UltraISO: Installazione di ghjochi

Ci sò situazioni in cui u documentu deve sostituite un caratteru (o gruppu di caratteri) cù un altru. I motivi ponu esse assai numerosi, da un errore banale, finendu cù l'alterazione di u mudellu o a rimozione di spazi. Amparemu cumu per rimpiazzà rapidamente i caratteri in Microsoft Excel.

Modi per rimpiazzà i caratteri in Excel

Naturalmente, u modu più faciule per rimpiazzà un caratteru per un altru hè di edità manualmente e celle. Ma, cum'è a pratica mostra, stu metudu hè luntanu da sempre u più facente in taie à grande scala, induve u numeru di caratteri simili à quelli chì anu da cambià pò ghjunghje à un numaru assai grande. Ancu a ricerca di e cellule necessarie pò esse spesu una quantità significativa di tempu, per non parlà di u tempu passatu à edità ciascuna.

Fortunatamente, Excel hà un Tool Find and Replace in u prugramma chì vi aiutera à truvà rapidamente e celle in cui avete bisognu è rimpiazzate i caratteri in i so.

Sostituite a ricerca

Un rimpiazzamentu semplici cù una ricerca implica sustituisce un inseme di caratteri consecutivu è fissu (numeri, parole, caratteri, etc.) cù un altru dopu sti caratteri si trovanu cù u strumentu speciale di u prugramma.

  1. Cliccate nantu à u bottinu "Truvate è evidenziate"chì si trova in a tabulazione "Casa" in a scatula di l'impostazioni U editing. In a lista chì si presenta dopu à stu fattu fà una transizione nantu à l'oggetto "Sostituite".
  2. A finestra s'hè aperta "Truvà è rimpiazzà" in a tabulazione "Sostituite". In u campu "Truvate" inserite u numeru, e parole o caratteri chì volete truvà è rimpiazzà. In u campu "Sostitu cù" esegui i dati di entrata, chì saranu rimpiazzati.

    Comu pudete vede, à u fondu di a finestra ci sò i bottoni di rimpiazzamentu - "Sostitu tutti" è "Sostituite", è i tasti di ricerca - "Truvate tutti" è "Trova prossimu". Pressu u pulsante "Trova prossimu".

  3. Dopu, a ricerca hè resa nantu à u documentu di a parola desiderata. Per difettu, a direzzione di ricerca hè fatta linea per line. U cursore si ferma à u primu risultatu chì hà finitu. Per rimpiazzà u cuntenutu di a cella, cliccate nantu à u bottinu "Sostituite".
  4. Per cuntinuà a ricerca di dati, cliccate dinò nantu à u pulsante. "Trova prossimu". Di listessa manera, cambemu u seguitu risultatu, etc.

Pudete truvà tutti i risultati soddisfacenti in una volta.

  1. Dopu avè inseritu a query di ricerca è di sostitu di e caratteri cliccate nantu à u bottinu "Truvate tutti".
  2. Ricerche per tutte e celle pertinenti. A so lista, in cui u valore è l'indirizzu di ogni cella hè indicatu, si apre in u fondu di a finestra. Ora pudete cliccà nantu à una chjave di e cellule in cui vulemu fà u sostitu, è cliccate nantu à u bottinu "Sostituite".
  3. A sostituzione di u valore hè fatta, è l'utente puderà cuntinuà a ricerca di risultati in a ricerca di u risultatu desideratu per a seconda procedura.

Sostituzione automatica

Pudete fà una sostituzione automatica premendu solu un bottinu. Per fà quessa, dopu avè inseritu i valori sustituiti, è i valori da rimpiazzà, cliccate nantu à u pulsante "Sostitu tutti".

A pratica hè eseguita guasgi immediatamente.

I vantaggi di stu metanu sò a velocità è a praticità. U principale svantaggiu hè chì duverete esse sicuri chì i caratteri iscritti necessitanu esse rimpiazzati in tutte e cellule. Se in i metudi precedenti ci era un'upportu di truvà e selezziunate e cellule necessarie per cambià, allora chì si utilizza sta opzione sta possibilità hè exclusa.

Lezione: cume sceglite a piena di una virgula in Excel

Opzioni avanzate

In più, ci hè a possibilità di ricerca avanzata è di rimpiazzà per parametri supplementari.

  1. In la scheda "Sostitu", in a finestra "Trova è Sostitu", cliccate nantu à u pulsante di Parametri.
  2. A finestra di impostazioni avanzate si apre. Hè guasgi identicu à a finestra di ricerca avanzata. L'unica differenza hè a presenza di u blocu di regolazione. "Sostitu cù".

    Tuttu u fondu di a finestra hè u responsabile di truvà i dati chì anu da cambià. Quì pudete piazzi duve cercà (nantu à un schede o in tuttu u libru) è cumu ricercà (per righe o per colonne). A differenza di a ricerca convenzionale, una ricerca di una sostituzione pò esse effettuata esclusivamente da e formule, cioè da i valori chì sò indicati in a barra di formula, quandu una cella hè selezionata. Inoltre, da quì, impostendu o deselezionendu caselli di spuntà, pudete specificà se si cunsulta cù a ricerca di u caspu di e lettere, se cercà una corrispondenza precisa in e cellule.

    Inoltre, pudete specificà trà e celle chì u formatu sarà ricercatu. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu "Formatu" di fronte à u parametru "Trova".

    Dopu à quessa, una finestra si aprà in cui pudete specificà u furmatu di e cellule da ricercà.

    U solu spaziu di inserzione hè u listessu formatariu di cella. Per sceglie u formatu di u valore inseritu, cliccate nantu à u bottinu di u listessu nome à fronte di u parametru "Sostitu per ...".

    Averisce l'esatta stessa finestra cum'è in u casu precedente. Determina cume e cellule saranu formattate dopu rimpiazzatu i so dati. Pudete cuntenutu allineamentu, numeri di numeri, culore di a cella, bordi, etc.

    Spermanu ancu cliccendu nantu à l'elemento corrispondente da a lista di sferenze da sotto u bottinu "Format", pudete piazzà u furmatu per esse identicu à tutti i cellule selezziunati nantu à u fogliu, appena abbastanza per selezionarlo.

    Un limitu di ricerca addiziunale pò esse l'indicazione di l'ampiezza di e cellule, à mezu à chì a ricerca è u sostitu saranu effettuati. Per fà ciò, selezziunate solu a portata desiderata manualmente.

  3. Ùn vi scurdate d'entrà i valori adatti in i campi "Find" è "Replace with ...". Quandu tutte e cunfigurazioni sò specificate, selezziunu u metodo di cumpetitu a prucedura. Sia cliccate nantu à u bottinu "Sostitu tutti", è u sostitu accade automaticamente, secondu i dati entrati, o cliccate nantu à u "Pulsante tutte", è separatamente facemu un rimpiazzamentu in ogni cella ind'è l'algitimu chì era già scrittu sopra.

Lezione: Cumu fà una ricerca in Excel

Comu pudete vede, Microsoft Excel fornisce un strumentu abbastanza funzionale è pratticu per truvà e rimpiazzà i dati in tabelle. Se avete bisognu di rimpiazzà assolutamente tutti i valori di un tipu cù una espressione specifica, questu pò esse fattu pressendu solu un pulsante. Se u campu deve esse fattu in più dettallu, allora quest'occasione hè prestu in tuttu in stu processore tabular.