Installate è in esecuzione Yandex.Transport in un PC Windows


Yandex.Transport hè un serviziu Yandex chì fornisce a capacità di seguità in tempo reale u muvimentu di i veiculi terricii lungo i so percorsi. Per i utilizatori, una applicazione installata nantu à un smartphone hè fornita, in cui pudete vede l'ora di l'arrivu di un minibus, tram, trolleybus o autobus in una fermata specifica, calculate u tempu passatu nantu à a strada? è custruisce a vostra strada. Purtroppu per i pruprietari di i PC, l'applicazione pò esse installata solu in dispositivi chì funzionanu Android o iOS. In questu articulu, "ingannavamu u sistema" è u scatu in Windows.

Installà Yandex.Transport nantu à u PC

Come annunziatu sopra, u serviziu furnisce un'applicazione solu per telefoni intelligenti è tablet, ma ci hè un modu per installatu nantu à un computer Windows. Per fà quessa, avemu bisognu di un emulatore di Android, chì hè una macchina virtuale cù u sistema operativo currente installatu in ellu. Ci sò parechji prugrammi in rete, unu di i quali, BlueStacks, sarà adupratu.

Vede ancu: A scelta di un analogu di BlueStacks

Per piacè, avverate chì u vostru computer deve risponde à i requisiti di sistema minimu

Leggi ancu: i requisiti di sistema BlueStacks

  1. Dopu per scaricà, installà è primu avè u emulatore, avemu bisognu di cunnessu à u vostru contu di Google inserendu un indirizzu e-mail è una password. Per fà quessa, ùn avete micca bisognu di fà nunda, postu chì u prugramma aprirà automaticamente sta finestra.

  2. In u prossimu tappa, vi sarà dumandatu di configurà i backup, geolocalizazione è l'impostazioni di rete. Tuttu hè abbastanza semplici quì, hè basta per studia attentamente i punti è rimuovere o lasciare i dawr cuscrizzati.

    Vede ancu: Configurazione adatta di BlueStacks

  3. In a prossima finestra, scrivite u vostru nome per persunalizà l'applicazione.

  4. Dopu à a fine di l'impostazioni, inserite u nome di l'applicazione in u campu di ricerca è cliccate nantu à u bottinu aranciu cù una lenti in u stissu locu.

  5. Si apre una finestra supplementare cù un risultatu di ricerca. Chì avemu inseritu u nome esattu, avemu immediatamente "trasferitu" à a pagina cù Yandex.Trasportu. Cliccate quì "Install".

  6. Dà permessa à l'applicazione di aduprà i nostri dati.

  7. Dopu cuminciò à scaricà è installà.

  8. Quandu u prucessu hè finitu, cliccate "Apertu".

  9. Quandu faci a prima azione nantu à a mappa aperta, u sistema impone di accettà l'accordu di l'utente. Senza ciò, un travagliu ulteriore hè impossibile.

  10. Fatto, Yandex.Transport hè in esecuzione. Ora pudete aduprà tutte e funzioni di u serviziu.

  11. In futuro, l'applicazione pò esse aperta cliccendu nantu à a so icona in a tab "I mie applicazioni".

Conclusione

Oghje, avemu installatu Yandex.Trasportu cù l'aiutu di un emulatore è hè statu capace di aduprà, malgradu u fattu ch'ellu hè pensatu solu per Android è iOS. Da a listessa manera, pudete scappà quasi ogni applicazione mobile da u Google Play Market.