktop di l'iphone premendu u pulsante "Casa".
  2. Aprite le impostazioni di u smartphone è andate à "Highlights".
  3. In a finestra chì compare, selezziunate "Data è Ora".
  4. Disattivate l'elemento "Automatic"è dopu cambiate a data nantu à u smartphone, passendu un ghjornu in avanti.
  5. Dopu tocca "Casa"è poi torna ind'è l'app store. Pruvate à scaricà l'applicazione dinò.
  6. A scarica comincerà. Appena finitu, riattiva a determinazione automatica di a data è l'ora nantu à l'iPhone.

Una di e dui metà descritte in st'articulu vi permetterà di omuà a limitazione di iOS è scaricà una grande applicazione à u vostru dispositivo senza cunnessione à una rete Wi-Fi.