Cume riparà u file di l'ospite

Tuttu u tippu di prublemi cù l'entrata in i siti, quandu ùn pudete logà in Odnoklassniki, cuntattaci noi per dì chì u vostru contu hè bloccatu in sospetta di hacking è vi chiede di inserisce un numeru di telefonu, poi un codice, è di quì ritiranu soldi da u contu cambiamenti in u schedariu Hosts sistema.

Ci hè parechje maniere di riparà u file d'ospite in Windows è sò tutti abbastanza semplici. Considerà trè metudi di sti, chì, prubabile, saranu abbastanza à mettere questu file in ordine. Aggiornamentu 2016: Dottore di l'ospite in Windows 10 (cume cambia, risturmi duve si trova).

Fissà i padroni di u notepad

U primu modu in cui vedemu hè cum'è di risolve u schedariu di l'ospite in u librettu. Forse questa hè a via più faciule è più veloce.

Prima, lanciate u blocco note per nome di l'amministratore (questu hè necessariu, altrimenti l'ospiti corretti ùn serà salvatu), per chì:

  • In Windows 7, andate à "Avvia" - "Tutti i Programmi" - "Standard", cliccate à dirittu cliccate nantu à u notepad è selezziunate "Run as Administrator".
  • In Windows 8 è Windows 8.1, annantu à a schermata iniziale, cuminciate à digità e prime lettere di a parola "Notepad", u pannellu di ricerca si aprà da a destra. Cliccate à u dirittu nantu à u notepad è sceglite "Run as administrator".

U passu successivu hè di aprire u schedariu di hosts. Per fà ciò, selezziunu "File" - "Apri" in u notepad, cambia da "Documenti di testo .txt" a "Tutti i File" in fondo à a finestra aperta, andate in a cartella C: Sistemi di Windows System32 ecc è aprite u schedariu padroni di casa.

Ci vole à avverà chì, sì avete parechji file host, allora avete bisognu di aprite quellu chì ùn avete alcuna estensione.

L'ultimu passu hè di rimuovere tutte e righe inutili da u file di hosts, o semplicemente incollà i so cuntenuti originali in un file chì pò esse copiatu, per esempio, da quì (è nant'à u tempu per vede chì linee sò inutili).

# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp. # # Hè un esempiu di file HOSTS adupratu da Microsoft TCP / IP per Windows. # # Questo file contiene l'indirizzi IP per i nomi d'ospite. Ogni articulu in linea. L'indirizzu IP seguitu da u nome d'ospite corrispondente. # L'indirizzu IP deve esse separatu da almeno un spaziu. # # Inoltre, i commenti (cume questi) ponu esse inseriti in # e linie # individuale o seguendu u nome di a macchina designata da un simbulu '#'. # # Per esempiu: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # server di sorgente # 38.25.63.10 x.acme.com # x client host # risoluzione di nomi localhost è DNS DNS stessa. # 127.0.0.1 localhost # :: 1 localhost

Nota: u file di l'ospite pò esse vuutu, questu hè normale, perciò ùn ci vole micca esse riparatu. U testu in u file di l'ospite hè in russo è in inglese, ùn importa.

Dopu, selezziunu "File" - "Salvà" è salvate i padroni revisti (pò esse micca salvatu se avete principiatu u Notepad cum'è amministratore). È ancu consigliabile riavvià u computer dopu questu azzione per chì i cambiamenti entranu in vigore.

Cumu fermà i padroni in AVZ

Un altru modu simprivale di risolve i host hè di aduprà l'utility antivirus AVZ (ùn pò micca solu fattu sta, ma solu a riparazione di l'ospite serà considerata in sta istruzzione).

AVZ pò esse scaricatu gratuitamente da u situ di sviluppatore ufficiale //www.z-oleg.com/secur/avz/download.php (guardà da u latu dirittu).

Spacchite l'archiu cù u prugramma è fate un file Avz.exe, dopu in u menù principale di u prugramma selezziunu "File" - "Ripristina sistema" è selezziunate una casella "Rinomina u schedariu".

Fate dunque cliccate "Eseguite operazioni marcate", è quandu hè finitu, riavete u computer.

Microsoft risolve u utilità per risturà i padroni di file

È l'ultimu modu hè di andà à a pagina //support.microsoft.com/kb/972034/ru dedicata à ripristinà u schedariu di l'ospite è scaricà l'imprudenza quì Fix u per fà truvà automaticamente stu file à u so statu originali.

In più, in sta pagina truverete u cuntenutu originale di u file hosts per vari sistemi operativi.