VLC Media Player - Lettore audio è audio di qualità alta è multifunzionale. È interessante chì, per u so travagliu, ùn sia necessariu alcun codec in più, da chì quelli necessarii sò solu integrati in u lettore.
Hà azzioni in più: guardà vari video in Internet, ascoltà a radio, registra video è screenshot. In certi versioni di u prugramma, un errore esce quandu aprite un film o a trasmissione. In a finestra aperta si dice "VLC ùn pò aprire l'MRL '...'. Cercate informazioni più dettagliate in u logu". Ci sò parechje ragioni per stu errore, cunsideremu in ordine.
Scaricate l'ultima versione di VLC Media Player
Errore à l'apertura di l'URL
Dopu avè impiantatu a trasmissione video, procedemu à a riproduzione. È dopu pò esse un prublema "VLC pò ùn aprite micca l'MRL ...".
In questu casu, avete da verificà a giustizia di i dati entrati. Avete bisognu di fighjà a serviziu di e sì l'indirizzu lucale hè statu specificatu correttamente è sì u percorsu specificatu è a portu hè partita. Avete bisognu di seguità sta struttura "http (protocol): // indirizzu lucale: portu / percorso". L'inseru in u "URL aperto" deve esse accussì cun entratu quandu hà settatu a trasmissione.
L'istruzzioni per a creazione di una trasmissione pò esse trovata cliccando nantu à stu ligame.
Problema in a apertura di video
In alcune versioni di u prugramma, l'apertura di un DVD cause un prublema. Più spessu VLC Player ùn pò leghje u parcorsu in russo.
A causa di questu errore, u caminu per i file deve esse specificatu solu in lettere inglese.
Un'altra soluzione à u prublema hè di trascinà u cartulare VIDEO_TS in a finestra di lettore.
Ma u modu più efficace hè di aggiornà VLC PlayerSiccome ùn ci hè micca un tale errore in e nova versione di u prugramma.
Allora, avemu amparatu per l'errore chì "VLC ùn pò aprà l'MRL ...". Avemu dinò guardatu parechje maniere di risolve lu.