Recuperà e foto cancellate in Android in DiskDigger

Più spessu, quandu si tratta di recuperu di dati nantu à u vostru telefonu o tablet, avete bisognu di ripristinà foto da a memoria interna di Android. Nanzu, u situ hà pigliatu diversi modi per recuperà i dati da a memoria interna di Android (vedi Riprendimentu di i dati nantu à Android), ma a maggior parte di questi anu da u gestimentu di u prugramma in un computer, di cunnessione di u dispositivo è di u prucessu successu di riparazione.

L'applicazione DiskDigger Photo Recovery in russo, chì sarà discusu in sta recensione, funziona nantu à u telefuninu è tablet in sè stessu, ancu senza radice, è hè dispunibile gratuitamente in u Play Store. L'unica limitazione hè chì l'applicazione permette di recuperà solu e foto cancellate da un dispositivo Android, è micca tutti l'altri file (ci hè dinò una versione Pro pagata - DiskDigger Pro File Recovery, chì ti permette di recuperà altri tipi di file).

Usendu l'applicazione Android DiskDigger Photo Recovery per recuperà i dati

Tuttu l'utente novice pò travaglià cù DiskDigger, ùn ci sò sfumature speciali in l'applicazione.

S'ellu ùn hè micca accessu root nantu à u vostru dispositivo, a prucedura hè quellu:

  1. Lanciate l'applicazione è cliccate "Avvia una ricerca simpatica di l'immagine".
  2. Aspettate un pocu è verificà e foto chì si vulete ripristinà.
  3. Sceglite duve salvà i schedari. Hè raccomandatu di ùn salvà micca u listessu dispositivo da u quali hè fattu u recuperu (per cui i dati recuperati salvati ùn si sovrascrivenu nantu à i posti in memoria da u quali sò stati ripristinati).

Quandu ripresenta à u dispositariu Android stessa, bisognu à selezzià u cartulare in cui salvà i dati.

Questu completa u prucessu di recuperu: in u mo testu, l'applicazione hà truvatu parechje immagini cancellate per un bellu pezzu, ma considerendu chì u mo telefonu hè statu appena ripartitu à l'impostai di a fabbrica (di solitu, dopu a resettà, i dati da a memoria interna ùn pò micca esse ripristinati), in u vostru casu pudete truvà assai di più.

Se hè necessariu, pudete piazzare i seguenti parametri in a cuesce di l'applicazione

  • Dimensione minima di i file da ricercà
  • Data di i file (iniziale è finale) chì anu da truvà per a recuperazione

Se avete un accessu root à u vostru telefonu o tablet di Android, pudete aduprà una scansione completa in DiskDigger è, prubabilmente, u risultatu di a ripresa di a foto sarà megliu chè in un casu micca root (da l'accessu piena di l'applicazione à u sistema di lima di Android).

Riprende foto da a memoria interna d'Android à DiskDigger Photo Recovery - istruzione video

L'applicazione hè cumplettamente libare è, secondu e cundizioni, abbastanza efficace, vi pruponi cunnessione di prova se hè necessariu. Pudete scaricà l'applicazione DiskDigger da u Play Store.