Errore INET_E_RESOURCE_NOT_FOUND in Microsoft Edge Windows 10

Un di l'errori relativamente cumuni in u navigatore Microsoft Edge hè chì u messaghju ùn pò esse apertu cù sta pagina cù u codice d'errore INET_E_RESOURCE_NOT_FOUND è u messaghju "U nomu DNS ùn esiste" o "Ci hè stata una errore DNS temporaneu. Prova à rinfrescà a pagina".

À u so core, l'errore hè simule à a situazione in Chrome - ERR_NAME_NOT_RESOLVED, solu in un browser Microsoft Edge in Windows 10 utilizza i so propri codici d'errore. In questo manuale si spiega in dettaglio i vari modi per corregge quest'errore quandu si apri lu siti in u Bordu è e so possibili cause, oltre à una lezione video in cui u prucessu di correzione hè presentatu visivamente.

Cume Piegà INET_E_RESOURCE_NOT_FOUND Errore

Prima di descrivente i modi per riparà u problema "ùn pò aprire sta pagina", annunceraghju trè casi eventuali quandu ùn sia necessariu micca azzioni in u vostru computer, è l'errore ùn hè micca causatu da prublemi cù Internet o Windows 10:

  • Avete inseritu l'indirizzu di u situ in manera aghjarta - s'è inserisci un indirizzu non esistente in Microsoft Edge, riceverete l'errore specificatu.
  • U situ hà cessatu, o qualunque travagliu nantu à u "trasferimentu" hè effettuatu nantu à ellu - in una situazione sì ùn aprirà micca attraverso un altru navigatore o un altru tipu di cunnessione (per esempiu, per mezu di una rete mobile à u telefuninu). In stu casu, cù altri siti tuttu hè in ordine, è sò regolarmente aperti.
  • Ci sò qualchi prublemi temporali cù u vostru ISP. Un signu di quellu hè u casu - ùn sò micca tracciati prugrammi chì necessitanu Internet micca solu in sta computer, ma ancu nantu à l'altri cunnessi per mezu di a stessa cunnessione (per esempio, via un router Wi-Fi).

Se queste opzioni ùn adattanu micca à a vostra situazione, allora i motivi più cumuni sò: a incapacità di cunnesse à un servitore DNS, un file modificatu di l'ospite, o a presenza di malware in u vostru computer.

Ora, passu per passo, cume per correggere l'errore INET_E_RESOURCE_NOT_FOUND (pò basta solu i primi 6 passi, pò esse necessariu da fà quiddu addiziunali):

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu ncpa.cpl in a finestra Run è premete Invescia.
  2. A finestra si aprirà cù e vostre connessioni. Selezziunate a cunnessione Internet attiva, cliccate à diritta nantu ad elli, selezziunà "Pruprietà".
  3. Selezziunate "Versione IP 4 (TCP / IPv4)" è cliccate nantu à u bottu "Proprietà".
  4. Fate attenzione à u fondu di a finestra. Se hè impostatu à "Ottevate l'indirizzu di u server DNS automaticamente", provate a impostazione "Usa i seguenti indirizzi di server DNS" è specificate i servitori 8.8.8.8 e 8.8.4.4
  5. Se i indirizzi di i servitori DNS sò dighjà impostati quì, prova, contr'à, abilita u recuperu automatu di indirizzi di server DNS.
  6. Applica i parametri. Verificate s'ellu hè statu risoltu u prublema.
  7. Run u prompt di comando cum'è amministratore (cumincià à digità "Linea di cumannu" in a ricerca nantu à a barra di task, cliccate puru u dirittu nantu à u risultatu, selezziunate "Run as administrator").
  8. À u prompt di l'ordine, inserite u comando ipconfig / flushdns e premete Invescia. (Dopu, pudete verificà una volta chè u problema hè statu risoltu).

Di solitu, l'azione elencata hè basta per i siti à aprire torna, ma micca sempre.

Metodo di riparazione supplementare

Se i passi sopra cullati ùn aiutanu, ci hè una possibilità chì a causa di l'errore INET_E_RESOURCE_NOT_FOUND sia una cambiazione in u file di hosts (in questo casu, u testu di l'errore hè di solitu "Ci era un errore DNS temporaneu") o malware in u computer. Ci hè un modu per resettà simultaneamente u cuntenutu di u file di l'ospite è scansione per a presenza di malware in u computer cun l'utilità AdwCleaner (ma se volete, pudete verificà è edite u file di hosts manualmente).

  1. Scaricate AdwCleaner da u situ ufficiale //ru.malwarebytes.com/adwcleaner/ è fate scansione di l'utilità.
  2. In AdwCleaner, andate à "Impostazioni" è accende tutti i elementi, cum'è in a screenshot sottu. Attenzione: s'è qualchì specie di "rete speciale" (per esempio, una rete di impresa, satellitari o altru, chì impone impostazioni speciali, teoricamente, l'inclusione di sti elementi pò cunduce à a necessità di riconfigurare Internet).
  3. Vai à la scheda "Pannello di cuntrollu", cliccate "Scansione", scansiona è pulisce u computer (dovete riavvià u computer).

Una volta finitu, verificate se u problema cù Internet è l'errore INET_E_RESOURCE_NOT_FOUND hè statu risoltu.

Istruzione video per correggere l'errore

Speru chì unu di i metodi propositi funziunera in u vostru casu è vi permetterà di correggere l'errore è restituisce l'apertura normale di i siti in u navigatore Edge.