U sistema operativu di Windows 7 hà un elementu persunalizatu integratu chì hè incaricatu d'archivà un certu spaziu di u discu. Crea una copia di backup di i schedari è ti permette di ripristinarli in qualunque tempu. Tuttavia, un strumentu tali ùn hè micca necessariu da tutti, è l'esecuzione di i prucessi costanti da a so parte ostacula un travagliu piacevule. In questo casu, si consiglia di disattivà u serviziu. Oggi analizzeranu questu prucessione passo à passo.
Disattivà l'archiviu in Windows 7
Spartemu a missione in passi da fà più faciule per voi di navigà in l'instruzioni. In a implementazione di sta manipolazione ùn ci hè nunda di difficiule, basta seguite attentamente l'istruzzioni quì sottu.
Passu 1: Disattivà a pianificazione
Prima di tuttu, si consiglia di rimuovere u schedariu di l'archiviu, chì hà da assicurà chì u serviziu ùn sia micca attivu in futuro. Ciò hè necessariu solu sì copie di salvà sò anteriormente attivi. Se disattivazione hè necessariu, seguitu sti passi:
- Tramite u menu "Start" vai à "Pannello di cuntrollu".
- Apertu a sezione "Backup è Restore".
- In u riquadro di sinistra, cerca è cliccate nantu à u ligame. "Disable Schedule".
- Verificate chì a pianificazione sia stata disattivata cù prughjettu nantu à sta infurmazione "Pianu".
Se andate in a categoria "Backup è Restore" avete ottenutu errore 0x80070057, hè bisognu di risolve u primu. Fortunatamente, stu fattu face letteralmente in pochi clic:
- Ritornu à "Pannello di cuntrollu" è sta voglia di andà à a sezione "Amministrazione".
- Quì in a lista ti interessa a stringa "Task Scheduler". Fate un dopu cliccate nantu à ellu.
- Espandi l'annuariu "Biblioteca di schedariu" è apri cartucce "Microsoft" - "Windows".
- Scorri nantu à u listinu duve truvà "WindowsBackup". A tavula in u mezu vi mostra tutte e attività chì devenu esse disattivate.
- Selezzi a linea desiderata è in u pannellu nantu à u cliccatu destro à dirittu nantu à u bottinu. "Disable".
Dopu à a fine di stu prucessu, riavvià u vostru computer è pudete torna à a categoria "Backup è Restore"è dopu spegnite u prugramma quì.
Passu 2: Elimà archivi creati
Ùn hè micca necessaria, ma se vulete liberà u spaziu occupatu da a copia di backup nantu à u discu duru, cancellate l'archivi creati in precedenza. Questa azzione hè eseguita cumprima:
- Aprite "Backup è Restore" seguite u ligame "Gestione di Spaziu"
- In parte "Archivi di dati d'archiu" preme u pulsante "Vede l'archivi".
- In l'elenco di i periodi di backup, selezziunate tutte e copie inutili è cancellate. Complete u prucessu cliccendu nantu à u pulsante. "Chiudi".
Ora tutte e copie di backup create per un certu tempu sò state cancellate da u discu duru installatu o da i media amovibili. Andate à u passu chì vene.
Passu 3: Disattivà u serviziu di backup
Se duvete disattivà u serviziu di backup, questu task ùn pò esse mai principiatu senza prima principiu manualmente. U serviziu hè disattivatu cum'è tutti l'altri cù u menu corrispondente.
- In "Pannello di cuntrollu" sezione aperta "Amministrazione".
- Selezziunate a fila "Servizi".
- Andà un pocu nantu à a lista per trovà Servizio di Backup di Block Block. Dopu cliccate nantu à sta linea.
- Specifichi u tippu appropriatu di lanciatu è cliccate nantu à u pulsante. "Stop". Prima di usciri, ùn vi scurdate di applicà i cambiamenti.
Quandu hè finitu, riavvià u vostru PC è u backup automaticu ùn ti sà dà più fastidiu.
Passu 4: Spegni a notificazione
Ùn resti più cà per sbarrazzà di a notizia di u sistema fastuosu, chì vi ricordarà in permanenza chì hè u cumunamentu di configurà l'archiviu. Le notifiche sò eliminate:
- Aprite "Pannello di cuntrollu" è selezziunate una categoria quì "Centro di supportu".
- Vai à menu "Impostà un centru di supportu".
- Deseleziona l'elemento "Backup di Windows" e premete "OK".
A quarta tappa hè stata l'ultima, ora l'utile di archiviazione in u sistema operativu di Windows 7 hè disattivatu per sempre. Ùn vi disturberà finchì ùn l'avete principiatu solu seguendu i passi adatti. Se avete qualchì domanda nantu à stu sughjettu, pudete dumanda di elli in i commenti.
Vede dinò: Recuperu di i file di sistema in Windows 7