In u prucessu di vari calcoli è di travaglià cù dati, hè spessu necessariu calcà a so valenza media. Si calcula aghjunghendu i numeri è dividendu u mumentu totalu per u so numeru. Facemu capisce cumu calculà a media di un serie di numeri chì utilizanu Microsoft Excel in diversi modi.
Metudiu Standard di Calculu
U modu più simplici è più cunosciutu per truvà a media aritmetica di un serie di numeri hè aduprà un bottinu speciale nant'à u ribbon di Microsoft Excel. Selezziu u range di numeri situati in a colonna o a linea di u documentu. Mentre in a "Home" tab, cliccate nantu à u "AutoSum" pulsante, chì si trova nantu à u nastro in "Editing" cassetta degli attrezzi. Da u listinu in goccia, selezziunate l'elemento "Mediu".
Dopu, dopu, utilizendu a funzione "AVERAGE", u calculu hè fattu. A media aritmetica di questu serie di numeri hè affissata in a cella sottu à a colonna selezionata, o à a destra di a riva selezionata.
Questu metudu hè bona semplicità è facilità. Ma hà ancu inconvenienti significativi. Cù stu metodo, pudete calcà u valore mediu di solu i numeri chì sò disposti in una rima in una colonna, o in una riga. Ma, cun una matrice di cellule, o cun cellule sparghjate nantu à un stratu, usando questu metudu ùn pò micca funzionà.
Per esempiu, se sceglite duie colonne è calculate a media aritmetica da u metudu descrittu sopra, allora a risposta dà da ogni colonna separatamente, è micca per l'intera gamma di cellule.
Calculu usando a funzione wizard
Per i casi chì avete bisognu di calculà a media aritmetica di una matrice di cellule, o cellule sparteghjate, pudete aduprà a funzione guidata. Applica tutte e listessa funzione "AVERAGE", cunnisciuta da u primu mètudu di calculu, ma fà in un modu leggermente diversu.
Facemu clic nantu à a cella induve vulemu u risultu di u calculu di u valore media. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione" chì si trova à a sinistra di a barra di formula. Oppure, scrivemu a combinazione di tasti Shift + F3.
Inizia a funzione wizard. In a lista di funzioni cercemu "MEDIA". Selezziunu, è cliccate nantu à u pulsante "OK".
A finestra d'argumentu di a funzione apre. In u campu "Numru" inserite l'argumentazioni di a funzione. Si pò esse numeri ordinari o indirizzi di cellule induve quessi numeri sò situati. S'ellu ùn hè micca divertente per voi di entrà manualmente l'indirizzi di e celle, fate un clic nantu à u bottinu situatu à a destra di u campu di entrata di dati.
Dopu, a finestra d'argumentazione di funzioni sarà minimizata, è pudete selezziunu u gruppu di cellule nantu à u fogliu chì prendite per u calculu. Poi, ancu, cliccate nantu à u bottinu à a sinistra di u campu di entrata di dati per tornà à a finestra di argumenti di funzione.
Se vulete calculà a media aritmetica trà i numeri chì sò in gruppi separati di cellule, allora esegu e stesse azzioni cum'è menzionate sopra in u campu "Numru 2". È cusì chì tutti i gruppi necessari di cellule sò scelti.
Dopu à ciò, cliccate nantu à u bottinu "OK".
U risultatu di u calculu di a media aritmetica sarà messu in evidenziatu in a cella chì selezziunate prima di lancià a procedura guidata.
Formula Bar
Ci hè un terzu modu per esegui a funzione "AVERAGE". Per fà quessa, andate in la tabulazione "Formule". Selezzi a cellula in cui u risulte sarà visualizatu. Dopu à quessa, in u gruppu di strumenti "Biblioteca di funzioni" nantu à a nastro cliccate nantu à u bottu "Alle funzioni". Appa un elencu in cui avete bisognu à passà per l'articuli "Statistica" è "MEDIA" in modo sequenziale.
Poi, esattamente a stessa finestra d'argumentazione di funzione hè lanciata cum'è usando a Funzione guidata, l'operazione in cui noi hè descrittu in dettaglio sopra.
Ulteriori azzioni sò esattamente uguale.
Funzione di entrata manuale
Ma ùn vi scurdate chì pudete sempre entrà a funzione "AVERAGE" manualmente se volete. Avemu u mudellu seguente: "= AVERAGE (cell_address (number); cell_address (number)).
Certu, questu metudu ùn hè micca cunsideratu cum'è ancu, è impone chì certe formule venenu mantenute in a testa di l'utente, ma hè più flessibile.
U calculu di u valore media di a situazione
In più di u calculu usuale di u valore mediu, hè pussibule di calculà u valore media di a situazione. In questu casu, solu i numeri da u spaziu sceltu chì risponde à una certa situazione saranu presi in considerazione. Per esempiu, se questi numeri sò più alti o menu di un valore specificu set.
Per questi scopi, a funzione "AVERAGE" hè usata. Com'è a funzione "AVERAGE", pò esse lanciata cù u Vintu Funzione, da a barra di formula, o cù l'ingressu manualmente in a cellula. Dopo a finestra di l'argomenza di funzione hè stata aperta, hè necessariu inserisce i so parametri. In u campu "Intervallo", inserite u intervallo di cellule, chì i valori chì participeranu à determinà u numaru aritmeticu media. Facemu lu listessu cum'è a funzione "AVERAGE".
È quì, in u campu di a "Condizione" duvemu d'indicà un valore specificu, chì i numeri di più o menu participanu à u calculu. Questu pò esse fattu cù segni di cumparazione. Per esempiu, aghju fattu l'espressione "> = 15000". Hè cusì, solu e cellule di u intervallo in cui i numeri sò più grandi o uguali a 15000 sò presu per u calculu.
U campu di l'intervallo di media hè micca necessariu. L'inserimentu di i dati in essi hè obbligatoriu solu quandu utilizanu e cellule cu cuntenutu testu
Quandu tutti i dati sò entrati, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Dopu à quessa, u risultatu di u calculu di a media aritmetica di u intervallu selettitu hè visualizatu in a cella preselezionata, à eccezione di e cellule chì ùn tenenu micca e condizioni
Comu pudete vede, in Microsoft Excel, ci sò una serie di strumenti cù chì pudete calcà u valore mediu di una serie di numeri selezionata. Inoltre, ci hè una funzione chì seleziona automaticamente numeri da un intervallo chì ùn rispondenu micca à i criteri stabiliti in precedenza da l'utente. Hè rendendu i calculi in Microsoft Excel ancu più user-friendly.