Pubblicità in u navigatore - cume si smette o si maschera?

Ciao A publicità oghje pò esse trovata in quasi tutti i siti (in una forma o altra). È ùn ci hè nunda di male in ellu - à volte hè solu à a pera di u so chì tutte e spese di u pruprietariu di u situ per a so creazione sò pagati.

Ma tuttu hè bè in moderazione, cum'è pubblicità. Quandu diventa troppu nantu à u situ, diventa estremamente incomode per uttene l'infurmazioni da esse (ùn aghju micca parlà di u fattu chì u vostru navigatore pò inizià à aprite vari tabs è Windows senza a vostra cunniscenza).

In questu articulu mi vogliu parlà di cum'è di fà rapidamente è sbarrazzà di publicità in qualunque browser! È cusì ...

U cuntenutu

  • Metudu numeru 1: rimuovi annunci cù piatti speciali. i prugrammi
  • Metudu numeru 2: amparà annunci (cù l'estensione Adblock)
  • Se a pubblicità ùn sparisce dopu à l'installazione di spezii. utilità ...

Metudu numeru 1: rimuovi annunci cù piatti speciali. i prugrammi

Ci sò parechji prugrammi per bloccà a publicità, ma pudete contà i boni à e so mani. A mo opinione, unu di i migliori hè Adguard. In realtà, in st'articulu aghju volutu mette in cuntestazione e raccomandaraghju di pruvà ...

Adguard

U situ ufficiale: //adguard.com/

Un micu prugramma (u kit di distribuzione pesa circa 5-6 MB), chì ti permette di bloccà facilmente è rapidamente annunci più fastidiosi: pop-up windows, apertura tabs, teasers (cum'è in Figura 1). Funziona abbastanza rapidamente, a differenza di a velocità di caricà e pagine cun essa è senza hè quasi u listessu.

L'utile hà sempre un assai di funzioni differenti, ma in u quadru di questu articulu (pensu), ùn hà micca sensu spieghjeli ...

À propositu, in fig. 1 presenta duie screenshot cù Adguard accuminatu è spente - a mo opinione, a differenza hè in a faccia!

risu 1. Paragunazione di u travagliu cù Adguard abilitatu è disabile.

Utenti più spartuti puderanu argumentà chì ci sò extensioni di navigatore chì fà u listinu travagliu (per esempio, una di e più famose esterni di Adblock).

A differenza tra Adguard è l'estenzione di navigatore di solitu hè mostrata in Fig. 2

Fig.2. A cumparazione di e allunghe di bloccu d'Adguard è di annunci.

Metudu numeru 2: amparà annunci (cù l'estensione Adblock)

Adblock (Adblock Plus, Adblock Pro, etc.) hè in principiu una bona estensione (a parte di i pochi inconvenienti enumerati sopra). Hè installatu assai veloce è facilmente (dopu a installazione, una icona distintiva apparirà nantu à unu di i pannelli superiore di u navigatore (veda l'immagine nantu à a sinistra), chì ponerà l'impostazioni per Adblock). Considerà l'installazione di questa estensione in parechji navigatori popolari.

Google Chrome

Indirizzu: //chrome.google.com/webstore/search/adblock

L'indirizzu sopra cundottu vi portà immediatamente à a ricerca di questa estensione da u situ web ufficiale di Google. Avete ghjustu à sceglie a estensione per installà è installà.

Fig. 3. Scelu di e extensioni in Chrome.

Mozilla firefox

Indirizzu di installazione di più: //addons.mozilla.org/ru/firefox/addon/adblock-plus/

Dopu avè andatu per sta pagina (ligame sopra), basta à cliccà solu un bottinu "Add to Firefox". U campu di ciò chì ghjunghje nantu à u pannellu di u navigatore hè un novu bottinu: blocchiu di annunci.

Fig. 4. Mozilla Firefox

Opera

Indirizzu à stallà l'estensione: //addons.opera.com/en/extensions/details/opera-adblock/

L'installazione hè identica - andate nantu à u situ ufficiale di u navigatore (ligame sopra) è cliccate nantu à un bottinu - "Add to Opera" (veda Fig. 5).

Fig. 5. Adblock Plus per u navigatore Opera

Adblock hè una extensione per tutti i navigatori popolari. L'installazione hè identica in ogni locu, di solitu ùn necessite micca più di 1-2 clic di mouse.

Dopu avè installatu l'estensione, una icona rossa appare in u righjunu superiore di u navigatore, cù cui pudete decidere velocemente s'ellu si blocca annunci in un situu particulare. Assai praticu, vi dicu (un esempiu di u travagliu in u navigatore Mazilla Firefox in Figura 6).

Fig. 6. Adblock funziona ...

Se a pubblicità ùn sparisce dopu à l'installazione di spezii. utilità ...

Una situazione piuttostu tipica: hai cuminciatu à notà un abbondanza di pubblicità in vari siti è pigliatu di installà un prugramma chì u blocca automaticamente. Installatu, configuratu. A publicità hè diventata menu, ma esiste sempre, è nantu à i siti in cui, in teoria, ùn deve micca esse certu! Vi dumandate l'amichi - confermanu chì a publicità in stu situ ùn hè micca mostrata in stu situ nantu à u so PC. Venuta dispiegazione, è a quistione: "cosa fà, è ancu se u prugramma per blocà a publicità è l'estensione Adblock ùn aiuta?".

Tentate di scansu ...

Fig. 7. Esempiu: a publicità chì ùn hè micca annantu à u situ "Vkontakte" - a publicità hè visualizzata sulu u vostru PC

Hè impurtante! Di norma, tali publicità appiendenu à causa di un'infezione di u navigatore cun applicazioni maligno è script. Più spessu, l'antivirus ùn hà truvatu nisunu dannoso in essu è ùn pò micca aiutà à risolve u prublema. U navigatore hè infettatu, in più di a metà di i casi, durante l'installazione di vari prugrammi, quandu l'utente preme "più in più" da inertia è ùn guarda micca i marchi di spunti ...

Ricetta universale di pulizia di navigatore

(vi permette di sbarazzarsi di a maiò parte di i virus chì infettenu i navigatori)

STEP 1 - verifica un computer cumunu cù antivirus

Hè prubabile chì cuntrolli cù un antivirus ordinariu ti salvarà da a publicità in u navigatore, ma questu hè a prima cosa che vi propongo. U fattu hè chì spessu cù questi moduli publicitarii in Windows sò caricate più schedari periculosi chì sò assai bramati per eliminà.

Inoltre, s'ellu ci hè un virus in u PC, hè possibile chì ùn ci sia micca più centinaia (link à l'articolo cun u migliore software antivirus sottu) ...

Best Antivirus 2016 -

(A propositu, a scansione antivirus si pò fà ancu in a seconda tappa di st'articulu, aduprà l'utilità AVZ)

STEP 2 - verificate è restituite u file di l'ospite

Cù l'aiutu di u schedariu hosts, parechji virus ponenu cambià un situ cù un altru, o blocanu l'accessu à un situ. Inoltre, quandu a publicità vene in u navigatore - in più di a metà di i casi, u file di l'ospite tende da culpà, cusì a pulizia è a risturazione hè una di e prime raccomandazioni.

Pudete ripristinaru in diversi modi. Sugriu unu di i più facili è aduprà l'utilità AVZ. In primu, hè libera, dopu, restituisce u schedariu, ancu s'ellu hè bloccatu da un virus, terzu, ancu un utilizatore principiante pò gestisce ...

AVZ

U situ web di software: //z-oleg.com/secur/avz/download.php

Unu di i migliori programmi per ripristinà u computer dopu ogni infezione virale. Aghju chjappu di avè lu in u vostru computer senza fallu, più di una volta vi aiuterà fora in casu di prublemi.

In questu articulu, questu utilità hà una funzione - hè a riparazione di u file di l'ospite (avete bisognu di attivà solu 1 flag: File / Sistema Ripite / sceglite u schedariu di l'ospite - vede Fig. 8).

Fig. 9. AVZ: riprisenta cunfusioni di sistema.

Dopu avè ristabilitu u schedariu di l'ospite, pudete ancu fà una scansione piena di computer per virus (se ùn l'avete micca fattu in u primu passu) cun quest'uternità.

STEP 3 - verificate i collegamenti di u navigatore

Poi, prima di lancià u navigatore, vi prupone di verificà immediatamente a scelta di navigatore, chì si trova in u desktop o in a barra di task. U fattu hè chì, spessu, oltre à lanciari u lugghjettu in sè, aghjunghjenu una linea per lancià annunci "virali" (per esempio).

Verificà a cursa chì cliccate nantu à u latu quandu lanciate u navigatore hè assai semplice: cliccate à dirizzione diritta annantu à ella è selezziunate "Proprietà" in u menù contestuale (cum'è in Figura 9).

Fig. 10. Verificate l'etichetta.

Dopu, attenti a linea "Objettu" (veda Fig. 11 - tuttu in sta foto avete tuttu in sta foto).

Esempiu di linea di virus: "C: Documenti è Impostazioni Utente Utente di Dati Navigatori exe.emorhc.bat" "//2knl.org/?src=hp4&subid1=feb"

Fig. 11. Stà oghjettu senza pratiche sospette.

Per tutte e sospette (è micca scumparere annunci in u navigatore), suggeriscu sempre smuntà e scelte rapide da u desktop è di creendali di novu (per creà un novu scorciagghiu: andate in a cartella duve hè installatu u vostru prugramma, allora trova u file eseguibile "exe", clicca A questu, cliccate u cliccate e cliccate nant'à u menù contestuale di l'esploratore selezziunate a opzione "Send to desktop (crea curta)").

STEP 4 - verificate tutti i add-ons è e extensions in u navigatore

Spessu relativamente spazii di publicità ùn si nascondenu di l'usu è si pò truvà solu in a lista di estensioni o di add-ons di u navigatore.

A volte si dà un nome chì hè assai simile à ogni prumuzione cunnisciuta. Cusì, una semplice raccomandazione: rimuete da u vostru navigatore tutte e extensioni micca daveru cuncepite è addizioni è estensioni chì ùn usate micca (vedi Fig. 12).

Chrome: andate in chrome: // extensions /

Firefox: Premete u Ctrl + Shift + A combinazione di tasti (vedi Figura 12);

Opera: Ctrl + Shift + Una combinazione di tasti

Fig. 12. Add-ons in browser Firefox

STEP 5 - verificate e applicazioni installate in Windows

Per analogia cù u passu precedente - si consiglia di verificà a lista di prugrammi installati in Windows. Un'attenziazione speciale à prugrami scunnisciuti chì eranu installati ùn tantu tempu avà (circa paraghiale in termini cume a publicità apparve in u browser).

Tuttu quellu chì ùn sapete micca - sentite libare di sguassate!

Fig. 13. Disinstallà l'applicazioni scunniscute

À propositu, u installatore standard di Windows ùn mostra sempre tutte e applicazioni chì sò state installate in u sistema. Sugà ancu ad aduprà l'applicazione consigliata in stu articulu:

eliminazione di i prugrammi (parechji maneri):

STEP 6 - verificate u computer per malware, adware, etc.

È infine, u più impurtante hè di verificà u computer cù utenze speciali per ricercà tutti i generi di adware "spazzatura": malware, adware, etc. L'antivirus, di regula, ùn truge micca una cosa simile, è pensa chì tuttu sia in ordine cù u computer, mentre nè un browser

Aghju chjò una coppia di utilità: AdwCleaner è Malwarebytes (verificate u vostru computer, preferibilmente cù i dui (travagliani assai veloce è occupanu pocu spaziu, perchè a scarica di sti strumenti è di verificà chì u PC ùn duviate più!)).

Adwcleaner

Site: //toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/

Fig. 14. Finestra principale di u prugramma AdwCleaner.

Un utilità assai lievale chì scansa velocemente u vostru computer per ogni "spazzatura" (in media, ci vole 3-7 minuti). À propositu, cancella tutti i navigatori famosi da e linii di virus: Chrome, Opera, IE, Firefox, etc.

Malwarebytes

Website: //www.malwarebytes.org/

Fig. 15. A finestra principale di u prugramma Malwarebyte.

Aghju chjoveru aduprà questu utilità in più di u primu. U computer pò esse scansionatu in vari modi: rapidu, pieno, istantaneu (veda Fig. 15). Per una scansione completa di un computer (laptop), ancu una versione gratuita di u prugramma è una modalità di scansione rapida ne bastanu.

PS

A publicità ùn hè micca male, u male hè un'abbondanza di publicità!

Aghju tuttu. 99,9% di probabilità di sbarrazzà di a publicità in u navigatore - se seguite tutte e tappe descritte in l'articolo. Buona fortuna