Posizionendu u layout di switch in Windows 10


U sistema operativu Android, cum'è una versione per dispositivi mobili, esiste per più di deci anni, è durante quellu tempu, assai hannu cambiatu in questu. Per esempiu, a lista di tippi di file supportati, cum'è multimedia, hà cresce significativamente. Direttamente in st'articulu describeremo chì formati di video sò supportati da stu SOc.

Formati video Android

Chì tippu di file video ponu ghjucà un smartphone o un tablet nantu à un "robot verde" dipende da e so caratteristiche tecniche è di e funzionalità software da u fabbricante. Per impostazione predefinita, un lettore standard integratu in u sistema hè responsabile di a riproduzione di i file, è spessu hè spessu semplice è funzionalmente limitu.

Qui di sà avemu pruvutu à furnisce una risposta generalizzata (o mediata) à a dumanda di i furmati video chì sò supportati in u sistema operativo Android. Prima, designemu quelli chì ponu esse ghjucati nantu à qualunque dispositivu senza installà software addizionale, è poi procedi à quelli chì, se ùn sò micca supportati, ponu esse ghjucatu, ancu micca senza aiutu fora.

Supportatu per difettu

A discussione chì seguita fighjula nantu à i formati supportati (tipi di file), ma certi di elli anu avè e so propriite eccezioni. Cusì, quasi tutti, ancu un budget è mezu à u mezu di u budget, ponu affrontà AVI, MKV, video MP4 in risoluzione HD o Full HD, ma Quad HD è Ultra HD 4K sò difficiule da ghjucà. Hè produttivu, vicinu à i smartphones amatoriali o à i tablet, ma simplificendu, pudete dì quì: se a risoluzione di video ùn supera micca quella di u schermu di u dispositivu adupratu, ùn ci deve esse prublemi.

3GP

Formatu multimediale primitivu, supportatu da quasi tutti i dispositivi mobili è sistemi, perchè Android ùn face micca eccezione. I prugrammi video 3GP occupanu assai pocu spaziu, chì implichi u so difettu principale - a qualità di bassu assai bassu è a qualità sonora. U formatu ùn pò esse chjamatu up-to-date, ma s'ellu ci vole à salvà assai clip (per esempio, filmu è spettaculi TV) in un dispositiu cun un picculu spaziu di conservazione, u so usu hè a scelta migliore. Poi perchè i file video di pesanti pesanti pò esse facilmente convertiti in stu formatu.

Vede ancu: Cumu convertite MP4 in 3GP

MP4 / MPEG4

Moderni (è micca cusì) telefoni intelligenti è compresse registrano video in format MP4. Di conseguenza, questu hè un altru furmatu chì hè esattamente supportatu da u sistema operativu Android per difettu, indipende u lettore adupratu. Hè sì sì tippu di schedari assuciatu assai cù dispositivi mobili, è a maiò parte di l'applicazioni downloader chì furnite a capacità di scaricà video da Internet lavanu cun ellu. Cusì, nantu à puru Android 8.1, i lime Oreo MP4 riprendenu ancu l'applicazione standard di Google Photo, chì in a so essenza hè una galleria cù a funzione di storage in nube.

Vede ancu:
Cumu scaricà i video da VKontakte in Android
Cumu scaricà i video da YouTube à Android

Android supporta tutte e versioni di u standard MPEG4, sia ben cunnisciutu à tutti i MP4 è MPG o aduprate principalmente in dispositivi Apple, ma i formati M4A è M4V dispunibuli di Apple Music per Android sò audio e video, rispettivamente. Hè vera, e vecchie versioni di OS (4.4 è inferiori) ùn riprendenu micca i dui ultimi furmati, ma nimu hà annullatu a possibilità di trasformarli in un MP4 standard compatibile.

Vede ancu: Cumu convertite un video in MP4

WMV

U formatu standard di file video di OS Windows ùn pò esse chjamatu cumunale. È tuttavia, sì avete un prugettu video, hè assai probabile chì ancu un lettore standard puderà perdu. In u casu di prublemi, chì hè improbabile, pudete sempre andà per un tagghju da convertendu un clip video WMV in un MP4 o AVI supportatu, chì noi descrivemu più tardi. Eppuru, s'è per qualchì ragione WMV ùn ghjucra micca nantu à u vostru dispositivo Android è ùn vulete micca cunvertirle, cunsiglii di leghje a prossima parte di stu articulu.

Vede ancu:
Cume convertite wmv in mp4
Cume convertite wmv in avi

Pò esse ghjucatu

I formati di file video cumuni è micca so altru 3GP, MP4 è WMV pò esse ghjucatu in i dispositivi Android. È s'è in u mudellu relativamente mudernu cù una versione nova di u sistema, parechje di esse sò supportate per difettu. Se i schedari chì avenu una di l'estensioni descritte quì sottu ùn sò micca ghjucate da u lettore standard, pudete installà l'applicazione da sviluppatori di terze parti, anu dettu di elli separatamente.

Leggi più: Video lettori per Android

Verificate l'articolo in u ligame sopra, selezziunate u vostru preferitu preferitu è ​​scaricatu da u Google Play Market, aduprendu u ligame sottu à a descrizione di l'applicazione o a ricerca. Avemu raccomandatu di fà attenti à u VLC Media Player per Android, chì avemu fattu una revisione dettagliata. Questu hè un processore multimedia multifunzionale chì pò ghjucà guasi ogni video. In casu di difficoltà cù ghjucà un furmatu o un altru, pudete sempre usà un altru lettore o mudite u formatu di video originale cù l'applicazione apposta per u telefuninu.

Leggi più: Video Converters per Android

Nota: Applicazioni sviluppate da Google Foto è Archivi GOchì pò esse dighjà installatu in u vostru dispositivo, fate un travagliu eccellente cù u ghjucà di quasi tutti i formati video cumuni. Sumentanu i tipi di file descritti qui sotto.

Avi

U furmatu più diffusa di i video nantu à i computer, in a maggior parte di i casi, hè dinò ghjucatu da i dispositivi Android. S'ellu ùn hè micca accadutu, aduprà a soluzione di sopra - installate un lettore alternativu.

Mkv

Cù stu formatu più mudernu è qualitativamente megliu, e cose sò simili à AVI: se i video chì anu avè una prubbia ùn sò micca ghjucati in un lettore standard, hè basta à rimpiazzià cù un'altra app Play Market più funzionale.

Divx

Un altru formatariu multimediale chì furnisce immagini di alta qualità è sonu in video. Se u vostru mubile mobile ùn riprenda micca i file video di stu tipu cù attrezzi standard, installà un lettore di terze parti, per esempiu, u popularu KMPlayer per Android.

Flv

U cuntenutu Flash, chì, malgratu a furmazione di a tecnulugia, hè ancu abbastanza cumuni, hè ancu riprodotta da a maiò parte di i telefoni intelligenti è di i tablet in Android. Hè applicatu à tutti i video in linea è i video scaricati da Internet chì anu una stesa simile.

Vede ancu:
Cumu scaricà video à u vostru telefonu da Internet
Installà Flash Player in Android

Riproduci qualsiasi formatu video

Sì ùn vulete micca passà à i lettori video per Android cù u metudu poking, è a soluzione integrata in u sistema operativu ùn affranca cun u travagliu di ghjucà un unu o un altru formatu multimediale chì ti interessa, noi vi propemu di "pompà" l'OS è u dispositivo. Cumu fà? Basta installà MX Player è i so codecs audio è video.

Scaricate MX Player in Google Play Store

Installate questu lettore nantu à u vostru dispositivo mobile, è dopu equiparli cun supportu per quelli formati di video chì avete intenzione di guardà, cioè aghjunghje i moduli adatti. A nostra istruzzione ti aiutera à fà quellu.

Per di più: Codecs audio è video per Android

Conclusione

Da questu picculu articulu avete amparatu chì formati sò supportati per difettu o in u futuru praticamente ogni pughjilu nantu à Android pò ghjucà. Si sintesi, si pò dì u seguitu: sì u vostru smartphone o tavoletta hè statu rilasciatu in l'ultimi anni, micca a versione di OS più vechja hè installata in ellu, ma u ferru permette à esse uti senza dannu à u sistema nervosu, assicuratevi di ghjucà à u furmatu di video file attuale. forze