U laptop aghjusta cambia a luminosità di a schermata stessa, automaticamente

Bonu ghjornu!

Di recente, parechje domande chjamate nantu à a luminosità di un monitor portatili. Ciò hè veramente soprattutticu per i taccuie cù e schede grafiche Intel integrate HD (assai populare ultimamente, soprattuttu da chì sò più chè per un gran numaru di utenti).

L'essenza di u prublema hè circa u seguenti: quandu a foto in u portatile hè luce - a luminosità aumenta, quandu si diventa scure - a luminosità diminuisce. In certi casi hè utile, ma in u restu hà da interferisce forte cù u travagliu, l'ochji cumincianu à stà assai, è diventa estremamente fastidiu à travaglià. Cosa pò fà in stu?

Nota! In generali, aghju avutu un articulu dedicatu à u cambiu spontaneu di a luminosità di u monitor: In stu articulu pruvaraghju di complementu.

Più spessu, a schermata cambia a so luminosità à causa di l'impostazioni non ottimali. Allora, hè logicu chì avete bisognu di cuminciare cù e so impostazioni ...

Dunque, a prima cosa chì fà hè di andà à l'impostazioni di u driver di video (in mio casu - questi sò grafici HD da Intel, vedi fig. 1). Di solitu, l'icona di u driver di video hè situata à fiancu à l'oreia, in u dirittu inferiore (in u cassettu). È micca quant'è u tippu di scheda video avete: AMD, Nvidia, IntelHD - l'icona hè sempre, in solitu, presente in u cassugliu (Pudete ancu entrà i paràmetri di u driver di video cù u pannellu di cuntrollu di Windows).

Hè impurtante! Sì ùn avete micca i driver di video (o ancu quelli universali installati da Windows), allora vi propongo di aghjurnà l'upportu cù una di queste utilità:

Fig. 1. Installà Intel HD

Dopu, in u pannellu di cuntrollu, truvà a sezione di l'alimentu (hè in u ci hè un "ticchjatu" impurtante). Hè impurtante à fà i seguenti impostazioni:

  1. permette à u più prestazione;
  2. spegni a tecnulugia di risparmia di energia di u monitor (perchè cambia a luminosità in a maiò parte di i casi);
  3. Disattivà a funzione di a vita di a batteria allargata per l'applicazioni di ghjocu.

Cumu si vede in u pannellu di cuntrollu IntelHD hè presentatu in Fig. 2 è 3. A propositu, ci vole à sete tali parametri per u funziunamentu di u laptop, sia da a rete, sia da a batteria.

Fig. 2. Potenza di a batteria

Fig. 3. Alimentazione di a rete

A propositu, in e schede video di AMD a sezione necessaria hè chjamata "Potenza". E impostazioni sò impostate similmente:

  • avete bisognu di abilità u più prestazione;
  • spegne a tecnulugia Vari-Bright (chì aiuta a risparmia energia di a batteria, ancu cù a regolazione di a luminosità).

Fig. 4. Scheda video AMD: sezione di potenza

Windows Power

A seconda cosa chì aghjò di fassi cun un prublemu simile hè di fà una alimentazione puntuale in Windows. Per fà quessa, apri:Pannello di controllo

Dopu avete bisognu di sceglie u vostru schema di energia attiva.

Fig. 5. A scelta di un schema di energia

Allora avete bisognu di aprite u ligame "Cambia e impostazioni avanzate di energia" (vedi Fig. 6).

Fig. 6. Cambia e impostazioni avanzate

Quì a cosa più impurtante hè cuntenuta in a sezione "Schermata". Hè necessariu definisce i seguenti parametri:

  • I parametri in a tabulazione sò a luminosità di u schermu è u livelli di luminosità di u schermu in u modu di luminosità riduttu - ponu uguale (cum'è in Fig. 7: 50% è 56% per esempiu);
  • Spegni u cuntrollu di a luminosità adattabile di u monitor (da a batteria è da a rete).

Fig. 7. Luminosità di u schermu.

Salvà e impostazioni è ripartite u laptop. Nantu à a maggior parte di i casi, dopu à ciò, u schermu accumula u travagliu cum'è previsto - senza cambiamenti automatici di luminosità.

Servizio di monitoru di sensori

Alcuni laptops sò dotati di sensori speciali chì aiutanu à regulà, per esempiu, a luminosità di u listinu schermu. Bonu o male - una quistione discutibile, pruvaremu di disattivà u serviziu chì monitorizeghja sti sensori (è cusì disattivà stu adeguamentu auto).

Allora, aprite prima u serviziu. Per fà quessa, fate una linea (in Windows 7, fate una linea in u menu START, in Windows 8, 10 - premete a combinazione di tasti WIN + R) inserite u comando services.msc è premete ENTER (vedi Figura 8).

Fig. 8. Cumu aprite i servizii

Dopu in a lista di servizii, truvà u Servimentu di Monitoraggio di i Sensori. Poi aprite è scelle.

Fig. 9. U serviziu di monitoru di sensori (cliccabile)

Dopu avè riaviatu u laptop, se a ragione hè stata questa, u prublemu deve sparisce :).

Centru di cuntrollu di Notebook

In alcuni portatili, per esempiu, in a famosa linea VAIO da SONY, ci hè un pannellu separatu - u centru di cuntrollu VAIO. In questu centru, ci sò parechje impostazioni, ma in stu casu particulare, ne interessa a sezione "Qualità di a stampa".

In sta sezione, ci hè una opzione interessante, cioè, a determinazione di e condizioni di illuminazione è l'impostazione di luminosità automatica. Per scurdà u so operazione, basta à spostà u cursore in a posizione spento (OFF, vede Fig. 10).

À propositu, finu à quandu questu opzione hè stata spente, altre impegni di fornitura di energia, ecc. Ùn aiutanu micca.

Fig. 10. Portatile Sony VAIO

Nota Centri simuli esistenu in altre linee è à l'altri pruduttori di urdinatori. Allora, vi propongo di aprire un centru simile è verificate e impostazioni di u schermu è l'alimentu in esse. Nantu à a maggior parte di i casi, u prublema si trova in 1-2 spaghetti (cursori).

Vogliu ancu aghjunghje chì a distorsione di a foto in u schermu pò indicà problemi di hardware. Piu soprattuttu se a perdita di luminosità ùn hè micca assuciatu à un cambiamentu d'illuminazione in stanza o à un cambiamentu in l'immagine affacciata à u schermu. Ancu pejoru, strisce, ondulazioni, è altre distorsioni d'immagine appareceranu nantu à u schermu in stu mumentu (vedi Figura 11).

Se avete un prublema micca solu cù a luminosità, ma dinò cù strisce nantu à u schermu, vi pruponi di leggere questu articulu:

Fig. 11. Strisce è ondulazioni in u schermu.

Pè l'addizioni in u sughjettu di l'artìculu - ti ringraziu per anticipu. Tuttu u più!