Ùn riempiu celle in dependenza di u valore in Microsoft Excel

Quandu travaglianu cù e tabelle, i valori presentati in esse anu a priorità. Ma un elementu impurtante hè ancu u so design. Alcuni utilizatori anu cunsideratu quellu chì hè un fattore secondariu è ùn ponu micca assai attenu. È in vanità, chì una tavula bellu disignata hè una situazione impurtante per a so megliu percezione è capienza da l'utenti. A visualizazione di i dati hà un rileva impurtante in questu. Per esempiu, cù l'aiutu di l'utili di visualizazione, puderete culuravà e celle di a tabula dipende da u so cuntenutu. Scopemu cumu fà ciò in Excel.

A procedura per cambià u culore di e cellule dipende da u cuntenutu

Benintesa, hè sempre piacevule avè una tavula bè disignata, in a cui celle, a seconda di u cuntenutu, sò dipinte di culori diversi. Ma sta caratteristica hè in particulare pertinente per e grandi tabelle chì cuntenenu una serie significativa di dati. In questu casu, u riempimentu di culore di e cellule faciliterà assai l'orientamentu di l'utenti in sta larga quantità di informazioni, postu chì pò esse dichjaratu cum'è gia strutturatu.

L'elementi di fogliu pò esse provatu à dipingerli manualmente, ma torna, se a tavula hè grande, ci vole un quantità significativa di tempu. In più, in tale matiriale di dati, u fattore umanu pò ghjucà un rolu è sbocchi saranu fatti. Senza menzu chì a tavula pò esse dinamica è i dati in questu cambianu periodicamente, è in grandi quantità. In stu casu, cambià manualmente u culore in generale diventa irreale.

Ma ci hè una via d'usciu. Per e cellule chì cuntenenu valori dinamichi (cambianti), una formattazione condizionata hè applicata, è per dati statistichi, pudete aduprà u strumentu "Truvà è rimpiazzà".

Metudu 1: formattazione condizionata

Aduprendu a formattazione condizionata, pudete definisce i limiti specifici di i valori à a quale le cellule saranu dipinte in un o l'altru culore. Colorazione sarà fatta automaticamente. In casu chì u valore di cella, à causa di una cambiazione, vada oltre i limiti, allora questu elementu di u fogliu sarà recoloured automaticamente.

Vedemu chì cum'è questu metudu funziona nantu à un esempiu specificu. Avemu una tavula di redditi di l'impresa, in cui i dati sò divisi mensili. Avemu bisognu di evidenziare cù diversi culori quelli elementi in cui a quantità di redditu hè inferiore a 400000 rubles, da 400000 finu à 500000 rubli è supera 500000 rubles.

  1. Selezzi a colonna in cui l'infurmazioni nantu à u redditu di l'impresa. Dopu avanza a tab "Casa". Cliccate nantu à u bottinu "Formattazione condizionata"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Stili". In a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "Gestione di regula ...".
  2. Inizia a cuntrollu di e regole di finestra in forma formativa. In u campu "Mostra regule di formattazione per" avà da esse piazzatu à "Fragmentu attuale". Per impostazione predefinita, deve esse specificatu quì, ma solu in casu, verifica è in casu d'incongruenza, cambia e impostazioni secondu e cunsiderate sopra. Dopu, avete da suppurtà u pulsante "Crea una regula ...".
  3. Una finestra per creà una regula di formattazione si apre. In a lista di tippi di regule, selezziunà a posizione "Formatu solu e cellule chì cuntenenu". In u blocu chì descrive a regula in u primu campu, u switch deve esse in una posizione "Valuri". In u secondu campu, setate u switch à a posizione "Menu". In u terzu campu, indichi u valore, l'elementi di u strulu chì cuntene u valore inferiore di quellu chì sarà coloratu in un certu culore. In u nostru casu, stu valore sarà 400000. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Formatu ...".
  4. A finestra di un furmatu di cellule si apre. Move to tab "Fà". Selezziunu u culore di riempimentu chì vulemu, in modo chì e cellule contenenti u valore inferiore a 400000. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.
  5. Ci ritornu à a finestra per creà una regula di formatazione è cliccate nantu à u bottinu ancu. "OK".
  6. Dopu à sta azzione, seremu nuvamente rediretti à Gestore di Regole di formattazione condizionata. Comu pudete vede, una regula hè già stata aghjunta, ma avemu da aghjunghje dui. Allora, premete torna u pulsante "Crea una regula ...".
  7. È ancu avemu a finestra di creazione di regula. Move a sezione "Formatu solu e cellule chì cuntenenu". In u primu campu di sta sezione, lasciate u parametru "Valore Cellulare", è in u secondu mette u mutu in a posizione "Tra". In u terzu campu hè necessariu specificà u valore iniziale di l'ampiezza in cui seranu formattati gli elementi di a lamiera. In u nostru casu, stu numeru 400000. A quarta, indichi u valore finale di questu spaziu. Serà 500000. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Formatu ...".
  8. In a finestra di formattazione si torna in tabulazione. "Fà", ma sta volta sò scelte un altru culore, allora cliccate nantu à u bottu "OK".
  9. Dopu à ritornu à a finestra di creazione di regula, cliccate ancu nantu à u pulsante. "OK".
  10. Come vedemu, in Gestore di Regole avemu già creatu duie regole. Dunque, resta à creà un terzu. Cliccate nantu à u bottinu "Crea una regula".
  11. In a finestra di creazione di regula, andemu di novu à a sezione. "Formatu solu e cellule chì cuntenenu". In u primu campu, lascià l'opzione "Valore Cellulare". In u secondu campu, setate u switch à a polizia "Più". In u terzu campu cundimu in u numeru 500000. Poi, cum'è in i casi precedenti, cliccate nantu à u bottinu "Formatu ...".
  12. In a finestra "Formatu celle" move a tabulazione di novu "Fà". A stu mumentu, sceglite un culore chì hè diversu da i dui casi precedenti. Fate un clic nantu à u pulsante. "OK".
  13. In a finestra di creazione di regule, preme torna u pulsu. "OK".
  14. Apre Gestore di regula. Comu pudete vede, tutte e trè regule sò create, cusì cliccate nantu à u bottinu "OK".
  15. Ora l'elementi di a tavula sò colorati secondu e cundizioni specificate è i limiti in l'ambienti di furmazione cumune.
  16. Se cambemu u cuntenutu in una di e cellule, mentre andu oltre i limiti di una di e regule specificate, allora questu elementu di u fogliu cambierà automaticamente culore.

In più, una formattazione condizionata pò esse aduprata in qualchì manera diversu per l'elementi di culore.

  1. Per questo dopu da Gestore di Regole andemu in a finestra di creazione di furmazione, dopu stà in a sezione "Formatu tutte e cullule basatu nantu à i so valori". In u campu "Colore" Pudete sceglie u culore chì i tinte di u mudellu riempiranu l'elementi di u zuccaru. Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  2. In Gestore di Regole premete u bottu troppu "OK".
  3. Comu pudete vede, dopu allora, e cellule in a colonna sò colorate cu diverse sfumature di u listessu culore. U più u valore chì cuntene l'elemento di u zuccaru più, l'ombra hè chjaru, u menu - u più scuro.

Lezione: Formattazione condizionata in Excel

Metudu 2: aduprate u Strumentu Trà e Riflessi

Se a tavula cuntene statichi dati chì ùn anu micca intenziu di cambià cù u tempu, allora pudete aduprà un strumentu per cambià u culore di e celle per u so cuntenutu, chjamatu "Truvate è evidenziate". Questu strumentu vi permetterà di truvà i valori specificati è cambia u culore in queste celle à l'utente desideratu. Ma ci vogliu notà chì quandu cambia u cuntenutu in l'elementi di u zuccaru, u culore ùn cambierà micca automaticamente, ma resterà uguale. Per cambià u culore à l'alimentu attuale, avete a ripetizione di a pratica. Dunque, questu metudu ùn hè micca ottimale per e tavule cù un cuntenutu dinamicu.

Vedemu cumu si lavora nantu à un esempiu specificu, per chì prendemu tutti a stissa tavola di redditu d'impresa.

  1. Selezzi a colonna cù i dati chì devianu esse formattati cù u culore. Allora andate in tab "Casa" è cliccate nantu à u pulsante "Truvate è evidenziate"chì hè messu nantu à u nastro in u blocu di strumentu U editing. In a lista chì si apre, cliccate nantu à l'elemento "Truvate".
  2. A finestra accumuda "Truvà è rimpiazzà" in a tabulazione "Truvate". Prima di tutti, truvamu i valori à 400000 rubles. Siccome ùn avemu micca cellule induve u valore hè inferiore a 300000 Rubles, allora, in verità, avemu bisognu di selezzià tutti l'elementi chì cuntenenu numeri da a 300000 finu à 400000. Purtroppu, ùn pudemu micca indicà direttamente questu spaziu, cum'è in u casu di l'applicazione di una furmazione cumpressa, in stu metu hè impossibile.

    Ma ci hè una occasione di fà qualcosa di differente, chì ci darà u listessu risultatu. Pudete purtà u seguitu mudellu in a barra di ricerca "3?????". Un signu di quistioni significa ogni caratteru. Dunque, u prugramma ricerca e numeri di sei cifre chì principianu cù una cifra. "3". Hè cusì, i risultati di a ricerca continueranu valori in u range 300000 - 400000ciò chì avemu bisognu. Sè a tavula avia numerichi menu 300000 o menu 200000quì per ogni spaziu in centu migliaia a ricerca duverà esse fatta separatamente.

    Inserite l'espressione "3?????" in u campu "Truvate" è cliccate nantu à u pulsante "Truvate tutti".

  3. Dopu, i risultati di i risultati di ricerca sò visualizati in a parte inferiore di a finestra. Fate un clic col bottinu sinu di u mouse in chjave. Dopu digià a combinazione di tasti Ctrl + A. Dopu à quessa, tutti i risultati di ricerca sò messu in evidenza è, à u tempu, i elementi in a colonna chì si citanu questi risultati sò evidenziati.
  4. Quandu i elementi in a colonna sò selezionati, ùn affruntami micca a finestra. "Truvà è rimpiazzà". Esiste in a tabulazione "Casa" quì avemu muvutu in precedenza, andate a cintura à u blocu di strumentu "Font". Cliccate nantu à u triangulu à a destra di u bottinu Rifornisci u culore. A selezzione di i culori di riempimentu diversi si apre. Sceglite u culore chì vulemu applicà à l'elementi di u struperu contenendu valori inferiori a 400000 rubles.
  5. Comu pudete vede, tutte e celle di a colonna in cui i valori sò inferiori a 400000 rubli evidenziati in u culore selezionatu.
  6. Avà avemu bisognu di colorà l'elementi, in chì i valori varianu da 400000 finu à 500000 rubles. Questu spaziu include i numeri chì currenu cun u modellu. "4??????". Avemu cummerciu in u campu di ricerca è cliccate nantu à u pulsante "Truvate tutti"Da selezzione prima a colonna avemu bisognu.
  7. Simili à u tempu precedente in i risultati di a ricerca, facemu a selezzione di u tuttu risultatu ottenutu premendu a combinazione di tasti calda CTRL + A. Dopu chì andate à l'icona di selezzione di culore di riempimento. Cliccavanu nantu ad elli è cliccate nantu à u pittogramma di a tonalità chì avemu bisognu, chì verniterà l'elementi di u fogliu, induve i valori sò in u spaziu da 400000 finu à 500000.
  8. Comu pudete vede, dopu à questa azzione tutti i elementi di a tavula cun dati in u intervallu cù 400000 da 500000 evidenziata cù u culore selezionatu.
  9. Ora ci vole à selezcia l'ultima gamma di valori - di più 500000. Eccu ancu furtunati, perchè tutti i numeri sò più 500000 sò in u range di 500000 finu à 600000. Allora, in u campu di ricerca inserisci l'espressione "5?????" è cliccate nantu à u pulsante "Truvate tutti". S'ellu ci era valori superiore à 600000, ci vole à cercà ancu l'espressione "6?????" etc.
  10. Ancu una volta, selezziunu i risultati di a ricerca cù a combinazione Ctrl + A. Dopu, aduprendu u bottinu nantu à u nastro, selezziunu un novu culore chì riempisce u intervallu supere 500000 da a listessa analogia cum'è noi fù prima.
  11. Comu pudete vede, dopu à sta azzione, tutti i elementi di a colonna saranu dipintu nantu à u vicinu, secondu u valore numericu chì si pone in elli. Ora pudete fermà a finestra di ricerca cliccendu u pulsante di chjaru standard in u angulu in dirittu superiore da a finestra, postu chì u nostru compitu pò esse consideratu risoltu.
  12. Ma si riprisenta u numeru cù un altru chì va oltre i limiti chì sò piazzati per un culore particulare, u culore ùn cambierà micca, cum'è era in u metudu precedente. Questu indica chì sta opzione funziona in modo affidabile solu in quelle tabelle in cui i dati ùn cambianu.

Lezione: Cumu fà una ricerca in Excel

Comu pudete vede, ci sò dui modi per colorà e cellule dipende da i valori numerichi chì cuntenenu: usendu a formattazione condizionata è aduprà l'utile "Truvà è rimpiazzà". U primu metudu hè più progressivu, chì permette di definisce più chjaramente e cundizioni cù i quali sò destinati l'elementi di u zuccaru. Inoltre, cun una formattazione condizionata, u culore di l'elemento cambia automaticamente s'ellu cambia u cuntenutu in questu, chì a seconda metà ùn pò fà. Tuttavia, a cellula riempisce a seconda di u valore, aduprendu l'utile "Truvà è rimpiazzà" hè ancu pussibule d'usu, ma solu in tabelle statiche.