Errore di autorizazione in u prugramma BlueStacks

A password in un PC o un laptop hè u mezu principale è più efficace di limità l'accessu di e persone non autorizate à e dati persunali di u pruprietariu di u sistema operativu è di u dispositivo. In a so parte di quest'istruzione, spiegeremu in dettu quali metodi è in quali circustanze hè pussibule di fà a riparazione.

Cume per resettà l'accessu

Finu à oghji, ci sò un numaru assai di metudi per definisce restrizioni di accesso per u sistema operativo Windows, ciascuna chì pò esse ripristinata secondu l'istruzione appropriata. Hè dinò impurtante ponu annunziatu quì chì pudemu assicurà a prutezzione di dati persunali non solu per mezu di i sistemi.

E manipulazioni necessarie pò varia à dipende da a versione di a distribuzione di Windows.

Vede ancu: Cumu mettere una password in un PC

L'unica differenza significativa chì pudete truvà quandu si utilizza a configurazione di u BIOS.

Inoltre, indirizzeremu qualchi prugrammi di u scopu speciale chì aumenteranu a prutezzione di dati in u sistema operativu Windows. Se ùn ci ponemu in considerazione l'umine di ogni prugramma, pudete familiarizzarti cù un prucessu simile truvendu l'articolo principale nantu à u software annantu à u nostru situ Web o ponendu una domanda in i commenti.

Metudu 1: Risturazione sistema

A parola chiave stabilita da l'utili di basa di u sistema operativu pò infatti esse ripristinata da parechji avvicinamenti diversi. Tuttavia, cun questu in pensu, ogni metudu adupratu ùn hè micca capace di fà vene difficoltà, ancu cù alcune incoerenze in e azzioni cù i nostri istruzioni.

Windows xp

À oghji ghjornu, pocu pertinente Windows XP hà molte differenze in termini di restituzione di l'accessu, s'ellu si cummuna u prucessu cù altre distribuzioni successive. Ma ancu accussì, guidatu da l'istruzzioni, puderete riavvule l'accessu senza ostaculi à u sistema senza prublemi.

Nota chì quellu sistema operativu fornisce dui metodi possibili per riassumendu l'accessu à i dati personali di l'utente.

Per di più: cumu restituisce a vostra password in Windows XP

Windows 7

Se à ghjudicà cumunu, allora cù u principiu di u travagliu di Windows 7 ùn hè micca assai differente da quelli successivi. Tuttavia, in caso di installazione di restrizioni d'accessu, stu sistema hà molte differenze uniche associate à u locu di e partizioni è di e azzioni richieste.

Pudete restituisce a capacità di logà in stu tipu di Windows aduprendu a funzionalità di basa per cambià a chjave secreta. In listessu tempu, avendu un livellu abbastanza altu di diritti, vi verrà data l'opportunità di cambià i dati per altri utilizatori.

Per di più: cumu cambià a vostra password in Windows 7

In casu di emergenza, quandu hè necessariu per effettuà un spegniu cumpletu di l'accessu da inserendu a parola secreta, pò esse ripristinata. L'azione hè pertinente non solu per u vostru prufessiunale, ma ancu per l'altri utilizatori esistenti.

Leggi ancu: Cumu smarriri una password da un account Windows 7

Altre versioni

Sistemi operativi più vechji di a settima versione sò assai simuli l'una l'altru in quantu di u situazione di partizioni è di metudi per cambià i parametri. In listessu tempu nantu à u nostru situ web vi offrenu istruzzioni uniche per un prucessu simule in diversi sistemi operativi.

Vede ancu: Cumu definisce una password per Windows 8 è Windows 10

Com'è in u casu di settant'anni, pudete effettuà un cambiu di chjave, restituendu da quì l'accessu confortevule à e dati persunali.

Più: Cumu cambià a password in Windows 8 è Windows 10

Tra l'altro, hè pussibule di disattivà completamente i restrizioni in l'entrata di l'OS.

Più: Cumu smarriri a prutezzione di Windows 8 è di Windows 10

U mudellu pò esse resetu cù i stessi metudi chì u regnu. Per fà ciò, avete bisognu di cambià u metudu di autorizazione in u sistema operativu.

Benintesa, ci sò e circostanze in cui a parola segreta stabilita ti hè ignore, è ùn ci hè ancu accessu à e impostazioni di l'OS. Quì pudete aiutà solu e cunsiglii à resettà a password da u vostru contu Microsoft.

Se aduprate un account di utente lucale, allora e raccomandazioni da "Metudu 2"in diretta currutu cù i parametri di u BIOS.

Leggi più: Prublemi di autenticazione cù un Cuntinu Microsoft

Metudu 2: Ripristinà una password per BIOS

A volte à causa di a perdita di l'accessu à un laptop o un computer, è pò esse necessariu di mette per resettà a password, senza accede à u sistema operativu. Quì si vene u BIOS hè partutu per u salvamentu - l'attrezzatura di basa di ogni scheda madre, chì vi permette di manipulà quasi tutti i parametri di base di u vostru dispositivo.

I suggerimenti per a resettendu per mezu di e configurazioni di u BIOS sò universali è ti basanu, senza riguardo à u sistema operativu adupratu.

Vede dinò: ùn principia micca u BIOS

Per cumincià, avete bisognu di lanciare u menu principale di u BIOS, chì hè assai faciule da fà, guidatu da l'istruzzioni in una sezione particulare nantu à u nostru situ web è ùn avète micca difficoltà a prutezzione di u BIOS in sè.

Dopu avè accettatu cumunamentu in u menu di cuntrollu di u BIOS, puderete procedere per dui modi:

  • Usa password d'ingegneria;
  • Eseguite una riarma piena.

Leggi ancu: Cumu restituisce l'accessu da u BIOS

S'ellu ci hè restrizioni à l'ingressu di u BIOS, pudete ripresentà tutti i so parametri di base.

Per di più: cumu resettà i parametri di u BIOS

Indipindendu di u metodo sceltu, l'entrata di u SO hè pienu rinnovata. Tuttavia, ùn vi scurdate chì in u casu di un reset massicce di parametri, a scelta migliore hè di configurà tuttu cum'è prima chì l'azione raccomandata hè stata fatta.

Per di più: cumu configurà u BIOS in u computer

Metudu 3: Disattivà a password di rete

A seguitu di u sughjettu principale di st'articulu nantu à a resettamentu è ripristinà l'accessu ùn pò micca affettu à a possibilità di disattivà restrizioni di rete chì ponenu assai impatti l'azzioni di l'utente in u quadru di l'usu di a rete di casa. Immediatamente notate chì stu metudu si applica per tutti i sistemi operativi, da a settima versione.

Per sapè di più: Cumu disattivà a password di rete nantu à i set

Chì i problemi di cumparazione ponu impedisce direttamente a cunnessione di apparecchiature di terze parti, chì hè u più spessu a stampante, dà una attenzione à istruzioni supplementari. Ùn vi scurdate, se hè necessariu, di aduprà liate di u latu in u quadru di i nostri articuli proposti.

Vede ancu: Cumu abilità a cumuni di stampanti

Metudu 4: Recuperate u password per cartelle

Per scopu di furnisce una protezione addizionale di dati persunali, parechji utilizatori adupranu un software particulare chì permette à elli di cuntattà e definisce una password nantu à i documenti individuali o in i cartulari. È ancu quellu tipu di restrizioni hè assai affidabile, ogni utilizatore chì accede à u sistema pò resettà a parola chiave.

Vede ancu: Programmi per nascondà cartelle

In generale, ogni prugramma di u scopu speciale si differisce da altri prugrami simili in quantu pò esse equipagatu cù un sistema di riparazione di parola d'accussione dimenticata. Sì perde l'accessu à i file, assicuratevi di verificà i parametri di u prugramma per a presenza di a funzionalità curretta.

Se avete prublemi cù a dispunibilità di documenti persunali è cartulari di lima, ma in mancanza di un sistema di recuperu integratu, pudete disinstallà u prugramma cù l'utili basi di l'OS di Windows.

More: Cumu rimuovere i prugrammi da u sistema

Ci sò ancu sti circostanze chì un software, chì agisce cum'è mezu di prutezzione, ùn pò esse eliminatu cù u gestore di prugramma è componenti. Avianu à truvà cun tale difficoltà, aduprate i nostri raccomandazioni per caccià u lugiziale cù prugrami speciali

Leggi ancu: Software di rimozione di software

In più di ciò, un software portatile pò esse adupratu per prutege i documenti persunali, chì ponu esse eliminati solu sguassendu a cartella cù u menu cliccatu da u menù cliccatu. Tuttavia, in a maggior parte di i casi, tali prugrammi si cumincia automaticamente quandu u sistema operativo hè attivatu, imponendu restrizioni à l'eliminazione, chì sò rimossi da a disattivazione di u prucessu in u Gestore di e attività.

Vede ancu: Cumu aprite u manager di e attività

Se, à causa di u fermu di u prucessu di eliminazione, i limiti di a cancellazione sò sempre conservati, pudete aduprà e istruzioni su cume di sbarazzarsi di i cartelli di ripristinà.

Più: Cumu cancellà una cartulella nò cancellabile

Dopu à a cumpleta di e raccomandazioni, pulizia u sistema, in particulare, u registru di i resti.

Vede ancu: Cumu pulì l'OS da spazzatura cù CCleaner

Avendu finitu a pulizia di u sistema operativu, ripartite i Windows in ogni modu pratettu per voi.

Vede ancu: Cumu ripartite u computer

Metudu 5: Sostituzione di file

A differenza di tutti i metudi anzianu affettati, stu metudu pò fà vene una serie di difficoltà, chì impone a rimpiazzamentu di i schedari di sistema. Ma nant'à u tempu, se seguite e raccomandazioni, avete un eccellente prughjettu, micca solu per ripresentà a vostra password di cuntinu, ma per piacè subitu quellu di l'altru.

Per questu metudu, vi sò impiegati di aduprà u trasportatore originale cù u sistema operativo di a stessa versione chì hè installata nantu à u dispositivo.

Ogni volta chì Windows si mette in marcia, parechji processi addiziunali sò automaticamente lanciati prima di entrà a password, à mezu à i quali ci interessa sethc.exe. Questu file hè responsabile per a chiamata di finestra automatica. Attaccu à Chjave, quandu pressi u pulsante caldu ripetutamente è ripetutu "Ctrl", "Alt" o "Shift".

Hè facili da induvà chì, per uttene i risultati positivi da e azzioni svolte, hè necessariu occupà in anticipu per attivà a funzionalità di a attacca di chiave, guidata da u materiale pertinente nantu à u nostru situ web. Altrimenti, a sostituzione di i file ùn hà micca pussibule.

Vede ancu: Cumu disattivà e chiavi appiccicose in Windows 7 è Windows 10

Andà direttamente à e istruzioni principali, ricordate chì qualsiasi azzione cù a sostituzione di i file di sistema, ancu s'ellu li hè dumandà, si face à u vostru periculu è risicu.

  1. Avendu cunnessu i media amuibule cù u OS è hè stata aperta a finestra di stallazione, premete i tasti di a tastiera "Shift + F10".
  2. Per evità di più possibili prublemi, avete bisognu di cunnosce a lettera esatta di u volumu cù Windows. Per questi scopi, pudete aduprà u notepad standard chjamatu a finestra di salvataggio è aprite a sezione "U me computer".
  3. Notepad

  4. Avà avete bisognu di fà una copia di salvezza di u schedariu rimpiazzatu, sì avete bisognu di rimbrascià i cambiamenti. Inserite manualmente u cumandatu chì seguitu, induve a lettera di u volumu pò varieghjaru secondu e caratteristiche di u nome di u vostru discu:
  5. copia C: Windows System32 sethc.exe c:

  6. Dopu, avete bisognu di aduprà un cumannatu simile, rimpiazzendu u schedariu eseguibile sethc.exe cù a linia di comando.
  7. copia C: Windows System32 cmd.exe c: Windows System32 sethc.exe

  8. Assicurà e azzioni per copiare u schedariu digitendu u simbulu da a tastiera "y" è aduprà u pulsante "Enter".
  9. In ogni stadiu, u successu di l'operazione sarà marcatu da signature adatti.

Dopu à a conclusione di i passaggi, uscite da u installatore di u sistema operativu è avvià u OS in a modalità standard.

  1. Esse in a schermata di benvenuta di OS Windows, cliccate nantu à u bottinu "Shift" in a tastiera cinque volte o più in una riga, finu à chì una finestra vene sottu à voi "sethc.exe".
  2. Ora, seguendu a spiegazione di u cumandamentu di basa per cmd.exe, digià u seguente:
  3. Utente net

  4. In a stessa linea, subitu dopu u cumandamentu specificatu, scrive u nomu di l'utente, cambendu tutti i spazii esistenti cù sottumetti.
  5. UserName

  6. In u ultimu tappa dopu u nume d'identità, inserisci u vostru password preferita o lascià u spaziu vuoto per rimuovere completamente a chjave.
  7. Se avete problemi, vi sarà presentatu cun una notificazione adatta di l'errore.
  8. Quandu a password hè cambiata, a linea apparirà "U cumandamentu hè pienu finitu".

Inoltre, hè impurtante à fà una riservazione chì i cambiamenti ponu esse rotati cù l'urdinatori di l'ughjetti per mezu di u file.

copia c: sethc.exe c: Windows System32 sethc.exe

Cù sta tecnica pudete finisce.

Metru 6: Modifichi i Voci di Registru

In u quadru di stu metudu, è dinò in u casu di e istruzioni precedenti, avete bisognu di u trasportatore originale cù u sistema operativo. In stu casu, pudete provà à aduprà u kit di distribuzione di a ottava o decima versione di u sistema operativu, modificendu u registro à a settima versione prima.

L'essenza di u metudiu sta in u fattu chì ogni OS, liberatu dopu à Windows 7, hà un account di amministratore nascatu, attraverso chì pudete editare altri utenti. Tuttavia, l'accessu à stu contu pò esse ottenutu solu modificendu e chiavi di registru da a finestra di installazione di l'OS.

  1. Aprite a pagina iniziale di l'installatore, aduprate u tastu di scelta rapida "Shift + F10"espansione a linea di cumannu.
  2. In a nova linea, inserite un comando speciale per aprite l'editor di registru di sistema, allora cliccate "Enter".
  3. regedit

  4. Tra i filiali di registru presentati, ampliate l'oggetto "HKEY_LOCAL_MACHINE".
  5. Aprite u menu "File" è selezziunate una sezione "Scaricate un arbustu".
  6. Usà OS Explorer in a finestra "Scaricate un arbustu" andate in u cartulare che hà specificatu, è selezziunu u schedariu "SAM".
  7. Windows System32 config

  8. Pudete pensà à u nomu di a sezione caricatu stissa.
  9. Dopu, avete bisognu di andà nantu à un caminu speciale, induve "nome" serà rimpiazzatu da u nome chì avete specificatu.
  10. Nome HKEY_LOCAL_MACHINE numeri SAM domani account Utenti 000001F4

  11. In a lista di chjavi di sta filiale di registru, cliccà à sinistra nantu à a sezione. "F".
  12. Ora, usendu a finestra di edizione di u codice binariu, truvate a linea 0038 cù u parametru numericu 11.
  13. Cambia u numeru 11 avemu specificatu à 10.
  14. Attenzione, cum'è cambià altri parametri pò dà conseguenze irreparabili in u travagliu è u lance di l'OS.

  15. Assicurà e regolazioni fatte cù u pulsante "OK".

Tutte e cambiamenti duveranu esse salvate in u sistema.

  1. Riaprire menu "File" è selezziunate l'elemento "Scaricate u bush".
  2. A sezione creata deve esse evidenziata.

  3. Aferite i passi di conservazione di l'alegu è e di e so parti di figlioli.
  4. Chiudite u installatore di u sistema operativu è iniziendu in Windows in modalità basica.

Ora, nantu à u schermu di selezzione di l'utente, vi sarà presentatu cun un conto in più. "Amministratore". Accedendu da questo postu, pudete cambià a password di l'altri utilizatori aduprendu i metudi chì ci sò coperti in u primu metudu di st'articulu.

È ancu se u metudu dipintu pò sembà difficiule per un principiu, avemu a cunnessione di aduprarle. Ciò hè da u fattu chì, in qualunque tempu, pudete cancellà u rughjone di u registru creatu, in modu chì blocchi l'accessu à l'account di amministratore.

Metudu 7: Usa a utilità

Per quelli casi in cui l'utenti di u sistema operativu Windows anu assai difficiuli, ci sò parechji prugrammi ausiliari. Una di e utilità più cunosciute hè l'Editor di Parola di Notturna NT & Traduttoriu di Registro, creatu per a raccolta di una password.

Per aduprà l'utilità, avete bisognu di preparà un mezu amovibile supportatu.

Avemu rivisitu stu prugramma in quant'è dettellu pussibule in un articulu speciale in u situ, in Windows XP. Tuttavia, hè impurtante notà chì l'utility stessa hè una strumentu universale è pò esse adupratu in ogni altra, ancu dopu, distribuzione di Windows.

Leggi ancu: Cumu restituisce a vostra password cù u Fuoriziu NT Password & Editor di Registre

Conclusione

Cume ind'è u completu di u sughjettu di resettà l'accessu, hè impurtante à fà una riservazione chì in certi casi u serviziu di rimborsu di u sistema pò aiutà. Tuttavia, un tale approcciu, oltre à a reinstallazione di u sistema operativo, hè destinatu à i casi estremi è pò esse adupratu solu in mancanza di risultati positivi da e spezie d'azione sputiche.

Vede ancu: Cumu restituer è reinstallà u sistema

Un modu in un altru, avemu sempre prontu ad aiutassi cù a forma per creà commenti.