U errore DPC WATCHDOG VIOLATION pò apparve durante u ghjocu, guardà u video è solu quandu travaglia in Windows 10, 8 è 8.1. In questo casu, l'utente vede una schermata blu cù u missaghju "u vostru PC hà un prublema è necessità di riavvià. Se vulete, pudete truvà infurmazioni nantu à u còdice d'errore DPC_WATCHDOG_VIOLATION in Internet."
In a maggior parte di i casi, l'apparenza di un errore hè causata da un travagliu improprio di i driver (Chjamata Prucunzione differita) di u laptop o di l'hardware di l'urdinatore hè statu eccessu è hè abbastanza facili da riparà. Questa esercitazione descrive in dettaglio cumu fermà l'errore DPC_WATCHDOG_VIOLATION in Windows 10 (i metudi funzioneranu ancu per a versione 8) è i motivi più frequenti per a so accussione.
Driver di dispositivi
Come annunziatu sopra, a causa più cumuna di l'errori DPC_WATCHDOG_VIOLATION in Windows 10 sò prublemi di driver. In stu casu, u più spessu si vene à i seguenti driver.
- Driver di SATA AHCI
- Driver di carta video
- Driver USB (in particulare 3.0)
- Driver di adattatore LAN è Wi-Fi
In tutti i casi, a prima cosa da pruvà hè di stallà i driver originali da u situ di u produttore di u portatile (s'ellu hè un laptop) o a scheda madre (s'ellu hè un PC) manualmente per u vostru mudellu (per una scheda video durante l'installazione, utilizate l'opzione "pulita", se sò i driver Nvidia o l'opzione di caccià i piloti anziani (se si tratta di driver di AMD).
Important: u missaghju da u manager di dispositivi chì i driver hè in una manera normale o ùn anu micca necessariu di esse aggiornatu, ùn significa micca chì questu sia veru.
In situazioni in cui u prublema hè causatu da i driver AHCI, è questu, in un vskidku, un terzu di i casi d'errore DPC_WATCHDOG_VIOLATION generalmente aiuta u seguitu modu per risolve u prublema (ancu senza scaricà i driver):
- Fate un clic destro su "Start" e andate in "Device Manager".
- Aprite a sezione "Controlatori IDE ATA / ATAPI", cliccate à dirizzione diritta nantu à u cuntrattu SATA AHCI (pò avè nomi diversi) è selezziunate "Aggiorna i Driver".
- A seguitu, selezziunate "Cercà i driver in stu computer" - "Selezziunu un driver da a lista di i piloti già installati" è annunziate s'ellu ci hè un driver cun nomu differente in a lista di i piloti compatibili da quelli specificati à u passatu 2. Sì sì, selezzi lui è cliccate "Avanti".
- Aspetta finu u driver hè installatu.
Di solitu, u problema hè risoltu quandu u specificu, scaricatu da u Windows Update Center, u driver SATA AHCI hè rimpiazzatu cù u cunandore Standard SATA AHCI (sempre chì questu hè u mutivu).
In generale, per questu articulu - hè dirittu installà tutti i driver originali per i dispositivi di sistema, adattatori di rete è altri da u situ di u fabbricante (è micca da u pack packs o da i piloti chì Windows hà installatu).
Inoltre, s'ellu hà cambiatu di recente guidatori di dispositivi o prugrammi installati chì creano dispositivi virtuali, fate attenzione à elli - ponu dinò ancu prublemi problemi.
Determinate quale driver causa l'errore
Pudete truvà esattamente quale file driver cunduce un errore usando u prugramma BlueScreenView per analizzà un dump di memoria, è poi truvà nant'à Internet ciò chì hè u file è ciò chì driver hè (allora rimpiazzià cù u driver originale o aggiornatu). A volte, a creazione automatica di un rigale di memoria hè disattivata in u sistema, in questo casu, vede cumu abilità a creazione è a conservazione di un utchettu di memoria in casu di Windows 10 fallimenti.
Pè chì u prugramma BlueScreenView leghje i discarichi di memoria, u sistema deve avè a so memoria à permessa (è i vostri prugrammi di pulizia di u vostru computer, se sò presenti, ùn li chiariscenu). Pudete attivare risparmi di memoria in u menù cliccatu da menu cliccate nantu à u menù Start (chjamatu dinò tramite i tasti Win + X) - Sistema - Parametri di sistema supplementari. Sù a scheda "Avanzata" in a sezione "Download and Restore", cliccate nantu à u pulsante "Parametri", allora selezziunate e casute cum'è in u screenshot sottu è aspettate chì l'ultimu errore vene.
Nota: se dopu risolvitu u prublema di driver, l'errore hà sparitu, ma dopu un pocu di ghjornu cuminciò à manifestà si stessi di novu, hè pussibule chì Windows 10 hà dì reinizettatu "u so" driver. Eccu l'infurmazioni impiegabili cumu per disattivà l'aggiornu automatu di Windows 10 driver.
Errore DPC_WATCHDOG_VIOLATION è lanciu veloce di Windows 10
Un altru modu di frequente per riparà l'errore DPC_WATCHDOG_VIOLATION hè di spegneru u lancio rapido di Windows 10 o 8. Per i particolari nantu à cumu disattivà questa funzione in u Quick Start di Windows 10 (uguale in l'8).
In questu casu, cum'è in regula, ùn hè micca u principiu rapidu stessa chì hè di culpà (ancu s'ellu si desinevule d'aiutà), ma i chipset è a pervvenzione erronie o mancante di i gestori di energia. È di solitu, in più di disattivà u lance rapidu, hè pussibule di risolve questi driver (per e dettagli, ciò chì sò questi driver in un articulu separatu chì hè scrittu in un cuntestu diversu, ma a ragione hè u listessa - Windows 10 ùn si spegne).
Modi supplementari per riparà l'errore
Se i modi propositi in precedenza per risolve u DPC WATCHDOG VIOLATION schermata blu ùn hà aiutatu, allora pudete pruvà aduprà metodule addizionali:
- Verificate l'integrità di i file di sistema di Windows.
- Verificate u vostru discu duru cù CHKDSK.
- Se i nuovi dispositivi USB sò cunnessi, pruvate à discunglareli. Pudete puru provare a cambiamenti di dispositivi USB esistenti à altri connettori USB (pricipalmente 2.0 - quelli chì ùn sò micca blu).
- S'ellu ci hè punti di riparazione in a data prima di l'errore, aduprate si. Vede i punti di recuperu di Windows 10.
- A ragione pò esse u antivirusu è i prugrammi ghjustu installati per l'aggiornamenti automatici di i driver.
- Verificate u vostru computer per un software indesideratu (parechji di i quali ùn sò micca visti ancu da i buoni antivirus), per esempiu in AdwCleaner.
- In un primu, pudete ripresentà Windows 10 mentre conservavanu i dati.
Hè tuttu. Speru chì voi pudessi risolve u prublema è u computer continuerà a travaglià senza a mossa presu in considerazione.