Come rimuovere OneDrive da Windows Explorer 10

In precedenza, u situ hà publicatu dighjà e istruzioni nantu à cum'è per disattivà OneDrive, rimuovere l'icona da a barra di task, o rimuve cum'è OneDrive inghjuntu in l'ultime versioni di Windows (vede Cumu disattivà è rimuete OneDrive in Windows 10).

Tuttavia, cun una semplice rimozione, ancu cumunu in i "Programmi e Funzioni" o impostazioni di l'applicazione (sta funzione apparse in l'aggiornu di i Creators), l'elemento OneDrive rimane in l'esploratore, è pò sembra sbagliata (senza l'icona). In qualchì casu, pò esse necessariu simplicatamente rimuovere questu articulu da l'esploratore senza eliminà l'applicazione stessa. In sta guida, imparerai à sguassà OneDrive da u pannellu di l'Explorer Windows 10. Può ancu esse utili: Cumu spostà a cartella OneDrive in Windows 10, Cumu rimuovere oggetti ingombranti da Windows 10 Explorer.

Eliminà OneDrive in Explorer cù Editor Editor

Per rimuovere l'elemento OneDrive in u riquadro di sinistra di Windows 10 Explorer, hè basta à fà micca cambiamenti in u registro.

I passi per cumplà a missione sò i seguenti:

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è digià regedit (è cliccate nant'à Enter dopo u digitu).
  2. In u editore di u registru, andate in a sezione (cartulari à manca) HKEY_CLASSES_ROOT CLSID {018D5C66-4533-4307-9B53-224DE2ED1FE6}
  3. A parte destra di l'editor di u registru, vedite un parametru chjamatu System.IsPinnedToNameSpaceTree
  4. Fate un dopu cliccate nantu à quessa (o cliccate à dirizzione diritta è sceglite l'elemento menu di Edità è setate u valore à 0 (zero). Cliccate OK.
  5. Se avete un sistema di 64 bit, allora aghjettu à u parametru specificatu, cambiate in listessu modu u valore di u parametru cù u listessu nomu in a sezione. HKEY_CLASSES_ROOT Wow6432Node CLSID {018D5C66-4533-4307-9B53-224DE2ED1FE6}
  6. Smetta editor di Registre.

Subitu dopu avà eseguitu questi passi simuli, l'elemento OneDrive sparirà da l'Esploratore.

Solitamente, riavvicinamenti di l'Esploratore ùn hè micca necessariu per ciò, ma s'ellu ùn hà fattu immediatamente, provate à riavvià: fate un clic col menu dirittu nantu à u pulsante di inizio, selezziunu "Task Manager" (se dispunibule, cliccate "Dettagli") Cliccate nantu à u pulsante "Ripartisce".

Aggiornamentu: OneDrive pò esse trovu in un altru locu - in u dialettu "Sfoglia cartelle" chì si presenta in certi prugrammi.

Per rimuovere OneDrive da u dialogu Browse Folder, eliminà a sezioneEserciziu di Microsoft Windows WindowsVersion di Microsoft Windows ExplorerVersion Cuntenutu di Scrittura Microsoft Windows WindowsVersione di Explorazione Scrittura di Scrittura NameSpace {018D5C66-4533-4307-9B53-224DE2ED1FE6} in l'editor di registri di Windows 10.

Eliminiamo l'elemento OneDrive in u pannellu di esploratore cù gpedit.msc

Se Windows 10 Pro o Enterprise versione 1703 (Creators Update) o novu hè installatu in u vostru computer, pudete rimuovere OneDrive da Explorer senza cancellà a applicazione stessa cù l'editor di criterii di gruppu locale:

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è entrate gpedit.msc
  2. Andate in Configurazione Computer - Modelli Amministrativi - Componenti di Windows - OneDrive.
  3. Fate un doppio clic nantu à l'elemento "Pruibite l'usu di OneDrive per conservà i file in Windows 8.1" è stabilite u valore "Enabled" di stu parametru, applica i cambiamenti apportati.

Dopu sti passi, l'elemento OneDrive sparirà da l'esploratore.

Comu hè statu annotatu: da sè, stu metudu ùn elimina micca u OneDrive da u computer, ma elimina solu l'elemento corrispondente da u pannellu di accessu rapidu di u esploratore. Per rimuovere completamente l'applicazione, pudete aduprà l'istruzzione chì hè stata citata à l'iniziu di u articulu.