Fissà i problemi audio in Windows XP


A mancanza di sonu in u sistema operativu hè una cosa abbastanza sgradevule. Semu ùn pò micca guardà film è video in Internet o in un computer, ascoltà a vostra musica preferita. Cumu risolte a situazione cù l'impussibilità di ghjucà audio, discutemu in questu articulu.

Risolve i problemi sonori in Windows XP

I prublemi di u sonu in u sistema operativu più spessu si verificanu à causa di vari fallimenti di sistema o malfunzionamentu di i nodi di hardware chì dighjà a riproduzione audio. L'aggiornamenti reguli, l'installazione di u lugiziale, i cambiamenti à u profilu di e configurazione di Windows - tuttu ciò pò cunduce à chì, quandu riproduce u cuntenutu, ùn sentite micca nulla.

Reason 1: equipment

Considerà, forse, a situazione più cumuna - a cunnessione sbagliata di l'altoparlanti à a scheda madre. Se u vostru sistema di parlanti hà solu dui canali (dui diffusori sò stereo), è u sonu 7.1 hè disaccumpagnatu nantu à a scheda madre o a scheda sana, allora pudete bè sbassi cu a scelta di jack per a cunnessione.

I colonne 2.0 sò cunnesse cù una sola spina. mini jack 3.5 u connettore verde.

S'ellu hè impiantatu di dui casse è di un subwoofer (2.1), in a maggior parte di i casi, hè cunnessu cù u listessu modu. S'ellu ci hè dui prucieti, u secondu hè di solitu cunnessu à a jack arancione (subwoofer).

L'altanti cun un sughjettu di sei canali (5.1) anu già trè cavi. In u culore, coincidenu à i connettori: u verdu hè per i difusori anteriori, u neri hè per l'altoparlanti retro, arancione hè per u centru. U subwoofer, più spessu, ùn hà micca una sponda separata.

Sistemi di ottu canali utilizanu un più connettore.

Un altru motivu evidenti - a mancanza di energia da u putere. No importa quantu cunfidenza sete, verificate se u sistema audio hè connectatu à a rete elettrica.

Ùn si esclusa a possibilità di u fallimentu di i cumpunenti elettronichi nantu à a scheda madre o in colonne. A soluzione standard hè quì di pruvà à cunnesse un buon hardware à u vostru computer, è dinò per verificare se i parlanti anu travaglià nantu à un altru.

Reason 2: service audio

U serviziu Audio di Windows responsabile di a gestione di dispositivi audio. Se u serviziu ùn sia principiatu, u sonu in u sistema operativu ùn funziona micca. U serviziu accende quandu u OS s'avveste, ma per qualchì perchè questu ùn pò daveru. Culpà per tutti i fallimenti in l'impostazioni di Windows.

  1. Bisogna aprire "Pannello di cuntrollu" è andate in a categoria "Prestazione è Servizio".

  2. Allora avete bisognu di aprite a sezione "Amministrazione".

  3. Questa sezione contiene una etichetta cù u nomu "Servizi"Cun duie, pudete gestì u strumentu chì avemu bisognu.

  4. Quì, in a lista di servizii, avete bisognu di truvà u serviziu di Audio di Windows è verificate se hè abilitatu, è dinò chì modalità hè specificatu in a colonna Tipu Startup. Modu deve esse "Auto".

  5. Se i parametri ùn sò micca uguale a quelli chì si vedenu nant'à l'imagine di quì, ci vole à cambià. Per fà quessa, cliccate PKM in u serviziu è aprite e so proprietà.

  6. Prima di tutti, cambemu u tippu startup à "Auto" è spingi "Applicà".

  7. Dopu applicazione di l'impostazioni, u bottinu diventa attivu. "Start"tale ùn era micca dispunibile se u serviziu avia un tippu di avvicinamento "Disabled". Cliccate nantu à sta.

    Windows hà, su richiesta, accende u serviziu.

In una situazione in cui i parametri sò stati inizialmente configurati correttamente, pudete provà à risolve u prublema ripartendu u serviziu, per chì avete bisognu di selezialu in a lista è cliccate nantu à u link corrispondente in a parte in alto à a finestra.

Reason 3: System Volume Settings

Spessu, a mancanza di sonu hè causata da adattà u volume, o piuttostu u so livellu, uguale a zero.

  1. Truvate in l'icona di a vigna di sistema "Volume", cliccate nantu à u cù u dirittu di u mouse è selezziunate "Open Volume Control".

  2. Verificate a situazione di i cursori è a mancanza di daws in i caselli in bè sottu. Prima di tutti, sò interessati à u volume generale è u volumu di i parlanti di PC. Si pò andà chì un prugramma hà spintò di manera indipendente u sonu o riduce u so livello à zero.

  3. Se u volume in u regolatore di a finestra hè bè, allora chjamemu "Impostazione di Parametri Audio" ci in u banditu.

  4. Eccu nantu à a tabulazione "Volume" verificà ancu u livellu sonu è casella di verifica.

Reason 4: Driver

U primu segnu di un driver non travagliu hè a inscrizzione "Ùn ci sò dispositivi audio" in a finestra di configurazione di u sistema, tab "Volume".

Pudete identificà è risolve un prugrammu audio per dispositivo "Manager di dispositivi" Windows

  1. In "Pannello di cuntrollu" vai in categoria "Prestazione è Servizio" (vede sopra) è andate à a sezione "Sistema".

  2. In a finestra di pruprietà, aprite a tab "Attrezzatura" è cliccate nantu à u pulsante "Manager di dispositivi".

  3. Poi dì duie opzioni sò pussibule:
    • In "Dispatcher"in un ramo "Dispositivi audio, video è di ghjocu" ùn ci hè micca un controller di sonu, ma hè una rama "Altri dispositivi"cuntene Dispositivo scunniscutu. Si pò esse u nostru sonu. Ciò significa chì ùn hè micca installatu alcun driver per u controllore.

      In stu casu, cliccate PKM annantu à u dispositivo è sceglite "Aggiorna Driver".

      In a finestra "Installazione guidata di l'hardware" sceglite un articulu "Sì, sulu sta volta"in tali casi, permettendu à u prugramma di cunnesse à u situ di Windows Update.

      A seguitu, selezziunà l'installazione automatica.

      L'educatore cerca automaticamente e installazione di u software. Dopu installazione, devi rimettardu u sistema operativu.

    • Un'altra opzione hè chì u controller hè scopu, ma ci hè un segnale di avvertenza à fiancu in forma di un cercu giallu cù un puntu esclamativo. Ciò significa chì u driver hè fallitu.

      In sta situazione, cliccate ancu PKM nantu à u controller, andate in a prupietà.

      Dopu, andate in tab "Driver" è spingà u pulsante "Elimina". U sistema anu avemu chì u dispositiu sarà aduatu. Avemu bisognu, d'accordu.

      Comu pudete vede, u controller hè scumparutu da i dispositivi di sughjettu di filiale. Ora, dopu à riavvià, u driver hè installatu è ripartitu.

Reason 5: codecs

U cuntenutu media digitale prima di a trasmissione hè codificatu in vari modi, è quandu ghjunghje à l'usu fini, hè decodificatu. I codecs sò implicati in stu prucessu. Spessu, quandu reinstallate u sistema, ci si scorda di questi componenti, è per u funziunamentu normale di Windows XP, sò necessarii. In ogni casu, hà bisognu d'aggiornu u prugramma per eliminà stu fattore.

  1. Andate à u situ ufficiale di i sviluppatori di u pacchettu K-Lite Codec Pack è scaricate l'ultima versione. Oghje, u supportu di Windows XP hè annunziatu fino à u 2018, cusì versioni publicate dopu ùn puderanu micca esse installate. Prestu attenzione à i numeri mostrati in u screenshot.

  2. Aprite u pacchettu scaricatu. In a finestra principale, selezziunate l'installazione normale.

  3. Dopu, selezziunu u lettore multimediale di difettu, cioè, cun chì u cuntenutu sarà automaticamente riprodutu.

  4. In a prossima finestra, lasciate tuttu cum'è.

  5. Poi sceglite una lingua per tituli è sottotituli.

  6. A finestra successiva prupone per configurà i parametri di uscita per i codificatori audio. Quì hè necessariu determinà ciò chì hè u nostru sistema radio, quanti canali è se u decodificatore integratu hè presente in l'apparecchimentarii audio. Per esempiu, avemu un sistema 5.1, ma senza un ricevitore integratu o esterno. Selezziunate l'elemento pertinente nantu à a sinistra è indichi chì u computer hà da trattà cù decoding.

  7. E impostazioni sò fatte, appena cliccate "Install".

  8. Dopu a stallazione di codecs ùn hè micca superflue, riavvi Windows.

Reason 6: BIOS Settings

Pò passà chì u pruprietariu precedente (è forse tu, ma a scurdassiu) quandu cunnessu a carta audio hà cambiatu i cunfusioni di u BIOS di a scheda madre. Questu opzione pò esse chjamata "Funzione audio à bordu" è di abilità u sistema audio integratu in a scheda madre, deve esse "Enabled".

Se dopu à tutte e azzioni l'audio ùn hà micca da ghjucà, allora forse l'ultimu strumentu reinverà Windows XP. Tuttavia, ùn ci vole micca di fretta, perchè ci hè una occasione di pruvà à ripristinà u sistema.

Per saperne di più: Modi per ripristinà Windows XP

Conclusione

Tutte e cause di i prublemi di sona è e so soluzioni date in stu articulu vi aiutanu à andà fora di a situazione è cuntinuà à goda di musica è film. Ricurdate chì azzioni cutanee come l'installazione di "novu" piloti o software prubetti per migliurà u sonu di u vostru vecchio sistema audio pò dà à prublemi è ripruduzione manuale di e funzioni à longu andà.