Una di e funzioni spiaghiche di Windows hè chì, dopu un usu prolungatu, u sistema cumincia à scopre vari fallimenti è rallentamenti in a trasfurmazione è l'uscita di l'informazioni, cunnisciutu cum'è "freni". In i casi chì i detriti di pulizia ùn aiutanu più, usando i punti di recuperu è l'altri trucchi di software, hè ora di reinstallà l'OS. Parleremu cumu di fà quellu in un laptop oggi.
Reinstallà Windows in un laptop
Quandu parlemu di reinstallà u "Windows" in u laptop, ùn significheghemu micca u prucedimentu più simile chì si faci in i PC di desktop. Ogni mudellu hè un dispositivu unicu cù u so propriu set di componenti. Quindi a complessità: dopu l'installazione di u sistema, avete bisognu di truvà è installà i piloti disignati per un laptop particulare.
In equità, si deve arricchisce chì i portatili anu un grande avanzu. Se u sistema fabbrica ùn hè micca statu rimpiazzatu per "u so propriu, più praticu", allora avemu l'occasione di aduprà i prugrammi "nativi" per a ripresa. Permettenu di fà rimborsà u sistema operativo à u statu in cui era à u mumentu di l'acquistu. Questu salvarà tutti i piloti, chì ci risparmia di avè a ricerca di elli. In più, in stu casu, u mezzu d'installazione ùn hè micca richiestu, postu chì u discu hà dighjà una partizione speciale chì cuntene i file per a ripresa.
Dopu guardamu dui modi per reinstallà Windows.
Metudu 1: Senza discu è senza unità
Come annunziatu sopra, i portatili dispunenu una partizione di dischettu speciale nantu à u quale l'utilità è i schedari sò scritti per ripristinà u sistema à u statu di a fabbrica. In alcuni mudelli, sta applicazione pò esse chjamata direttamente da esecuzione di Windows. Una etichetta chì cuntene a parola in u so nome "Recuperu", pudete ricercà in u menù "Start", in u cartulare cù u nome chì risponde à u nome di u fabbricante. Se u prugramma ùn hè micca trovu o u sistema ùn pò esse principiatu, bisognu à ripartite a macchina è entrà in a modalità di recuperu. Cumu fà questu nantu à diversi mudelli di urdinatori, noi descrivemu sottu. Per piacè, avverate chì queste istruzioni ùn funzionanu micca in tutti i casi, cum'è i pruduttori puderanu cambià alcune impostazioni o modi di accede à a sezione chì avemu bisognu.
ASUS
Per avvicinà a modalità di ripresa in Asus, aduprà a chjave F9, à volte in combinazione cù Fn. Deve essa premutu dopu à l'apparenza di u logo quandu carica. Sì niente funziona, avete bisognu di disattivà u booster di boot in u BIOS.
Leggi ancu: Cumu accede à u BIOS in laptop ASUS
L'opzione voluta hè in tab "Boot".
In più, ci sò dui scenari possibili. Se ponu "sette", dopu à a pressione F9 Appare una finestra d'urdinamentu in u quale avete bisognu à cliccà Ok. A riabilitazione cumincerà automaticamente.
In u casu chì a figura ottu o dieci sia aduprata, videmu un menu speciale in u quali avete bisognu di andà à a sezione di diagnostica.
Dopu, selezziunate l'elemento "Ritornu à e condizioni originali".
U passu chì seguitu hè di sceglie u discu cù u sistema installatu. Questa azzione li permetterà di sguassà i dati di l'utente.
L'ultima tappa - premendu u bottinu cù u nomu. "Solu eliminà i mo schedari". U prucessu di recuperu accumarà.
Acer
Nant'à i portatili di quellu fabbricante, tuttu hè u listessu cum'è Asus cù a sola differenza chì ci vole à premete a combinazione di tasti per accede à u recuperu ALT + F10 quandu
Lenovo
Per Lenovo, l'utilità chì avemu bisognu hè chjamata One Key Recovery è pò esse lanciata direttamente da Windows.
Se u sistema ùn pò boot, allora dopu spegghjutu u laptop, avete bisognu di truvà un pulsante speciale nantu à u so casu (di solitu sopra a tastiera).
U so urghjiale ghjunghjerà "Menu Novo"in chì hè l'utilità.
Dopu avè principiatu u primu stadiu, avete bisognu di sceglie a ripresa da a copia creata automaticamente è cliccate "Prossimu".
L'iniziu di u prucedimentu di rinnuvamentu hè fattu cù u bottinu "Start" in a prossima finestra "Maestri".
L'esempii di sopra vi aiutanu à capisce cume procedere, se ci vole à ripristinà Windows. Quì u più impurtante hè di sapè a scelta rapida per chì lanciate stu modu. Altrimenti, tuttu accade dopu circa a stessa scena. In Win 7, hè basta à selezzià u sistema è cumincià u prucessu, è nantu à i sistemi più novelli, truvà l'utility in a sezione "Diagnostica".
E eccezzioni sò alcuni mudelli di Toshiba, induve avete bisognu di pressà F8 chiamate u menu di i parametri di stivu supplementari è andate in a sezione "Risoluzione di risoluzione di problemi".
U utilità di riparazione hè in fondo à a lista di opzioni dispunibili.
Se ùn pudete micca truvà un prugramma da u fabbricante, allora più probabilmente, a partizione hè stata eliminata quandu u novu sistema operativu era "rotatu in avanti". Ci hè ancu a speranza chì si rivelerà à "rotulà" u OS à e impostazioni di fabbrica cù Windows stissa. Altrimenti, sulu reinstallà da un discu o un drive flash
Di più: Restituisce i settori di fabbrica di Windows 10, Windows 7
Metudu 2: Media di stallazione
Sta procedura ùn hè micca diversa da quella per i computer di desktop. Se avete un discu d'installazione o un drive flash, allora l'installazione pò esse principiata senza manipule supplementari. S'ellu ùn hè micca un trasportatore, hè necessariu creatu.
Ulteriori dettagli:
Cumu fà un drive USB flash aviabile, Windows 10, Windows 8, Windows 7
A creazione di un drive flash aviabile cù i prugrammi diversi
Dopu, avete da configurà e configurazione di u BIOS in modo chì l'unità flash USB sia u primu in a coda di avvicinamentu.
Leggi ancu: Cumu definisce a scarpa da u drive flash USB
A tappa finale è a più impurtante hè l'installazione di u sistema operativu stessa.
Leggi ancu: Cumu installà Windows
Dopu a stallazione truvamu un sistema pulitu chì travaglia per un bellu pezzu senza fallimenti è errori. Tuttavia, per u funziunamentu normale di tutti i componenti di u laptop, deve ancu installà tutti i driver.
L'istruzzioni per a ricerca è l'installazione di i piloti per un numaru assai grande di urdinatori sò già in u nostru situ. Per studiarli, avete bisognu à scrive in u campu di ricerca nantu à a pagina principale "Laptop Drivers" senza quotazione.
Sì ùn ci hè nisuna spiegazione specifichi per u vostru mudellu, lite st'artìculi destinati à altri portatarii di stu fabbricante. U script di ricerca è installazione sarà uguale.
Conclusione
In questu articulu, avemu discusso duie opzioni per a stallazione di Windows nantu à i portatarii. Eccellente è u più efficace in termini di tempu è sforzu hè u restauru di utilità "native". Hè per quessa chì ùn hè micca raccomandatu di "demolisce" a fabbrica "Windows", chì dopu à ciò a sezione nascosta cù l'utilità si perde. Sì, ancu, u sistema hè statu rimpiazzatu, allora solu l'usciu hè di stallà da l'installazione di u drive flash.