A cumparazione di Kaspersky Anti-Virus è Antivirusu ESET NOD32

Per difettu, l'estensioni di i file ùn sò micca visualizzati in alcuna versione di Windows, è u Top Ten ùn face micca eccezione à sta regula, dettata da Microsoft per ragioni di sicurezza. Fortunatamente, per vede queste informazioni, avete bisognu di fà un minimu di azzioni, chì discuprà sottu.

Visualizà i formati di file in Windows 10

In precedenza, era pussibule di permessu a mostra di estensioni di file in solu una via, ma in Windows 10 appariva una opzione addizionale, più pratica è più faciule da implementà. Considerate li più in particulare, cumincendu da i già cunnusciti à parechji utilizatori.

Metudu 1: Opzioni di Explorer

Chì tuttu u travagliu cù i luggeri è i cartulari in i computer cun Windows hè fattu in u manager di file preinstallatu - "Esploratore", - è l'inserzione di a visualizzazione di e extensioni hè fatta in questu, è più precisamente, in i parametri di u so tippu. Per risolve u nostru prublemu, devi fà u seguitu:

  1. In un modu furmatu, apri "Questu computer" o "Esploratore"Per esempiu, aduprendu l'etichetta attaccata à a barra di task o u so equivalente in u menù "Start"sì in precedenza aghjuntu quì.

    Vede ancu: Cumu creà una scorciatura "U me computer" in u desktop
  2. Cliccate nantu à la scheda "Vede"cliccendu in u bottinu sinu di u mouse (LMB) in a scrizzione rispettabile in u pannellu superiore di u gestore di file.
  3. In a lista aperta di opzioni dispunibule cliccate nantu à u bottinu. "Opzioni".
  4. Selezziunate l'unu elementu dispunibile - "Modificare e cartulare è e opzioni di ricerca".
  5. In a finestra "Opzioni cartella"chì saranu aperti, andate in tab "Vede".
  6. Scorri finu à a fine di a lista di dispunibuli "Opzioni avanzate" è sfatate u casu "Nascondi le estensioni per i tipi di file registrati".
  7. Avendu fattu sta, cliccate "Applicà"è dopu "OK"affinchì i vostri cambiamenti da effettu.
  8. Da ora in poi, vedite i formati di tutti i file chì sò salvati in u vostru computer o laptop è e l'unità esterna cunnessa.
  9. Cusì, pudete attivà a visualizzazione di e estensioni di file in Windows 10, almenu s'ellu hè registratu in u sistema. Simili, hè fattu in versioni precedenti di u sistema operativo Microsoft (solu a tabulazione necessaria "Esploratore" ci chjamò "Servizio"è micca "Vede"). In listessu tempu, ci hè un altru, ancu più simplici metodo in u "top ten".

Metudu 2: vedi scheda in Explorer

Da seguendu i passi sopra, puderia avè notatu chì u parametru di interesse chì hè responsabile per a visibilità di i formati di file hè direttamente in u pannellu. "Esploratore"cioè, attivà ùn accade micca necessariu à "Opzioni". Basta à aprite a tab "Vede" è in un gruppu di strumentu Mostra o Nascite, selezziunà a casella accantu à l'elemento Estensioni di Nome di File.

Conclusione

Ora sapete cum'è permessu a mostra di estensioni di file in Windows 10 OS, è ci hè dui modi di sceglie. U primu di elli pò esse chjamatu tradiziunale, postu chì hè implementatu in tutte e versioni di u sistema operativu, u secondu hè, ancu una modesta, ma sempre favurosa l'innovazione di e "decine". Speremu chì a nostra piccula guida sia stata utile à voi.