Bonu ghjornu.
In quantu sia puru in l'appartamento (stanza) induve un computer o un portatariu stà, cù u tempu, a superficie di u schermu diventa coperta di polvere è divorzioni (per esempio, tracce di diti grassosi). Tale "sporcizia" ùn hè micca solu u distruggiu di l'aspettu di u monitor (in particulare quando hè spente), ma interferisce ancu cù a visione di a foto quandu u so quandu si accende.
Naturalmente, a questione di cum'è pulì u schermu di sta "sporcizia" hè abbastanza popularu è aghju dì ancu di più - spessu, ancu in i utilizatori sperimentati, ci sò dispute nantu à ciò chì pò esse pulitu (è megliu ùn meriteghja micca). Allora, pruvaraghju essa oghji ...
Chì significa chì ùn avete micca da pulì u monitor
1. Spessu pò truvà raccomandazioni per pulì u monitoru cù l'alcol. Forse questa idea ùn era micca male, ma hè obsoleta (à a mo opinione).
U fattu hè chì e schermi moderni sò cugliti cù vernici antiriflessi (è altri) chì sò "spaventu" di l'alcol. Quandu hè usatu quandu si pulisce l'alcol, u strintu cumincia à esse coperto di microcrimine, è in u tempu, pudete perde l'aspettu originale di u schermu (spessu, a superficie comincia a dà qualchì "biancu").
2. Sò ancu abbastanza spessu di accumpagnà e raccomandazioni per a pulizia di a schermata: soda, polvere, acetone, etc. Tuttu ciò hè estremamente micca raccomandatu! Powder o soda, per esempiu, puderanu lasciare graffi (è micro-graffi) in a superficie, è ùn puderete micca avverli subitu. Ma quandu ci serà assai (assai), puderete avè subitu a qualità di a superficie di u schermu.
In generale, ùn avete micca aduprà nisunu mezu chè quelli racolta per pulizia u monitor. L'eccezione, forse, hè sapone di zitella, chì pò inzuppà leggermente l'acqua aduprata per pulì (ma à circa stu postu in l'articolo).
3. A propositu di i tovaglioli: hè megliu aduprà un tovagliu di i vetri (per esempiu), o cumprà un pulitore di schermi speciale. S'ellu ùn hè micca u casu, pudete piglià parechji pezzi di toccu di flanella (unu da aduprà per a pulizia bagnata, l'altru per l'essicchiu).
Tuttu u restu: asciugamani (eccettu à i tessuti individuali), maniche di giacca (maglioni), fazzoletti, etc. - Ùn aduprate micca. Ci hè un grande periculu chì lascianu dietro i macelli nantu à u schermu, nant'à i villi (chì sò à volte peghori di polvere!).
Ùn ancu ùn cunsigliu micca aduprà spugna: varii grani dure di sabbia ponu entrà in a so superficie porosa, è quandu voi pulisci a superficie cun una spugna, laseranu tracce!
Cumu pulisce: una coppia di istruzioni
Optionu 1: a scelta migliore per pulizia
Pensu chì parechji chì anu un laptop (computer) in a casa, ci sia dinò un TV, un secondu PC è altri dispositivi cù un schermu. Ciò significa chì in questo casu, hà bisognu di cumprà qualchì kit di pulizia di schermi speciali. Cum'è una regula, include vari pulacchi è gelu (spray). Hè praticosa aduprà a mega, a polvere è a macchia sò rialzate senza un traccia. U solu inconveniente hè chì avete da pagà per un tale set, è parechje persone trascurallu (I, in principiu, ancu. Qui sotto vi daraghju un modu liberu chì I aduprà me).
Unu di sti kits di pulizia cun un panno di microfiber.
Nant'à u pacchettu, per effettu, ci hè sempre urdinatu di cum'è pulì u monitoru in quantu è in seguitu. Allora, in u quadru di sta opzione, più, ùn aghju commentu nant'à nulla (cusì, ghjustificeraghju un strumentu chì hè megliu / peghju :)).
Opzione 2: una manera libera di pulì u monitor
Superficie di u schermu: polvere, macchie, villi
Questu opzione hè adatta in a maiò parte di i casi per assolutamente tutti (a meno chì in casi di superfici completamente sporchi hè megliu ad aduprà mezzi speciali)! È in casi di polvere è divorziu da i dita - u modu per affenà perfettamente.
STEP 1
Prima ci vole à cucinà alcune cose:
- un paru di panni o tovaglii (quelli chì pò esse usati, anu cunsideratu sopra);
- un contenitore d'acqua (l'acqua hè più bè distillata, se ùn cunnosce - pudete aduprà regule, pocu inumidu cù sapone di baby).
STEP 2
Arresti l'ordinatore è scucciunu completamente. Se parlemu di monitor CRT (tali monitoru eranu pupulari 15 anni fa, ancu s'elli sò avà aduprati in un cerchio strettu di travagliu) - aspettate almeno un'ora dopu da spegneru.
Sugnu ancu a rimuovere i baghi da e dita - altrimenti un muvimentu imprecisu pò struzzà a superficie di u schermu.
STEP 3
Inebbriziatamente leggermente inzuppatu cù un pannellu (per chì sia bagnatu, cioè, nunda deve spargimentu nant'à un fugliale, ancu quandu hè pressatu), pulisci a superficie di u monitor. Ci hè bisognu di asciugà senza pressione di un zuccaru (tovagliu), hè megliu per asciugà a superficie da parechje volte chè urendennu forte una volta.
A propositu, fate attenzione à i cantieri: ci piace accumularà polvere è ùn sembra micca esse subitu quandu ...
STEP 4
Dopu à, piglià un panno asciutto (stroppiu) è asciugate a superficie asciutta. À propiu stà, in u monitor, offule di macchie, polvere, etc. sò chiaramente visibili. Se ci sò posti induve i macelli rimangono, asciugate di novu a superficie cù un panno umidumu è siccate.
STEP 5
Quandu a superficie di u schermu hè completamente asciutta, pudete ruminà u monitoru assai e apprezzà a maghjina luminosa è succosa!
Cosa fate (è ciò chì ùn) chì u monitoru serve per un bellu tempu
1. Bè, in prima parte, u monitor deve esse pulitu adeguatamente è regolarmente. Ciò hè spiegatu sopra.
2. Un prublema assai cumudionale: parechje persone ponenu a carta dietro u monitor (o in ella) chì ferma i fori di ventilazione. Di cunsiderazione, si sfruttanu u surghere (soprattuttu in staghjunia). Quì, i cunsiglii sò semplici: ùn hè micca bisognu di chjappà i fori di ventilazione ...
3. Fiori sopra u monitor: solu di sicuru ùn ne feranu micca, ma anu bisognu d'acqua (almeno di volta in volta :)). È l'acqua, spessu, cumincia a sgocciolarli (flussa), direttamente nantu à u monitor. Questu hè un sughjettu di furmazione in vari uffici ...
Cunsigliu logicu: s'è accadutu veramente è piazzatu una fiore sopra u monitor, allora ghjustu spostà u monitoru prima di innaffi, affine chì, sommu, l'acqua incisca, ùn caderà micca nantu.
4. Ùn bisognu micca di mette u monitor annantu à e batterie o caldaie. Inoltre, se a vostra finestra hè in direzzione per u latu sudu carinatu di sole, u monitor pò soffre di calore s'ellu deve travaglia à diretta luce solare per a maiò parte di u ghjornu.
U prublema hè ancu risoltu semplicemente: o mette u monitor in un altru locu, o appena appesi una tenda.
5. E infine: pruvate à ùn stuzzicà un dittu (è tuttu u restu) à u monitor, specialmente à pressione nantu à a superficie.
Cusì, osservendu una serie di reguli semplici, u vostru monitor vi servirà fedelmente per più di un annu! È nantu à sta aghju avutu tuttu, tutte e bella e luminose foto. Buona fortuna!