Annunziatu u rilasciu di un aghjunghju liberu per Cielo di u Manu

In lugliu, un aghjattimentu hè statu rilasciatu cù u nomu NEXT, chì hè diventatu u quatru è u più grande per stu ghjocu.

Hello Games hà annunziatu a pubblicazione di un novu aghjuntu per azzione di u spaziu. Hè stata chjamata The Abyss è sarà dispunibile in a prossima settimana (a data esatta di uscita ùn hè micca specificata).

Si sapi chì The Abyss, cume i ghjorni precedenti, seranu liberi è apparirà nantu à tutte e piattaforme. Tuttavia, ciò chì esattamente i sviluppatori aghjunghjenu à u ghjocu hè micca scunnisciutu.

No Man's Sky hè statu liberatu in Aghostu 2016 nantu à PlayStation 4 è PC. U ghjocu hè statu criticatu duramente da i lettori è da a stampa, perchè e sviluppatori ùn aghjunghjenu micca à u ghjocu di tuttu ciò ch'elli anu promessi durante u travagliu nantu à u travagliu.

A situazione hà da esse correzita cù u rilasciu di l'aggiornamenti regolari. U più grande di l'aggiornamenti, cume avemu dighjà dettu, era NEXT, liberatu simultaneamente cù a versione per Xbox One. Hà aghjustatu, in particulare, u sustinutu tantu aspettatu di u ghjocu in rete è hè statu capace di cambià a visione di u Cumpagnu di u Manu per u megliu.