Deci di i ghjocini peghji in u 2018

2018 hà datu à l'industria di i ghjochi un assai di prughjetti rivoluzionari è di qualità. Tuttavia, à mezu à i ghjochi promettenti eranu quelli chì ùn puderanu micca soddisfà bè i ghjocatori. Una vaga di critiche è recensioni crite cullate cum'è una cornucopia, è i sviluppatori si precipitavanu à fà scuse è affine i so creazioni. I dieci ghjochi i più difetti di u 2018 saranu ricordati per bug, ottimizazione scarsu, gameplay noiosu è a mancanza di ogni antru.

U cuntenutu

  • Fallout 76
  • State of Decay 2
  • Super Seducer: How to Talk to Girls
  • Agonia
  • Atlas
  • L'omu tranquillu
  • FIFA 19
  • Artefatto
  • Battlefield 5
  • Alliance Datu: Furia!

Fallout 76

Ancu dopu à stu casco, sembra chì u caratteru sia tristissimu per l'upportunità perduta è l'occasioni.

A cumpagnia Bethesda hà pruvatu à truvà un novu modu di sviluppu di a serie Fallout. A quarta parte hà mostratu chì un sparatore singleplayer cù elementi di RPG hè assai simule à u so predecessore è hè marcatu di u tempu senza avanza. Andà in ligna ùn pare micca cum'è una cattiva idea, ma à u tappa di attuazione qualcosa era andatu. Fallout 76 hè a principale mancanza di l'annu. U ghjocu abbandunò u cantu storicu classicu, tagliava tutti i PNJ, assorbe numerosi bugii novu è novu, è hà ancu perdutu l'atmosfera di sopravvivenza in un mondu distruttu da a guerra nucleare. Ahimè, i Fallout 76 sò scesu à basse quantu à ùn ci hè nò un altru ghjocu di a serie chì cadisse. I sviluppatori continuano à treci di rivetti, ma i so sforzi pò esse in vanità, perchè i lettori anu manciatu à poni una fine à u prughjettu, è qualchi à a serie.

State of Decay 2

U casu chì ancu u modalità co-op ùn risparmia

Quandu un prugramma AAA hè preparatu per a liberazione, previni sempre qualcosa di larga scala è epica. Tuttavia, u Statu di Decay 2 ùn hà micca solu ghjustificatu un titulu tantu altu di triplici, ma hè ancu per andatu peggiore di l'originale in certi posti. U prugettu hè un esempiu direttu di regressione è a mancanza di idee fresche. U sfruttamentu di i vecchi sviluppi hè statu diluitu da a cooperativa, ma ancu ellu ùn hà pussutu caccià u statu di Decay 2 à un livellu media di qualità. Se smarremu u paragunu cù a prima parte, allora avemu un ghjocu assai monotonu, curvatu animatu è piuttostu avventuroso per u cuntenutu, induve site ùn pudete micca fermà per longhe ore di gameplay.

Super Seducer: How to Talk to Girls

Ùn devi micca aduprà i chips di u caratteru principale in a vostra vita, altrimenti falli davanti à una ragazza cum'è un ghjocu davanti à i gamers

U prughjettu Super Seducer ùn pò crede u geniu, ma u tema di cumunicazione cun zucche per sviluppà e relazioni mi pareva interessanti per parechji. Veru, ancu, l'implementazione hà fallitu. I lettori criticavanu a ricerca di umore primitivu è di sessismu, è a piccula variazione, cum'è si hè scopata, era l'ultimu chiodu in u locuru di un simulatore di pick-up senza complicazioni.

Hè sorprendente chì, malgradu i numerosi critichi, a seconda parte di u prughjettu ùn hà micca passatu tantu per apparse: dopu sei mesi una uscita ne hè uscitu, chì hà ritrattatu molte micca recensioni negative chì l'originale.

Agonia

L'agonia hè luntanu da u horrore di a sopravvivenza classica, sia in a sopravvivenza sia in l'orrore

Hè assai difficiule à chjamà Agonia unicamente in cattiva. Ciò hè un prughjettu cù un grande potenziale chì avia da esse cunduttu à a mente. Stile visuale, l'universu, un cuncepimentu interessante di l'anima capace di piantà in i corpi - tuttu ciò avia pussutu si formava in una sinfonia, ma hè stata incauta è assurda. I lettori si lamentanu di u cumunu di e monotonu è di grafica vigorosa. E u prughjettu ùn risponde micca à u genere: ùn era micca assolutamente terribile, è ùn era micca tantu difficiule di sopravvivere, chì hè un veru sensu di surghjente di sopravvivenza. Nantu à u situ Metacritic, u rating più à basatu hà attribuitu à u prugettu di l'urdinatori di Xbox - 39 di 100.

Atlas

I sviluppatori ARK anu provatu à creà u prughjettu più crudu, ancu per l'accessu anticipatu

Ùn hè micca bè per culpà u ghjocu à l'accessu precoce è aghjunghje à stu tippu di parti, ma ùn hè micca faciule passà davanti à l'Atlas. Ié, questu hè un MMO crudu è incompletu, chì da u primu ghjornu di a so apparizione à Steam hà fattu decine di millaia di ghjucatrici esplose in furia: prima, u ghjocu hè statu scaricatu per un bellu pezzu, allora ùn hà vulsutu lasciate u menu principale, è poi dimustrò una ottimisazione terribile, un mondu vacante, un gruppu di bugi un mare di altru prublemi. Hè restatu solu per augurà i gameriti chì ùn anu avutu u tempu di rende Atlas, pacenzia è sviluppatori - bè fortuna.

L'omu tranquillu

Ùn basse micca abbastanza, micca abbastanza diversu, nè abbastanza arricatu - abbastanza per entrà in a lista di i ghjocini peghji

L'impossibilità di purtà grandi idee à a vita pò esse chjamata u flagellamentu di questu annu tra i sviluppatori. Cusì a famosa Square Enix, assai cù Human Head Studios, mentre sviluppava The Quiet Man, fece tanta attenzione à a caratteristica principale di u ghjocu, u carattere sordu, ma hà dimenticatu cumpletamente di u gameplay.

U lettore percepisce u mondu intornu in u listessu modu chì u caratteru principale, ma a mancanza di sonu più vicinu à u mezu di u passaghju hè già cumincendu à a tensione, invece di sembra cume una caratteristica originale.

A trama principale di a relazione tra u personaghju, u so amante è u latru in a maschera hè sfocata, allora i lettori per a maiò parte ùn capiscenu micca ciò chì accadeva nantu à u schermu. O i sviluppatori anu andatu troppu luntanu in a complessità, o avè realmente fattu qualcosa di assurdu. I lettori aghju d'accordu à u secondu.

FIFA 19

Puru veru u calciu cambia più spessu cà a serie FIFA.

Ùn vi ne stupiate chì avete già viste u prugettu di EA Sports in a lista di i ghjochi migliori di l'annu. Ié, i ghjente sò stati spartiti in dui campi: unu pazzo innamoratu di FIFA 19, mentri chì altri i critanu senza pietà. È questu sicondu pò esse capitu, perchè da l'annu in l'anni, i Canadiani di EA danu tuttu u stissu simulatore di calciu, avvitendu solu nuove animazioni, l'aggiornu di e trasmissioni è di cuncepimentu u menù principale. I cambiamenti significativi, cume i negoziati di trasferimentu di novu è u mode di storia, ùn sò micca abbastanza per soddisfà i ghjucatrici, in particulare quelli chì sò lagnati di numerosi scripts da anni. FIFA 19 odiate precisamente per elli. Un script innittatu pò decidere u risultatu di una riunione intensa, costringendu i vostri lettori ad smuntà, è u ghjocu di calciu dell'opponente à trasformà Leo Messi è ancu un gol, avendu passatu tutte e difese nantu à un trucchju. Quanti nervi ... quantu gamepad spezii ...

Artefatto

Valve continua à traccia di i soldi da i gamer, ancu in ghjochi pagati

Pagà u ghjocu di carta di Valve cù i cari costosi - assai in u stilu di un omu nottu grassosu di barbu. I sviluppatori anu publicatu un prughjettu basatu annantu à l'universu di Dota 2 è, credendu, si aspetta di piglià u jackpot, trà i fan di u populu MOVA è quelli chì stanu già stufi di Blizzard Hearthstone. L'uscitura era un prugettu cun un donatu (senza investimenti inutili, un coperinu normale ùn pò esse assemblatu), meccanica complicata è un squilibtu cumpletu.

Battlefield 5

Parechji hanu paura di cambiamentu, in DICE, apparentemente, questa hè a fobia principale

Hè assai stranu quandu i sviluppatori si scusanu anticipatamente per a qualità di u prugettu prima ch'ellu sia rilasciatu. Prima di u liberu di Battlefield 5, i discusi di DICE hannu assai allurti i lettori. Non solu i sviluppatori ùn anu micca preoccupatu di taglià i vecchi bugsu di u ghjocu, dunque tuttu u restu hà purtatu un pack di chjuvi novu, hà fattu scuntà à i ghjucatori cù u ripetitore multiplayer, è ùn hà micca purtatu qualcosa di novu à a serie - Battlefield 1 hè ancu di fronte à noi, ma in u novu regolazione

Alliance Datu: Furia!

Una volta chì un cacciatore tatticu hardcore hà trasformatu in un Clicker sfavillanti

I ghjochi tattichi à turnu ùn attiranu micca i lettori moderni. L'ultimu prughjettu successu in stu genere era Xcom, ma i so imitatori ùn truvavanu micca fama. Jagged Alliance hè una serie classica di ghjochi tattichi basati per u turnu cù a gestione di a squadra è di pensà à ogni azzione. Hè vera, a nova parte di Rage! Hè assolutamente micca piaciunata i lettori. U prughjettu hà avutu bassu marcate da i critichi è hà avutu la reputazione di un addon dilettante tortuiciu, bruttu, assai bisessu è monotonu. Hè prubabile chì gli autori anu persequutu un scopu simile.

In u 2018, parechji prughjetti validi eranu sbuccati, ma micca tutti i ghjochi promettenti pussutu vincere la lode di i critichi è di l'utenti. Certi dispusìvanu tantu ch'ellu ùn hè micca pussibule dimenticà e aspettative delusate prestu. Possu solu speranza chì i sviluppatori anu travaglià nantu à i bug è traghjanu cuncure, affinchè in i prossimi 2019 daranu à i fan di l'intrattenimentu in i ghjochi di l'infurmazione computazione veramente di alta qualità.