Rimuova persone da a conversazione VKontakte

E conversazioni Vkontakte sò una funzionalità chì ti permette di scambià messaghji istantanei à un gran numaru di utenti in u stissu tempu. Malgradu u fattu ch'ellu hè pussibule di veda à chat solo cù invitu, a menu di creazione, situazioni impurtate si verificanu ancu, perchè hè necessariu di scullà unu o più di i participanti. Questu prublema diventa particolarmente urgente quandu a conversazione hè una mini-cumunità di interessi cù un gran numeru di utenti VK.com.

Escludite persone da a conversazione VKontakte

Notate immediatamente chì hè pussibule di rimuovere assolutamente tutti i partecipanti senza eccezioni, indifferente u numeru di utenti chì participanu à u dialogu è altri fattori.

A sola eccezione à e regule di rimozione hè chì nimu pò smarrerà una persona da u multidialog Creatore di Conversazione.

In più di l'infurmazioni, avete bisognu di fà attente à un fattore piuttostu impurtante - solu u creatore o un altru utente pò rimuovere un utilizatore da a chjama, u tempu chì sia un invitu in u so bonu. Dunque, se avete bisognu di scullà una persona chì ùn inviti micca, bisognu chiede à u creatore o à un altru utilizatore se u partecipante ùn hà micca aghjuntu à u capu di a cunferenza.

Vede ancu: Cumu creà una conversazione VKontakte

  1. Aprite u situ VKontakte è andate a sezione da u menù principale à a parte sinistra di u schermu. "Messaggi".
  2. In a lista di cunvurazioni, aprite a cunversazione induve volete cancellà unu o più participanti.
  3. Da quì, in u dirittu di u nome di u dialogu aperto, passa u mouse sopra u avatar principale di a comunità.
  4. Se u creatore di stu chat ùn hà micca setatu manualmente una foto di a conversazione, allora a copertina sarà una foto di profilo cunnessa verticalmente di duie persone completamente aleatorie chì participanu à sta correspondenza.

  5. Dopu in a lista di participanti chì si apriscanu, truvate l'utente chì vulete escludere da a finestra è cliccate nant'à l'icona incrociata in u latu dirittu cù un prompt di "Escludi da a conversazione".
  6. In a finestra popup chì si vede, cliccate Escludite, per confermà a vostra intenzione di rimuovere l'utente da stu dialogu.
  7. Dopu tutte e azzioni scattate in u chat generale, un messagiu cumparisce chì indica chì l'utente hè statu esclusu da u multidialog.

U participante remotu perde a capacità di scrive è riceve messaggi da i participanti in sta chat. Inoltre, u pruibitu sarà impusitu per tutte e funzioni di a conversazione, tranne per a visione di i file è i messaggi annantu inviati.

E persone escludute ponu tornà à a conversazione s'elli sò addutti di novu.

À oghji oghje, ùn ci hè micca manera di scurdà e persone da un multidialog in violazione di e reguli di base, chì, in parte, sò stati cullati nantu à sta istruzione. Essere attenti!

Vi auguremu tutti i migliori!